Diablo 4 opętało Twitcha. Nowa produkcja Blizzarda miażdży konkurencje

Diablo 4 zdominowało światową scenę Twitcha. Gra na tyle spodobała się użytkownikom, że ta wiedzie absolutny prym w tygodniowych statystykach w wielu różnych kategoriach.

Diablo 4 opętało Twitcha. Nowa produkcja Blizzarda miażdży konkurencje
Źródło fot. Blizzard Entertainment
i

Diablo 4 zdecydowanie zelektryzowało fanów. Kolejna odsłona kultowej serii od Blizzard Entertainment była oczekiwana przez miłośników hack’n’slashy z zapartym tchem. Tytuł zaraz po premierze spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem na rynku, co można dostrzec na różnorakie sposoby.

Widać to między innymi po tygodniowych statystykach Twitcha. To właśnie na tą platformie często zmierza spora rzesza osób, chcących zapoznać się z nowym tytułem i nie inaczej jest w przypadku Diablo 4. Wyniki, jakie produkcja wykręca są imponujące i wyprzedzają wiele dominujących zazwyczaj tytułów.

Najbardziej chwytliwy temat

Czwarta część hack’n’slasha od Blizzarda zdominowała w tym tygodniu wszystkie pozostałe tematy streamów na Twitchu. Transmisje z Diablo 4 zostały obejrzane łącznie przez ponad 70,8 miliona godzin, co stawia tytuł na pierwszym miejscu, wyprzedzając niezwykle popularne wśród streamerów rozmowy z widzami, tracące tym samym niecałe 10% względem poprzedniego tygodnia.

Na trzecim miejscu uplasowało się cieszące się wciąż sporą popularnością GTA 5. Jednakże jego tygodniowa oglądalność na poziomie 20 milionów godzin „nie ma podjazdu” do produkcji Blizzard Entertainment.

Rosnący trend

Podobnie rzecz się ma w kwestii twitchowych trendów. W tej dziedzinie Diablo 4 zmiażdżyło debiutującego w tym samym czasie Street Fightera 6, zajmując czołowe, pierwsze miejsce i osiągając tygodniowy przyrost obejrzanych godzin oscylujący wokół 69 milionów. Bijatyka Capcomu zajęła drugą pozycje i może poszczycić się jedynie ponad 11 milionami.

Osiągnięcia obu tych tytułów w dziedzinie najszybciej zyskujących na popularności tematów na Twitchu wydają się co prawda naturalne. W końcu mówimy o tygodniowych statystykach produkcji, które właśnie zadebiutowały na rynku. Widać jednak sporą przewagę Diablo, co wskazuje na nadprogramowe zainteresowanie produkcją ze strony widzów.

Setki tysięcy godzin przewagi

Zainteresowanie to widzą również twórcy, którzy chcąc zyskać na popularności hack’n’slasha od Blizzarda, chętniej prowadzą transmisje z tej gry. Tygodniowe, twitchowe statystyki wskazują, że Diablo 4 zajęło pierwsze miejsce pod kątem liczby streamowanych godzin z wynikiem przekraczającym 1,3 miliona godzin.

Tytuł ten wyprzedził w ten sposób chociażby plasującego się na drugiej pozycji Fortnite’a czy zajmującego najniższy stopień podium Valoranta, uciekając obu produkcjom o całe setki tysięcy godzin.

Twitchowy sukces Diablo 4

Trzeba przyznać, że tak imponujące liczby z pewnością są cieszą Blizzarda i dobrze rokują względem przyszłości nowej odsłony Diablo. Twitchowe zatrzęsienie wokół gry wynika przede wszystkim z dużego zainteresowania jeszcze przed debiutem, a także pozytywnymi opiniami tuż po niej. Najwyraźniej nowa produkcja bardzo spodobała się użytkownikom Twitcha, co może sprawić, że tytuł na długo zagości na szczycie statystyk platformy.

Więcej na temat:   Twitch   Różności

Pierwszy odcinek Fallouta obejrzycie za darmo z ulubionymi streamerami na Twitchu. Wśród nich znajdziecie chociażby Shrouda

Możecie nie tylko wesprzeć ulubionych twórców, ale także przekonać się, czy adaptacja od Amazon Prime jest warta świeczki.

Pierwszy odcinek Fallouta obejrzycie za darmo z ulubionymi streamerami na Twitchu. Wśród nich znajdziecie chociażby Shrouda

Nagość jest już „ok” na Twitchu. Firma zmieniła zasady i pozwala na sugestywne streamy

Twitch wprowadził zmiany w wytycznych, które pozwalają teraz na pokazywanie wcześniej zakazanych treści. Muszą być tylko odpowiednio oznaczone.

Nagość jest już „ok” na Twitchu. Firma zmieniła zasady i pozwala na sugestywne streamy

Asmongold kosztuje Twitcha masę pieniędzy i robi to z premedytacją. Szef firmy chciałby z nim porozmawiać

Asmongold jest znany ze swojej awersji do reklam na Twitchu oraz monetyzacji. Dyrektor generalny korporacji Dan Clancy chciałby porozmawiać ze streamerem, bo jego działania są niekorzystne dla firmy.

Asmongold kosztuje Twitcha masę pieniędzy i robi to z premedytacją. Szef firmy chciałby z nim porozmawiać