Siemano!
Dzisiaj, korzystając z promocji kupiłem sobie (a właściwie chciałem kupić) grę Hotline Miami. Korzystając z PaySafeCard płaciłem za transakcję. A tu lipa, po stronie PaySafe transakcja się zainicjowała, jednak coś się stało po stronie Steam i transakcji nie ma. Oczywiście kasę pobrało, gra była przez chwilę w bibliotece, ale była blokada instalacji, z powodu autoryzacji transakcji przez Valve. Na stronie sklepu, pisało że posiadam grę. Po 30 minut gra znikła z biblioteki i mogłem ją ponownie zakupić. Oczywiście piszę do Valve i do PaySafe, ci drudzy szybko odpowiedzieli żeby się kontaktować ze Steam.
I tu mam pytanie, bo najpierw napisałem po polsku, jednak doczytałem, żeby kontaktować się z nimi po angielsku, to też napisałem coś w tym stylu:
spoiler start
Hello.
I ordered the game Hotline Miami from Steam Store by using PaySafeCard. After entering the PIN code on the authorization PaySafeCard, money took from card, but the transaction didn't complete on Steam. The game was in the library, but it could not be installed because of the message that Valve does not authorized purchase, now the game is no more in library. I was contacted with support PaySafeCard, and they said me that I should contact with Steam Support. I am giving you details of transactions with PaySafeCard:
Transaction ID: 747220743960
Merchant ID cards: 1000000433
Date of transaction: 2013-01-03 15:00:24
Please help me to get the game.
Finally, I'm sorry for my Englisch skills, but I learn this language.
spoiler stop
I tu mam pytanie, mam wogóle jakieś szanse na otrzymanie gry, oraz czy ktoś już miał podobne zdarzenie i jak się sprawy potoczyły, ile się czeka na odpowiedź? Dodam iż nie pierwszy raz używam PaySafe w Steam Store, wcześniej wszystko było w porządku.
Mam identyczny problem, z tego co patrze, to steam support leży.
Strzelam, że nie jesteśmy sami.
Wydaje mi się, że problem niedługo sie rozwiąże
- Dopiero zobaczyłem, że post został dodany równo rok temu ^.-
Wejdzcie sobie w Dane konta i zobaczcie w Transakcje w sklepie, jaki widnieje status przy kolumnie Wydarzenie. Jezeli jest Oczekuje, gra pojawi sie ponownie na koncie za jakis czas. Jezeli Anulowane, wtedy mozecie pisac do Supportu o wyjasnienie anulowania transakcji.