Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld poradnik Tomb Raider: Underworld

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Coastal Thailand - Remnants

1 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[27] Pod wodą, za wodospadem po lewej stronie - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[27] Pod wodą, za wodospadem po lewej stronie.

2 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[28] Zacznij wspinać się po pionowej ścianie, lecz zamiast skręcić w lewo, przeskocz na prawą stronę - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[28] Zacznij wspinać się po pionowej ścianie, lecz zamiast skręcić w lewo, przeskocz na prawą stronę. Przejdź po gzymsie dalej w prawo, do płytkiej jaskini.

3 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[29] Po wykonaniu skoku na drążku wejdź na schody, skręć w prawo i potem od razu jeszcze raz w prawo - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[29] Po wykonaniu skoku na drążku wejdź na schody, skręć w prawo i potem od razu jeszcze raz w prawo. Zacznij opuszczać się w dół i przejdź do niszy po lewej stronie.

4 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[30] Wejdź na szczyt klifu i spójrz w lewo, tak, abyś zobaczył motorówkę - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[30] Wejdź na szczyt klifu i spójrz w lewo, tak, abyś zobaczył motorówkę. Przeskocz na szczyt pionowej skały, po której wcześniej się wspinałeś.

5 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[31] Dojdź do pierwszej części świątyni - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[31] Dojdź do pierwszej części świątyni. Na prawo od zamkniętych kamiennych drzwi znajdziesz garnki.

6 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[32] Za niskim murkiem po prawej stronie w miejscu, w którym zaatakowały Cie tygrysy - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[32] Za niskim murkiem po prawej stronie w miejscu, w którym zaatakowały Cie tygrysy.

7 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[33] Zacznij wchodzić na zrujnowane filary - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[33] Zacznij wchodzić na zrujnowane filary. Gdy znajdziesz się na samej górze, zamiast przejść w prawo, na drewnianą belkę, zacznij przeskakiwać po gzymsach w lewą stronę.

8 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[34] Z ostatniego filara skocz w kierunku gzymsu i przesuń się w prawą stronę - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[34] Z ostatniego filara skocz w kierunku gzymsu i przesuń się w prawą stronę.

9 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[35] Po walce z tygrysami przejdź na lewą stronę schodów, tak, abyś znalazł się na podwyższeniu - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[35] Po walce z tygrysami przejdź na lewą stronę schodów, tak, abyś znalazł się na podwyższeniu. Stamtąd po drążku przeskocz na drugą stronę. Biegnij do końca skalnej półki, skocz do przody, a Lara zacznie zsuwać się po nachylonej powierzchni, po czym złapie się krawędzi. Opuść się niżej i przesuń w lewo. Wykorzystując drążki przeskocz na drugą stronę wodospadu. W niszy po lewej znajdziesz skarb.

10 - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry
[36] W garnku za drugą dziurą, gdzie wydostajesz się z niej odbijając się od ściany po lewej i łapiąc się drewnianej belki - Coastal Thailand - Remnants | Sekrety Tomb Raider Underworld - Tomb Raider: Underworld - poradnik do gry

[36] W garnku za drugą dziurą, gdzie wydostajesz się z niej odbijając się od ściany po lewej i łapiąc się drewnianej belki.