Władca Pierścieni: Powrót Króla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Władca Pierścieni: Powrót Króla - poradnik do gry

EA wydała w teorii drugą i ostatnią część gry na podstawie ekranizacji kultowej powieści J - Władca Pierścieni: Powrót Króla - poradnik do gry

EA wydała w teorii drugą i ostatnią część gry na podstawie ekranizacji kultowej powieści J.R.R. Tolkiena "Władca Pierścieni". Błyskotliwi orientują się zapewne, iż powinna to być trzecia część tejże gry. Cóż mogę powiedzieć... EA wcale się tym nie przejmowała i zmieściła "trzy" w "dwóch"...

EA zdecydowała się podzielić grę na trzy ścieżki, które zbiegają się w późniejszym czasie. Przeżywając przygodę po raz pierwszy, będziecie mogli grać tylko i wyłącznie określonymi postaciami w danym etapie. Na dzień dobry gra rzuca nas na głęboki wody, czyli w środek toczącej się bitwy pod murami Helmowego Jaru. Misja ta stanowi pewien wyjątek, bowiem można w niej grać tylko Gandalfem - nawet po przejściu gry! Dopiero, kiedy obronimy Jar, staniemy przed wyborem "ścieżki" i określonej doń postaci. Ja osobiście kontynuowałem grę czarodziejem, toteż od tego zacząłem opis. A, byłbym zapomniał - z uwagi na specyficzny gatunek gry, nie rozpisywałem się nazbyt, tylko podawałem określone czynności, bez których tryby fabuły nie mogłyby się kręcić. Zresztą tu nie sposób się zgubić, gdyż gra prowadzi nas jak po sznurku.

Przed wami znajduje się poradnik do LOTR:ROTK . Jak pewno zauważyliście, jest on podzielony na dwie części - w pierwszej znajdują się porady ogólne, różnego rodzaju wskazówki oraz opis wszystkich dodatków. Druga natomiast, przedstawia czysty (z obrazkami) opis przejścia tegoż tytułu. Najlepiej, abyście przeglądnęli wpierw część pierwszą, a potem - jeśli wciąż nie będziecie mogli sobie poradzić, zabrać się za człon drugi. Wszystko jasne? No to zaczynamy!

Informacje o Władca Pierścieni: Powrót Króla - poradnik do gry

Autor : Paweł turi Turalski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 28, ilustracje: 187 .

Popularne strony w Władca Pierścieni: Powrót Króla - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Powrót Króla - screen - 2003-12-11 - 21050Władca Pierścieni: Powrót Króla - screen - 2003-12-11 - 21049Władca Pierścieni: Powrót Króla - screen - 2003-12-11 - 21048Władca Pierścieni: Powrót Króla - screen - 2003-12-11 - 21047Władca Pierścieni: Powrót Króla - screen - 2003-12-11 - 21046Władca Pierścieni: Powrót Króla - screen - 2003-12-11 - 21045Władca Pierścieni: Powrót Króla - screen - 2003-12-11 - 21044Władca Pierścieni: Powrót Króla - screen - 2003-12-11 - 21043Władca Pierścieni: Powrót Króla - screen - 2003-12-11 - 21042

Komentarze Czytelników (106)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
07.11.2007 13:45
😃
odpowiedz
Bobki Królika
4
Legionista

Przeszedłem całą z kumplem czarna brama nawet łatwa jak się gra z kimś

29.11.2007 14:15
odpowiedz
whitedemon
0
Centurion

podajcie mi cd key do tej gry
z góry dzięki

15.12.2007 14:13
odpowiedz
hubertk
3
Legionista

posłuchaj,tyrex.według histori możesz tylko samem a potem kim chcesz.tylko przejdż gre 100procent

29.06.2008 14:44
😊
odpowiedz
gosik2
1
Junior

w Minas Tirith - podwórze - nie mogę pokonać orka Gandalfem. Pomóżcie!!!

13.07.2008 16:10
😒
odpowiedz
legwan_95
1
Junior

Hej. Mam jeden mały problem. posiadam wszytskie wymagania, które musi mieć gra, wyłąvczyłam wszytskie antywirusy itp., a gra nadal nie chce się włączyć. Konkretnie to okno z napisem set up się nie pojawia, ani niechce się włczyć. (próbowałam z mojego komputera włączyć i nic). Możecie mi pomóć??? Z góry dziękuje. Odpiszcie jak najszybciej.

13.07.2008 16:15
odpowiedz
ValkyreX
60
Legend

Może poszukaj ręcznie tegoż instalatora? Tzn. wejdź w Mój Komputer, otwórz dysk w ktorym masz płytke i poszukaj pliku setup.

Więcej konkretów, inaczej nikt Ci nie będzie w stanie pomóc.

25.08.2008 16:12
😒
odpowiedz
XLegoasX
2
Junior

elo jestem nowy i mam pytanko.jak włączyć tryb współpracy w grze wp pw(władca pierścieni powrót króla)?

26.09.2008 20:26
odpowiedz
matek3
1
Junior

elo sluchajcie przeszlem w grze kirith ungol i pola pelennoru ale nie wiem jak przejsc minas tirith-szczyt muru,wiem ze odpycha sie drabiny CTRL te obleznice niszcze tylko 4 zawsze dochodzi nie moge przejsc prosze o jakies podpowiedzi lub cos

26.09.2008 20:36
odpowiedz
matek3
1
Junior

powiedzcie mi szczegolnie czy trzeba zabic nazgula i jak wczesniej czytalem trzeba ta 4 wieze zniszczyc JAK????? prosze ludzie HELP! z gory dzieki

26.09.2008 20:47
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

"Ani chwili wytchnienia… Kolejna machina na lewym skrzydle. Szybko przebieraj nogami w stronę wieży; gdy dotrzesz na miejsce wydaj odpowiedni rozkaz. W tym samym momencie zza baszty wyłoni się Nazgul – potraktuj go „czarodziejskim kijem”. Po trafieniu bestia runie na mury, tarasując ci drogę do prawej flanki, gdzie jednej z machin oblężniczych udało się przycumować.

Wykorzystaj „kotwicę” do zejścia na gzyms murów, i przejdź po nim do punktu, z którego wyłaniają się agresorzy (mechanizm transportowy należy zniszczyć za pomocą strzałów z różdżki). "

26.09.2008 21:12
😉
odpowiedz
matek3(new)
1
Junior

tzn mam ta obleznice zostawic isc na ta lewa zniszczyc tam nazgurla i dolem zejsc na prawo??

26.09.2008 21:16
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

Już nie pamiętam, ale w tej misji trzeba się zdrowo naganiać. Zobacz w poradniku i wyżej też coś napisano.

26.09.2008 21:29
odpowiedz
matek3(new)
1
Junior

a gdzie en poradnik???

26.09.2008 21:36
odpowiedz
mirencjum
66
Legend

No jak gdzie? Ten link na samej górze.

21.10.2008 14:58
😊
odpowiedz
GANARA
1
Junior

JAK PRZEJŚĆ CZARNĄ BRAME POMOCY MOJE GG 2746041

POMOCY

15.11.2008 10:03
😈
odpowiedz
XLegoasX
2
Junior

ok to poradnik do czarna brama
1.czeka nas walka z kolesiem który ma koszulkę froda,po pokonaniu go walka z orkami
2.potem 1 boss za 2 i tak asz do 3 gdzie jest już o wiele trudniej bowiem jesteśmy otoczeni przez orki.po zbiciu boss'ów walka z nazgulami
3.walka z nazgulem (do tego dobry był by legolas) strzelamy z łuku do nazguli tyle ile sie da (ach, i fajnie by było gdybyście mieli możliwość podwujnego strzelania) lub uderzamy mocniejszym atakiem rozkruszając zbrojea potem go bijemy skillami lub szybkim atakiem i tak z każdym.(Radzie strzelanie ze strzałponiewarz szybciej ich zabijecie bo nie trzeba kruszyć zbroi i naciągajcie łuk na max'a

08.12.2008 13:57
odpowiedz
Scorp1on
1
Junior

Jak dla mnie ta gra jest prosta :D a najbardziej to juz czarna rama:) na trudnym poziomie wszystko :D

08.12.2008 19:35
😃
odpowiedz
GandalfBialy11
2
Chorąży

hehe taa super gra :D kurde tylko nie moge przejsc minas tirith szczyt muru :D latam latam i mnie u bijaja :D bo biegne do drugiej wiezy a tu za mna chyba z 30 orkow lata hehe

14.12.2008 09:35
😒
odpowiedz
qwertyyyyyy
1
Junior

Jak zabic tego mumakila w swiecie Pola Pelenoru, zeby uratowac tamtych dwoch ???

Błagam Was pomozcie ... Plis ...

02.03.2009 21:14
😊
odpowiedz
lvl101lvl
3
Junior

pierwszy mumiakil automatycznie wchodzisz i są tam takie do strzelania katapulty i e żeby użyć wciskaj, a tego 2=ego musisz i ść na druką stronę ( zejść z górki i wejść na inną) i ta tez beda katapulty . ja mam raczej problem ze znalezieniem nazgua, eowiny i merry'ego, nawet z odami przegrywam, ( bo ściągnąłem save za ukończoną 100%) mi tez pomuzcie chociarz iśc na prawo czy na lewo, żebym wiedział gdzie szukac

02.03.2009 21:26
odpowiedz
Swink
37
Eques

mumakile najlepiej rozwalac z katapult ew. dobijac z luku. nazgul krąży nad merym i eowiną tam gdzie wczesniej walczyles z orkami i harradrimami (w tamtym kierunku zmieżają olifanty).

sama gra jest prościutka i dla wprawionego gracza bedzie zabawą tylko na kilka godzin.

13.06.2009 19:30
😐
odpowiedz
aragorn8989
1
Junior

Ludzie pomuście przesłem do obrazku z słoniem i nie wiem jag go przejść bo walnełem 1 nazgula i w tedy zabił mnie dowódca ludzi z Hun prosze o pomoc.

14.06.2009 06:35
odpowiedz
aragorn8989
1
Junior

Jak ktoś mi pomoze to powiem mu jak przejść jakiś etab ktury ja przesłem.

14.06.2009 09:56
odpowiedz
Queks
5
Pretorianin

Musisz najpierw zabic idace slonie (po obu stronach) z luku lub katapult, a kiedy pojawi sie scenka, w ktorej Nazgul wisi nad Marry'm i Eowina, pobiec w ich kierunku i wladowac w niego kilka strzal. Trzeba bedzie to powtorzyc kilka razy.

13.11.2009 23:30
😡
odpowiedz
bobslej
1
Junior

Mam problem z gollumem w ostatniej misji. Cały czas go atakuje lecz ani troche życia mu nie schodzi. POMOCY!!

29.01.2010 15:29
odpowiedz
b.bereza
1
Junior

helo ludzie ja terz mam problem z katapultami nie ma drugiej jak to zrobic pomocy

09.05.2010 11:25
😒
odpowiedz
Patkaq
1
Junior

Jak przejść pole pelennoru po gram z kolega na współpracy i zabiliśmy 2 pierwsze mumakile później był smok i odleciał a dalej nie wiem jak mam dalej to przejść

09.10.2010 11:23
😐
odpowiedz
kukuej
1
Junior

pOmocy ! nie wiem jak przejsć szczyt muru gandalfem.. moje gg 9087943 !

28.10.2010 19:41
😃
odpowiedz
--Elrond--
5
Legionista

Patkaq 1.to nie jest smok tylko Nazgul
2.moje gg 24398240 jok coś to pomoge w Grach z serii Władca Pieścieni i nie tylko

19.01.2011 19:59
odpowiedz
rufi36
1
Junior

ej ludzie jak się zabija tego nazgula w minas tirith szczyt muru bo ja kórczę nie mogę i jeszcze jedno niech ktoś wytłumaczy o co chodzi w tej mapie jestem żółtodziób i mało wiem narazie