Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkest Dungeon 2 - poradnik do gry

Darkest Dungeon 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Darkest Dungeon: Lista bohaterów Darkest Dungeon 2 poradnik, porady

Bohaterowie to jedyne grywalne postacie, z których składa się Wasza drużyna Na tej stronie poradnika zapoznacie się ze wszystkimi bohaterami oraz ich statystykami.

Ostatnia aktualizacja: 11 maja 2023

Dzięki herosom możecie przemierzać świat Darkest Dungeon 2 i brać udział w misjach. Na tej stronie poradnika znajdziecie listę wszystkich klas razem ze statystykami oraz umiejętnościami klasy.

Na początku każdej misji wybieracie czterech bohaterów, z których będzie składała się Wasza drużyna. Każdy z herosów jest przypisany do klasy, od której zależą jego umiejętności i statystyki.

Statystyki bohatera

Każdy z herosów posiada statystyki zależne od jego klasy, ekwipunku, nawyków, choroby oraz efektów tymczasowych. Poniższa lista reprezentuje podstawowe statystyki każdego bohatera:

  1. Maksymalne punkty życia (Max HP),
  2. Szybkość (Speed),
  3. Odporność na krwawienie (Bleed resistance),
  4. Odporność na zarazę (Blight resistance),
  5. Odporność na podpalenie (Burn resistance),
  6. Odporność na ogłuszenie (Stun resistance),
  7. Odporność na przesunięcie w szyku (Move resistance),
  8. Odporność na osłabienie (Debuff resistance),
  9. Odporność na śmierć (Death resistance),
  10. Odporność na choroby (Disease resistance).

Oprych

Zadaniem oprycha jest zadawanie jak największych obrażeni przeciwnikom oraz nakładanie na nich negatywnych efektów. Dobra kontrola pola walki pozwala mu na efektywną walkę z bliska, jak i z daleka, dzięki czemu odnajdzie się w niemal każdej drużynie.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

35

5

30%

30%

30%

30%

30%

20%

30%

60%

Zbrojny

Zbrojny to postać defensywna, idealnie spełniająca się w roli tanka. Duża ilość punktów życia oraz umiejętności obronne pozwalają mu przyjąć na siebie ogromne obrażenia, tym samym chroniąc swoją drużynę przed wyniszczeniem.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

42

2

30%

30%

30%

30%

30%

20%

30%

60%

Hiena Cmentarna

Hiena Cmentarna jest mobilną klasą, zdolną do walki zarówno z przodu, jak i z tyłu szyku. Zestawem umiejętności przypomina oprycha. Walka wręcz i trucizna na daleki zasięg pozwolą odnaleźć się jej w każdej pozycji.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

29

5

30%

30%

30%

20%

20%

30%

30%

60%

Badaczka Zarazy

Badaczka zarazy jest klasą opierającą się na atakach z użyciem efektów statusu. Jej zestaw umiejętności pozwala na ataki powodujące krwawienie lub zatrucie, dzięki czemu może z łatwością wyniszczyć przeciwnika z grubym pancerzem. Najlepiej sprawuje się na 3/4 miejscu w szyku.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

28

4

30%

40%

30%

10%

20%

20%

40%

60%

Awanturniczka

Awanturniczka jest typowym odpowiednikiem barbarzyńcy. Jej styl walki jest oparty na agresywnych i silnych atakach kosztem własnej obrony. Idealnie sprawuje się na drugiej pozycji w szyku.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

35

4

30%

30%

30%

20%

20%

20%

20%

60%

Uciekinierka

Uciekinierka jest postacią wspierającą, walczącą z przodu szyku. Zestaw umiejętności tej postaci pozwala na jednoczesne zadawanie obrażeń, podpalanie oraz ukrywanie się przed przeciwnikiem.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

33

4

20%

20%

30%

20%

30%

20%

30%

60%

Arlekin

Arlekin to klasa sprawdzająca się najlepiej jako wsparcie dla Waszej drużyny. Jego umiejętności pozwalają mu na zmniejszanie stresu, uzyskiwanie efektu Combo oraz zadawanie obrażeń z efektem krwawienia.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

29

4

20%

20%

20%

20%

20%

30%

30%

60%

Trędowaty

Idealna postać do przyjmowania na siebie wszelkich obrażeń. Zadaniem trędowatego jest walka na froncie w roli tanka oraz skupienie się na zadawaniu obrażeń przeciwnikom. Prosty i skuteczny.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

44

2

10%

10%

20%

30%

20%

20%

30%

60%

Okultysta

Odpowiednik maga, okultysta skupia się na leczeniu drużyny, usuwaniu efektów lub zadawaniu obrażeń, w zależności od postawionego mu zadania oraz pozycji w szyku.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

31

5

30%

30%

30%

20%

20%

30%

30%

60%

Łowca Nagród

Łowca Nagród różni się od innych bohaterów w grze Darkest Dungeon 2. Po odblokowaniu tego bohatera w Ołtarzu Nadziei (The Altar of Hope), Łowca Nagród może być zrekrutowany tylko i wyłącznie w Karczmie kiedy będzie wisiał plakat z jego podobizną.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

48

3

30%

30%

30%

40%

30%

40%

40%

75%

Kapłanka

Klasa wsparcia, która zajmuje się ściąganiem negatywnych efektów oraz leczeniem drużyny. Najlepiej czuje się na tylnych pozycjach w szyku bitewnym.

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

41

2

20%

20%

30%

20%

20%

20%

20%

60%

Bohater: Biczownik

Biczownik jest klasą wspierającą, która zajmuje przednie pozycje w szyku bitewnym. Zestaw umiejętności tej klasy pozwala jej na leczenie towarzyszy, zadawanie obrażeń i efektów oraz usuwanie zwłok zalegających na polu bitewnym. Wysoki poziom zdrowia jest balansowany poprzez samookaleczanie się wywoływane użyciem umiejętności.

Statystyki:

Punkty życia

Szybkość

Krawienie

Zaraza

Podpalenie

Ogłuszenie

Przesunięcie

Osłabienie

Choroba

Śmierć

50

3

20%

50%

10%

30%

30%

20%

75%

75%