Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados 3 - poradnik, solucja

Desperados 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Desperados 3: Znajdź Hectora, 5 Misja - solucja, opis przejścia Desperados 3 poradnik, solucja

5 Misja - The Magnificent Five - solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 znajdziesz pierwszą część opisu przejścia misji 5 - The Magnificent Five. Na początku zadania steruje się wyłącznie McCoy'em. Nasza solucja podpowiada jak po raz pierwszy użyć fiolki z trującym gazem, jak omijać źródła świata i gdzie znaleźć Sancheza po to żeby dołączył do drużyny.

W naszej solucji do misji 5 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M5,7) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 7 na mapie misji 5.

McCoy rozpoczyna ten etap na tyłach głównego budynku rancza (M5,1) - Desperados 3: Znajdź Hectora, 5 Misja - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

McCoy rozpoczyna ten etap na tyłach głównego budynku rancza (M5,1). Należy w tym miejscu zaznaczyć, że nie musisz śpieszyć się z zaliczeniem tej misji. Cooper, Kate oraz Wujek O'Hara będą cały czas skutecznie bronili się przed atakami ludźmi kompanii DeVitta.

Gra pozwoli ci od razu przetestować działanie fiolki z bagiennym gazem - Swamp Gas Vial. To nowy i najpotężniejszy gadżet, jakim dysponuje McCoy. Niestety jego używanie jest mocno limitowane, ale mimo wszystko użyj go na pierwszej grupie przeciwników. Wrogowie tracą tylko przytomność, tak więc po udanym ataku musisz ich wszystko szybko związać lub dobić.

W kolejnym obszarze po raz pierwszy spotkasz się z problemem źródeł światła, które zyskały na znaczeniu z racji na rozgrywania tej misji nocną porą - Desperados 3: Znajdź Hectora, 5 Misja - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

W kolejnym obszarze po raz pierwszy spotkasz się z problemem źródeł światła, które zyskały na znaczeniu z racji na rozgrywania tej misji nocną porą. Lampy naftowe możesz gasić. Zbliż się do pierwszej lampy w taki sposób żeby unikać pola widzenia stojącego obok przeciwnika.

Zgaszenie lampy spotka się zawsze z reakcją przeciwnika lub przeciwników, którzy to zauważą. Skupią oni swój wzrok na ugaszonej lampie i pójdą ją ponownie zapalić. Możesz wykorzystać okazję do ataku z zaskoczenia i tak właśnie zachowaj się w opisywanej sytuacji.

Kolejna lokacja odwiedzana w trakcie liniowej początkowej przeprawy to szopa (M5,3) - Desperados 3: Znajdź Hectora, 5 Misja - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Kolejna lokacja odwiedzana w trakcie liniowej początkowej przeprawy to szopa (M5,3). Tu po raz pierwszy pojawi się problem strażnika podróżującego z zapaloną lampą naftową. Rozwiązania tego problemu są dwa - możesz zabić tego przeciwnika lub trzymać się z dala od niego. Lampa będzie rozświetlała okolicę i zwiększała ryzyko wykrycia.

Twoim zadaniem jest przedostanie się do obszaru z zagrodą dla krów (M5,12). Najlepiej jest użyć torby lekarskiej na przeciwniku pilnującym przejścia podczas gdy wartownik z lampą wyruszy w przeciwną stronę. Możesz po odczekaniu kilku chwil pozbyć się też wroga z lampą. Dodatkowo uważaj na bandytę przy szopie, który może spoglądać na przejście. Przebiegnij gdy będzie to bezpieczne.

Nie zbliżaj się do przeciwnika Long Coat z zagrody (M5,12), bo zajmiesz się nim dopiero później sterując Sanchezem - Desperados 3: Znajdź Hectora, 5 Misja - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Nie zbliżaj się do przeciwnika Long Coat z zagrody (M5,12), bo zajmiesz się nim dopiero później sterując Sanchezem. Skup się na przekradnięciu do bocznego przejścia (M5,4) pozwalającego ominąć zagrodę. Z dotarciem do bocznego przejścia zaczekaj aż oddali się nowy przeciwnik z lampą naftową.

Możesz tu spotkać nowego bandytę z lampą, przy czym łatwo można odwrócić jego uwagę rzuconą torbą lekarską i następnie go wyeliminować.

Cel podróży to dom przy wodzie (M5,2) i w drodze do niego musisz uniknąć grupy przeciwników stojących przy ognisku - na szczęście wystarczy przekraść się na granicy ich pola widzenia - Desperados 3: Znajdź Hectora, 5 Misja - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Cel podróży to dom przy wodzie (M5,2) i w drodze do niego musisz uniknąć grupy przeciwników stojących przy ognisku - na szczęście wystarczy przekraść się na granicy ich pola widzenia. Budynek jest zamknięty i musisz skorzystać z unikalnej umiejętności McCoy'a, który jest w stanie rozbrajać zamki. Dzięki otwarciu budynku Sanchez stanie się grywalnym bohaterem i dołączy do drużyny w ramach rozgrywania tej misji.