Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados 3 - poradnik, solucja

Desperados 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Desperados 3 - Misja 10
Desperados 3 - Misja 10
Podejrzany 1 - Sędzia Arthur McGain. Siedzi cały czas na krześle w kawiarni Cafe Chez Manu. To jedna z 3 postaci z listami. List możesz ukraść lub zabić McGaina i ograbić jego zwłoki.
Podejrzany 2 - Raymond Irving. Porusza się po domu uciech Red Lantern, przy czym co jakiś czas siada na ławce. To jedna z 3 postaci z listami. List możesz ukraść lub zabić Irvinga i ograbić jego zwłoki.
Podejrzany 3 - Ted O'Neill. Pracuje on jako brygadzista na terenie Przystani 9. To jedna z 3 postaci z listami. List możesz ukraść lub zabić O'Neilla i ograbić jego zwłoki.
Miejsce rozpoczęcia misji. Jest tu wszystkich 3 bohaterów. To ogólnodostępna część miasta i nie trzeba się skradać.
Dach domu uciech - przebranie dla Kate. Na dach możesz dostać się przechodząc przez drzwi na parterze budynku. Możesz wyeliminować jedną z kurtyzan i w zadaniu tym przeszkadzają przeciwnicy (niektórzy z nich śpią, ale nadal mogą zareagować na hałas). Po pozbyciu się kurtyzany załóż jej strój.
Podsłuchanie rozmów - ogólnodostępne obszary. Do podsłuchiwania rozmów w tych lokacjach nie jest wymagane żadne przebranie. Po prostu ustaw się przy przeciwnikach i wysłuchaj rozmowy do końca. Za każdym razem otrzymasz podpowiedź.
Podsłuchanie rozmów - zakazane obszary. Do podsłuchiwania rozmów w tych lokacjach potrzebne jest przebranie z domu uciech (niebieskie 2). Musisz skradać się nawet w przebraniu żeby nie zostać wykrytym przez przeciwników Long Coats.
Dom uciech. Dotarcie na główny dziedziniec domu uciech jest wymagane na potrzeby okradzenia lub zamordowania Raymonda Irvinga (czerwone 2). Najlepiej jest najpierw zakraść się na dach domu uciech (niebieskie 2) i zdobyć przebranie dla Kate. Masz do wyboru główne wejście (tylko dla Kate w przebraniu) i przejście od strony dachu. Uważaj na przeciwnika Long Coat na balkonie. Na mniejszym dachu domu uciech jest amunicja do pistoletu z lunetą.
Kawiarnia. Dotarcie na teren kawiarni jest wymagane na potrzeby okradzenia lub zamordowania Arthura McGaina (czerwone 2). Wszystkie wejścia do tej lokacji są pilnowane. Kate może z nich korzystać w przebraniu (niebieskie 2), ale musi unikać wykrycia przez Long Coata z balkoników. McCoy może otworzyć drzwi na dach. To dobre miejsce do ataków snajperskich z amunicją do pistoletu z lunetą, ale przebywa tam 2 wartowników.
Przystań 9. Zinfiltrowanie przystani jest wymagane na potrzeby okradzenia lub zamordowania Teda O'Neilla (czerwone 3). Są dwa główne wejścia do przystani i każde z nich jest pilnowane. Kate może wchodzić na teren przystani w przebraniu (niebieskie 2) i swobodnie poruszać się (nie ma Long Coatów). Isabelle może wskakiwać do wody i łatwiej dopływać do przeciwników. Na terenie przystani wisi ładunek - jest okazja do zrzucenia go na wrogów.
Przejście do bocznych alejek. Druga część mapy Nowego Orleanu jest odblokowywana dopiero po zdobyciu właściwego listu od McGaina (czerwone 1), Irvinga (czerwone 2) lub O'Neilla (czerwone 3). Bohaterowie muszą spotkać się w tym miejscu i omówić plan działania. Kate może wejść do bocznych alejek w przebraniu. McCoy powinien otworzyć drzwi na dach - jest tam też amunicja do pistoletu z lunetą.
Pierwsza alejka. Musisz tu uważać na psa obronnego, który może zdemaskować Kate w przebraniu. Są dwa główne przejścia do drugiej alejki, przy czym jedno z nich jest słabiej pilnowane. Na jednym z dachów przebywa snajper i najlepiej żeby zastrzelił go McCoy.
Druga alejka. Uważaj na co najmniej 2 przeciwników zwróconych w stronę pierwszej alejki. Po obszarze tym podróżuje Long Coat i Kate również musi go unikać. McCoy może otworzyć drzwi prowadzące na nowy dach i używać tam pistoletu z lunetą. Nad ulicą wisi ciężki ładunek - możesz dotrzeć do mechanizmu (najlepiej sterując Kate) i zrzucić go na przeciwnika Long Coat.
Wejście do strefy magazynowej. Skorzystanie z tego przejścia jest niewskazane ponieważ przebywa tu Long Coat w towarzystwie innych przeciwników. Lepiej zdecydować się przejść po dachu (niebieskie 12).
Drabina na dach. Skorzystanie z niej to znacznie lepszy pomysł dotarcia do strefy magazynowej (niebieskie 13). Pozbądź się 1 wartownika przy drabinie grając jako Kate i dotrzyj tu pozostałymi bohaterami. Na dachu jest skrzynia z amunicją do pistoletu z lunetą.
Strefa magazynowa. Możesz tu dotrzeć od strony głównego wejścia (niebieskie 11) lub od strony dachu (niebieskie 12) - lepszy jest ten drugi wariant. Uważaj na pojedynczego wroga Long Coat patrolującego teren. Możesz gasić lampy naftowej oraz zepchnąć wieżę skrzyń na przeciwników. Uważaj na 1 snajpera - warto zastrzelić go z dachu.
Biuro. Wejścia do budynku pilnuje 2 przeciwników - pomóż sobie flirtowaniem Kate i umiejętnością 'połączenie' Isabelle. McCoy musi tu dotrzeć po to żeby użyć swoich umiejętności na zamku. Wejście do budynku zakończy misję.
Podsłuchanie rozmów - ogólnodostępne obszary. Do podsłuchiwania rozmów w tych lokacjach nie jest wymagane żadne przebranie. Po prostu ustaw się przy przeciwnikach i wysłuchaj rozmowy do końca. Za każdym razem otrzymasz podpowiedź.
Podsłuchanie rozmów - ogólnodostępne obszary. Do podsłuchiwania rozmów w tych lokacjach nie jest wymagane żadne przebranie. Po prostu ustaw się przy przeciwnikach i wysłuchaj rozmowy do końca. Za każdym razem otrzymasz podpowiedź.
Podsłuchanie rozmów - zakazane obszary. Do podsłuchiwania rozmów w tych lokacjach potrzebne jest przebranie z domu uciech (niebieskie 2). Musisz skradać się nawet w przebraniu żeby nie zostać wykrytym przez przeciwników Long Coats.
Podsłuchanie rozmów - zakazane obszary. Do podsłuchiwania rozmów w tych lokacjach potrzebne jest przebranie z domu uciech (niebieskie 2). Musisz skradać się nawet w przebraniu żeby nie zostać wykrytym przez przeciwników Long Coats.
Powiększ mapę

Desperados 3: 10 Misja - mapa, odznaki/wyzwania Desperados 3 poradnik, solucja

10 Misja - Back Alley Jazz - mapa, odznaki, wyzwania

Legenda Desperados 3 - Misja 10

Miejsca pobytu podejrzanych (głównych celów misji)

Ważne lokacje na mapie

Na tej stronie atlasu świata do gry Desperados 3 możesz znaleźć wysokiej jakości mapę misji 10 - Back Alley Jazz. Prezentuje ona miasto Nowy Orlean, w którym rozgrywa się akcja misji. Bohaterowie muszą odnaleźć ważnego NPC-a, a następnie dostać się do lokacji, w której ma być przetrzymywany znajomy Isabelle - Wayne. W naszym opisie przejścia uwzględniliśmy wszystkie wyzwania (odznaki) misji 10 dotyczące m.in. ukończenia misji nikogo nie zabijając.

Pełny opis przejścia misji 10 znajduje się na kolejnych stronach tego rozdziału. W naszej solucji znajdują się też odwołania do mapy. Przykładowo oznaczenie (M10,1) informuje, że powinieneś zerknąć na czerwony punkt o numerze 1 na mapie dotyczącej misji 10, a oznaczenie (M10,5) o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 10.

Oznaczenia na mapie misji 10

  1. Czerwonymi punktami oznaczyliśmy miejsca, w których odnajduje się podejrzanych (Suspects). Każdego z nich możesz wyeliminować lub okraść.
  2. Czerwone kropki symbolizują przeciwników przebywających w Nowym Orleanie, zaś białe kropki symbolizują cywilów, których jest mnóstwo w mieście. Mogą oni wszcząć alarm jeśli np. zauważą jakiś atak.
  3. Niebieskimi punktami oznaczyliśmy wszystkie ważne lokacje nadające się do odwiedzenia. Opisy tych punktów znajdują się bezpośrednio pod mapą.

Ogólne informacje na temat misji 10

Misja 10 (Back Alley Jazz) jest pierwszą spośród rozgrywających się na ulicach Nowego Orleanu - Desperados 3: 10 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Misja 10 (Back Alley Jazz) jest pierwszą spośród rozgrywających się na ulicach Nowego Orleanu. W początkowej części mapy bohaterowie podróżują po wielu ogólnodostępnych lokacjach oraz spotykają mnóstwo postronnych postaci. Obecność dużej liczby cywilów utrudnia niestety eliminowanie wrogów oraz zakradanie się do zakazanych obszarów oznaczonych czerwonymi liniami. Istnieje duże ryzyko, że atak na jakiegos przeciwnika może zostać odnotowany przez inne osoby. Sporym ułatwieniem jest natomiast to, że Kate może w tej misji pozyskać przebranie kurtyzany i używać go do wkraczania do niedostępnych lokacji.

Pierwsza część misji cechuje się pewną nieliniowością i skupia się wokół trzech podejrzanych. Możesz dotrzeć do wszystkich trzech postaci lub podjąć działania mające na celu ustalenie który z podejrzanych dysponuje poszukiwanym właściwym listem pozwalającym awansować do drugiej fazy etapu.

W drugiej części misji bohaterowie muszą przejść przez wiele bocznych alejek w drodze do strefy magazynowej. Kate w dalszym ciągu może polegać na przebraniu, choć oprócz wrogów Long Coats musi też uważać na psy obronne. Ogólna trasa przemarszu alejkami jest odgórnie narzucona, ale po drodze można wybierać różne ścieżki oraz wdrapywać się na dachy niektórych budynków, które są idealną propozycją dla McCoy'a i jego snajperki.

Grywalni bohaterowie:

  1. Kate - Jest ona dostępna przez całą misję. Możesz korzystać z jej wszystkich umiejętności i elementów ekwipunku. Pojawia się też okazja zdobycia opcjonalnego przebrania dla Kate.
  2. McCoy - Jest on dostępny przez całą misję i od razu możesz korzystać ze wszystkich umiejętności i elementów ekwipunku.
  3. Isabelle - Jest ona dostępna przez całą misję. Możesz korzystać z jej wszystkich umiejętności i elementów ekwipunku.

Odznaki / wyzwania w misji 10

W misji 10 do zdobycia jest w sumie 8 odznak (Badges). Wszystkie je opisaliśmy poniżej. Wyzwania są początkowo ukryte, aczkolwiek możesz się mimo wszystko nimi zajmować już podczas przechodzenia misji po raz pierwszy.

Nie zabijaj żadnych podejrzanych - Don't kill any suspects

To oraz kolejne wyzwanie wzajemnie wykluczają się - Desperados 3: 10 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

To oraz kolejne wyzwanie wzajemnie wykluczają się. Podejrzani (M10,1)(M10,2)(M10,3) to trzy osoby na mapie, które są w posiadaniu listów. Jeśli poprawnie przeprowadzisz śledztwo, to wystarczy odebrać list tylko jednemu właściwemu podejrzanemu. W celu zdobycia odznaki musisz jednak dotrzeć do wszystkich trzech postaci.

Gra nie pozwala na zabicie żadnego z podejrzanych i oznacza to, że musisz ich okradać sterując Kate w przebraniu kurtyzany - po ustawieniu się za podejrzanym należy przytrzymać przycisk interakcji. Nie możesz od razu aktywować kradzieży kieszonkowej, bo zostaniesz zauważony. Skorzystaj z naszej solucji żeby dowiedzieć się jak oczyścić okolicę i zakraść się do każdego z podejrzanych.

Zabij wszystkich podejrzanych - Kill all suspects

Każdego z podejrzanych (M10,1)(M10,2)(M10,3) możesz wyeliminować w dowolny sposób. W dalszym ciągu polecamy jednak skradanie się i poleganie na przebraniu Kate po to żeby móc bezpiecznie docierać do wskazanych NPC-ów i odbierać im listy. Jeśli zdobyłeś już list pozwalający awansować w misji, to pozostałych podejrzanych możesz postanowić zastrzelić z dużej odległości McCoy'em. Ewentualnie wszczęcie alarmu w pierwszej części mapy nie przeszkodzi ci w przeprawie przez drugą część Nowego Orleanu.

Nie skacz oraz nie używaj drabin, lin i winorośli - Don't jump, and don't use any ladders, ropes or ivies

To trudne wyzwanie, które najlepiej pozostawić sobie na potrzeby powtarzania misji na niskim poziomie trudności - Desperados 3: 10 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

To trudne wyzwanie, które najlepiej pozostawić sobie na potrzeby powtarzania misji na niskim poziomie trudności. Zakazy wykonywania skoków oraz korzystania z drabin, lin oraz winorośli znacznie utrudnią ci poprawne rozgrywanie misji. Pamiętaj o tym, że nadal możesz docierać na niektóre dachy korzystając z wejść do budynków. Nie możesz jednak zeskakiwać z dachów i musisz powracać na dół tą samą drogą. Oto kilka ważnych informacji o tej odznace:

  1. Możesz bezproblemowo zdobyć przebranie dla Kate (M10,5), bo na dach domu uciech dociera się korzystając z drzwi.
  2. Postaraj się podsłuchać wszystkich 6 rozmów (M10,3)(M10,4) żeby bezbłędnie wytypować podejrzanego z listem. Będziesz musiał dotrzeć tylko do jednego podejrzanego zamiast wszystkich trzech.
  3. Podczas przeprawy tylnymi alejkami (M10,9)(M10,10) możesz wysyłać McCoy'a na dachy i pomagać z nich Kate, ale za każdym razem korzystaj wyłącznie z wejść do budynków.
  4. O wiele bardziej kłopotliwa będzie końcowa część misji. Nie możesz dostać się do strefy magazynowej wchodząc po drabinie na dach budynku (M10,12). Zamiast tego musisz wybrać główne wejście (M10,11) i może to oznaczać konieczność uporania się z dodatkowym przeciwnikiem Long Coat.

Zabij 3 strażników z pomocą psów - Kill 3 guards using dogs

Pierwszego psa obronnego spotkasz po dotarciu do pierwszej tylnej alejki (M10,9), czyli już po odnalezieniu właściwego listu przy jednym z podejrzanych - Desperados 3: 10 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Pierwszego psa obronnego spotkasz po dotarciu do pierwszej tylnej alejki (M10,9), czyli już po odnalezieniu właściwego listu przy jednym z podejrzanych.

Zakradnij się w pobliże zwierzęcia Isabelle i użyj na psie umiejętności kontroli umysłu. Kluczem do sukcesu jest to żeby wybierać odosobnionych przeciwników, tzn. takich, którzy nie są w polu widzenia ani w zasięgu słuchu innych wrogów. W przeciwnym razie pies zostanie przedwcześnie zastrzelony. Jeśli nie widzisz żadnych dobrych "kandydatów" do zagryzienia przez psa, to pozbądź się niewygodnych przeciwników przed skorzystaniem z kontroli umysłu. Skorzystaj z tego schematu działania w sumie 3 razy.

Nie zabijaj nikogo - Don't kill anyone

To trudne wyzwanie, które zostaw sobie na potrzeby powtarzania misji na niskim poziomie trudności. Zakaz zabijania postaci z mapy będzie szczególnie uciążliwy w przypadku McCoy'a - nie możesz używać snajperki do eliminowania przeciwników dostępnych w trudno dostępnych miejscach. Musisz poświęcać w rezultacie więcej czasu na odciąganie lub dezorientowanie/oślepianie tego typu postaci.

Zdobądź informacje o pseudonimach i miejscach pobytu wszystkich podejrzanych - Gather the codenames and locations for all suspects

Schemat działania dokładnie opisaliśmy na kolejnej stronie naszego opisu przejścia - Desperados 3: 10 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Schemat działania dokładnie opisaliśmy na kolejnej stronie naszego opisu przejścia. Zakłada on podsłuchanie sześciu rozmów w pierwszej części mapy. Trzy rozmowy możesz podsłuchać w ogólnodostępnych obszarach Nowego Orleanu (M10,3) i wystarczy zatrzymać się przy rozmawiających postaciach.

Trzy kolejne konwersacje odbędą się w zakazanych lokacjach (M10,4). Rozwiązaniem tego problemu jest pozyskanie przebrania dla Kate (M10,2). Nawet wtedy musisz w zakazanych strefach unikać wykrycia przez wrogów Long Coat, którzy mogą zdemaskować bohaterkę. Podsłuchuj rozmów zza okolicznych zasłon żeby nie zostać zauważonym przez Long Coatów.

Speedrun: Ukończ misję w czasie krótszym niż 15 minut - Speedrun: Complete the mission in under 15:00 minutes

Koniecznie graj na niskim poziomie trudności, dzięki czemu na mapie spotkasz mniej problematycznych przeciwników, a reakcje wrogów będą nieco wolniejsze. Nie odwiedzaj wszystkich 3 lokacji z podejrzanymi. Pozyskaniem przebrania dla Kate warto się natomiast zainteresować, bo można je dość szybko zdobyć i przyda się ono później do odwrócenia uwagi niektórych wrogów z drugiej części mapy. Pamiętaj o częstym sejwowaniu i wczytywaniu starszych zapisów na wypadek zmarnowania w danej lokacji zbyt dużej ilości czasu.

Ukończ misję na wysokim poziomie trudności - Complete the mission on Hard difficulty

To najlepszy wybór do ukończenia misji po raz pierwszy, choć grając na wysokim poziomie trudności będziesz musiał radzić sobie z "niewygodnie" rozstawionymi przeciwnikami. Jest to szczególnie uciążliwe podczas zakradania się do podejrzanych, bo 2 z 3 tego typu NPC-ów obserwują elitarni wrogowie Long Coats. Na szczęście w przypadku tego wyzwania nie musisz się śpieszyć i możesz do woli zapisywać swoje postępy.