Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados 3 - poradnik, solucja

Desperados 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Desperados 3 - Misja 8
Desperados 3 - Misja 8
Miejsce rozpoczęcia misji - Hector. Początkowo możesz sterować jedynie Sanchezem. W tym samym miejscu przebywa Rosie. Możesz ogłuszyć ją w ataku wręcz, zabrać upuszczoną przez nią gotówkę i dostarczyć ją do budynku banku (13) - wykonanie wszystkich tych czynności nagrodzone zostanie odznaką.
Miejsca odnalezienia Coopera. Śpi on na szczycie wieży. Musisz dotrzeć do niego i obudzić go żeby dołączył do drużyny. U podstawy wieży stoi wartownik - odciągnij go Sanchezem (możesz polegać na grabiach, gwizdaniu, śladach butów). Z pomocą Coopera możesz łatwo pozbyć się innych okolicznych wrogów.
Miejsce odnalezienia Kate. Śpi ona na ławce. Musisz dotrzeć do niej i obudzić ją żeby dołączyła do drużyny. Niedaleko ławki jest miejsce, w którym 3 bohaterów musi się spotkać.
Przejście do głównej ulicy. Odciągnij zwykłego przeciwnika śladami butów i następnie pozbądź się bandyty w ponczo. Główne ulice miasta nie są ogólnodostępną strefą i nadal trzeba się wszędzie skradać.
Skrzyżowanie. Przebywa tu wielu przeciwników. Możesz ich dezorientować (moneta, perfumy, gwizdanie) oraz próbować po kolei odciągać. Są tu też balkonik oraz armata - można aktywować armatę i zabić dzięki niej 2 wrogów.
Zablokowane przejścia. Nie możesz skorzystać z nich po to żeby dotrzeć w pobliże łodzi. Musisz zdecydować się na przeprawę przez zagrodę dla zwierząt.
Okolice szubienicy. Eliminowanie wrogów z tego miejsca jest trudne, bo ich pola widzenia się zazębiają. Staraj się dotrzeć najpierw do bardziej oddalonego wartownika. Chowaj się krzakach i rozważaj próby odciągania wrogów śladami butów. Uważaj też na patrol z dalszej części mapy.
Szubienica. Znajduje się tu przebranie dla Kate. Po zbliżeniu się do szubienicy wrogowie rozejdą się po okolicy. Przed zdobyciem przebrania musisz pozbyć się części z nich i musisz uważać na Long Coata. Najlepszy sposób na pozbycie się Long Coata to pozostawienie Sanchezem śladów butów i odciągnięcie przeciwnika do krzaków.
Lina. Możesz pozbyć się stojących obok niej 2 wrogów (użyj Showdown Mode) i wdrapać się Cooperem po linie na dach budynku. Ułatwi ci to zbliżenie się do banku.
Doc Hook. To przyjazny cywil. Możesz chować się w jego wozie oraz składować w nim ciała. W okolicy przebywa kilku przeciwników - będą oni reagowali na ślady butów.
Obszar na tyłach banku. Przejście przez ten obszar to bardziej oczywisty sposób na dostanie się do banku (13). Przebywa tu wielu przeciwników i jest wśród nich Long Coat - spogląda on w stronę wejścia. Wrogów możesz łatwiej zaskakiwać docierając tu od strony bocznej ścieżki (12) oraz dachów budynków (9).
Boczna ścieżka. Kate może tu skutecznie działać w przebraniu i odwracać uwagę wrogów oraz odciągać ich. Zainteresuj się też budynkiem w budowie. Możesz łatwiej dotrzeć do obszaru na tyłach banku (11) oraz popchnąć dużą ścianę (najlepiej po tym jak ktoś się przy niej ustawi).
Bank - McCoy. Więziony jest tu nieprzytomny McCoy - po dotarciu do niego trzeba zacząć go przenosić w stronę łodzi (17). Do banku najlepiej jest dostać się od strony tylnego obszaru (11), bo główne wejście jest dobrze pilnowane. Wewnątrz budynku przebywa kilku wrogów i jest wśród nich Long Coat. Najpierw pozbądź się patrolującego przeciwnika i później zaatakuj Long Coata Sanchezem.
Wejścia na teren zagrody. Musisz wybrać jedno z nich w drodze do łodzi. Przebywających w pobliżu wrogów możesz odciągnąć i wyeliminować lub odwrócić ich uwagę (najlepiej z pomocą Kate).
Zagroda dla zwierząt. Największe zagrożenie stanowi przeciwnik Long Coat - podczas zakradania się do niego uważaj na śpiącego bandytę (zabij go jako pierwszego) oraz na kurczaki, które mogą zaalarmować wroga. Innych bandytów możesz eliminować odwracając ich uwagę czy zeskakując na nich z dachu.
Doki. W całym tym obszarze najbardziej unikaj dwuosobowego patrolu Long Coatów. Innych wrogów lub eliminuj lub odciągaj gdy Long Coats patrolują inny obszar. Wrogów Long Coats najlepiej zostawić sobie na koniec. Zostaw ślady na błocie żeby Long Coats rozdzielili się. W razie potrzeby Cooper może wskakiwać do wody i pływać.
Łódź. Musisz tu dotrzeć wszystkimi bohaterami i dodatkowo przenieść tu nieprzytomnego McCoy'a po podniesieniu go w budynku banku (13). Umieść McCoy'a wewnątrz łodzi i wejdź na pokład drużyną żeby zakończyć misję.
Zablokowane przejścia. Nie możesz skorzystać z nich po to żeby dotrzeć w pobliże łodzi. Musisz zdecydować się na przeprawę przez zagrodę dla zwierząt.
Wejścia na teren zagrody. Musisz wybrać jedno z nich w drodze do łodzi. Przebywających w pobliżu wrogów możesz odciągnąć i wyeliminować lub odwrócić ich uwagę (najlepiej z pomocą Kate).
Powiększ mapę

Desperados 3: 8 Misja - mapa, odznaki/wyzwania Desperados 3 poradnik, solucja

8 Misja - One Hell of a Night - mapa, odznaki, wyzwania

Legenda Desperados 3 - Misja 8

Ważne lokacje na mapie

Na tej stronie atlasu świata do gry Desperados 3 znajdziesz bardzo szczegółową mapę misji 8 - One Hell of a Night. Na naszej mapie zaznaczyliśmy wszystkie ważne lokacje na terenie miasteczka - są to m.in. bank, w którym odnajduje się McCoy'a, oraz szubienica z przebraniem dla Kate. W naszym opisie przejścia znajdziesz też omówienia wszystkich wyzwań, m.in. skomplikowanej odznaki ze zwrócenia gotówki do banku.

Pełny opis przejścia misji 8 znajduje się na kolejnych stronach tego rozdziału. W naszej solucji znajdują się też odwołania do mapy. Przykładowo oznaczenie (M8,5) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 8.

Oznaczenia na mapie misji 8

  1. Czerwone kropki symbolizują przeciwników napotykanych na terenie miasteczka oraz w dokach. Wszystkich tych postaci musisz unikać.
  2. Białe kropki symbolizują zwierzęta oraz cywilów. Osoby postronne mogą zaalarmować okolicę jeśli zauważą intruza.
  3. Niebieskimi punktami oznaczyliśmy wszystkie ważne lokacje nadające się do odwiedzenia. Opisy tych punktów znajdują się bezpośrednio pod mapą.

Ogólne informacje na temat misji 8

Misja 8 (One Hell of a Night) rozgrywana jest na terenie niewielkiego miasteczka - Desperados 3: 8 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Misja 8 (One Hell of a Night) rozgrywana jest na terenie niewielkiego miasteczka. W trakcie jej przechodzenia musisz odnajdywać kolejnych głównych bohaterów po to żeby powrócili do siebie po nocy balowania. Wyjątkiem jest McCoy, który pozostanie nieprzytomny przez całą misję. Oznacza to, że po odnalezieniu doktora (w strzeżonym budynku banku) należy przenieść go do łodzi będącem miejscem zakończenia misji.

Misja ta ma dwie unikalne cechy. Po pierwsze po raz spotkasz się z mechaniką pozostawiania śladów butów na błocie. W zależności od sytuacji może ona stać się ułatwieniem na potrzeby odciągania przeciwników, bądź też utrudnieniem w tych sytuacjach, w których nie chcesz żeby poczynania bohaterów zostały odnotowane przez wrogów.

Drugą unikalną cechą jest to, że misję musisz rozegrać bez używania broni palnej i bez niektórych gadżetów. Musisz polegać na innych technikach omijania oraz pozbywania się przeciwników, których w tej misji częściej się ogłusza i związuje, niż zabija. Na szczęście gra nie pozbawi cię całkowicie sposobów na radzenie sobie z zagrożeniami. Hector może w tej misji używać grabi zastępujących wnyki, zaś Kate może dotrzeć do obszaru z szubienicą, w którym do odnalezienia jest przebranie.

Grywalni bohaterowie:

  1. Sanchez - Jest on dostępny od samego początku misji (M8,1).
  2. Cooper - Możesz go przyłączyć niedługo po rozpoczęciu misji - wdrap się na wieżę, na której śpi (M8,2).
  3. Kate - Możesz ją przyłączyć niedługo po rozpoczęciu misji - dotrzyj do ławki, na której śpi (M8,3).

McCoy nie jest grywalną postacią w tej misji, ale mimo wszystko musisz znaleźć go w banku (M8,13). Twoim zadaniem będzie przeniesienie McCoy'a na pokład łodzi (M8,17).

Odznaki / wyzwania w misji 8

W misji 8 do zdobycia jest w sumie 8 odznak (Badges). Wszystkie je opisaliśmy poniżej. Wyzwania są początkowo ukryte, aczkolwiek możesz mimo wszystko je zaliczać już podczas przechodzenia misji po raz pierwszy.

Zwróć pieniądze do banku - Return money to the bank

To najtrudniejsze do rozszyfrowania wyzwanie tej misji - Desperados 3: 8 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

To najtrudniejsze do rozszyfrowania wyzwanie tej misji. Składa się ono z kilku części. Najlepiej zająć się nim w końcowej części misji, a konkretnie po pozbyciu się wszystkich przeciwników z budynku banku.

Powróć do miejsca, w którym rozpocząłeś misję (M8,1). Przebywa tam Rosie (żona szeryfa) i musisz ją znokautować i związać lub zabić. Rosie pozostawi po sobie gotówkę - podnieś ją.

1 - Desperados 3: 8 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry
Z gotówką udaj się do budynku banku (M8,13) - Desperados 3: 8 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Z gotówką udaj się do budynku banku (M8,13). Przejdź do bocznego pomieszczenia, w którym więziony był McCoy. Otwórz rozwijane menu inwentarza i wybierz z niego opcję rzucenia plikiem pieniędzy. Dopilnuj tego żeby gotówka wylądowała na podłodze w banku.

Uwolnij Doca zanim wybudzisz innych - Free Doc before waking up the others

To trudne wyzwanie, bo musisz grać w zupełnie inny sposób niż sugeruje to rekomendowana ścieżka przejścia misji. Zainteresuj się tą odznaką dopiero podczas powtarzania misji i koniecznie graj na niskim poziomie trudności.

Wyzwanie to zakłada, że możesz sterować wyłącznie Sanchezem aż do momentu dotarcia do McCoy'a w budynku banku (M8,13). Nie możesz pomagać sobie akcjami zespołowymi czy przebraniem Kate. Jak najczęściej polegaj na kombinacji grabie + gwizdanie, jak również na celowym pozostawianiu śladów butów na błocie po to żeby odciągać wrogów w ustronne miejsca.

Nie używaj przebrania - Don't use a disguise

Dla przypomnienia chodzi tu o przebranie znajdujące się przy szubienicy (M8,8). Możliwe jest zdobycie odznaki nawet podczas grania na wyższym poziomie trudności, aczkolwiek zakaz używania przebrania zdecydowanie spowolni twoje postępy w eliminowaniu przeciwników napotykanych w drodze do kolejnych celów misji. Musisz częściej polegać np. na gwizdaniu, rzucaniu monetą czy celowym pozostawianiu śladów stóp.

Zabij 6 strażników - Kill 6 guards

Wyzwanie to może wydawać się trudne, bo w misji tej nie masz dostępu do broni palnej ani broni białej - Desperados 3: 8 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Wyzwanie to może wydawać się trudne, bo w misji tej nie masz dostępu do broni palnej ani broni białej. Na szczęście można je dość łatwo odblokować. Zainteresuj się obszarem na tyłach banku (M8,11), a konkretnie pokazaną na obrazku ścianą stawianego budynku. Nadaje się ona do popchnięcia i można do niej dotrzeć od strony bocznej ścieżki (M8,12).

Plan działania jest prosty - Desperados 3: 8 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Plan działania jest prosty. Ogłusz i zwiąż co najmniej 6 przeciwników, najlepiej tych przebywających na tyłach banku, gdyż i tak musisz dostać się do wnętrza budynku na potrzeby uratowania McCoy'a.

Przenoś ogłuszonych wrogów i kładź ich przed ścianą budynku, w czerwonym obszarze. Po tym jak pozostawisz w tym miejscu co najmniej 6 związanych osób udaj się na tyły ściany i popchnij ją. Ściana zmiażdży leżących na ziemi wrogów.

Nie używaj tylnego wejścia do banku - Don't use the bank's backdoor

Wyzwaniem tym zainteresuj się dopiero podczas powtarzania misji grając na niskim poziomie trudności, bo sprawi ci ono dużo kłopotów - Desperados 3: 8 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Wyzwaniem tym zainteresuj się dopiero podczas powtarzania misji grając na niskim poziomie trudności, bo sprawi ci ono dużo kłopotów.

Przedostanie się do banku (M8,13) to jeden z głównych celów misji, przy czym na potrzeby otrzymania tej odznaki musisz zignorować wejście od strony obszaru na tyłach banku (M8,11), które pozwala znacznie prościej zinfiltrować ten budynek. Musisz webrać frontowe wejście. Zacznij od pozbycia się wszystkich przeciwników z okolicy po to żeby w razie wszczęcia alarmu nie znaleźć się w bardzo trudnej sytuacji. Ewentualny alarm na szczęście nie anuluje wyzwania. Liczy się jedynie to żeby wybrać główne wejście do banku i zignorować drzwi na tyłach budynku.

Spraw żeby wartownik podążał za śladami butów przez 50 metrów - Make a guard follow your footprints for 50 meters

Wyzwania to powiązane jest z mechaniką pozostawiania śladów butów na błotnistym podłożu - Desperados 3: 8 Misja - mapa, odznaki/wyzwania - Desperados 3 - poradnik do gry

Wyzwania to powiązane jest z mechaniką pozostawiania śladów butów na błotnistym podłożu. Polecamy zająć się nim po zabezpieczeniu większej części miasteczka po to żeby mieć dużo miejsca do podróżowania wzdłuż linii prostej jedną z długich głównych uliczek. Warto również grać na niskim poziom trudności.

Musisz wykazać się w tym wyzwaniu dużą precyzją, tzn. doprowadzić do tego żeby jeden z wartowników zauważył ślady i zaczął za nimi podążać, ale też żeby zbyt szybko się nie zbliżył i nie zauważył oddalającego się bohatera. Pamiętaj również, że ślady znikają po kilku sekundach, tak więc nie możesz ich pozostawić na błocie zbyt wcześnie, bo w przeciwnym razie przeciwnik nie zauważy ich i nie wyruszy za nimi.

Speedrun: Ukończ misję w czasie krótszym niż 22 minuty - Speedrun: Complete the mission in under 22:00 minutes

Koniecznie graj na niskim poziomie trudności żeby móc szybciej wykonywać najważniejsze czynności. Najbardziej problematyczne będą przejście przez centralną część miasta i okolice szubienicy, a także uratowanie McCoy'a z banku. Nie ignoruj pomysłu zdobycia przebrania, bo może ono pomóc szczególnie w trakcie przeprawy przez doki w końcowej części etapu. Polecamy wybrać tylne wejście do banku, gdyż frontowe wejście wiąże się z dużym ryzykiem wszczęcia alarmu i pojawienia się nowych wrogów na mapie.

Ukończ misję na wysokim poziomie trudności - Complete the mission on Hard difficulty

To najlepszy wybór do ukończenia misji po raz pierwszy, aczkolwiek przejście przez niektóre początkowe lokacje (np. obszar z armatą) może być kłopotliwe z racji na obecność dodatkowych wzajemnie obserwujących się przeciwników. Na szczęście w przypadku tego wyzwania nie musisz się śpieszyć i możesz do woli zapisywać swoje postępy.