Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados 3 - poradnik, solucja

Desperados 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Desperados 3: Otwórz klatki, uwolnij Wayne'a, 11 Misja - solucja, opis przejścia Desperados 3 poradnik, solucja

11 Misja - Burn the Queen - solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do gry Desperados 3 znajdziesz drugą część opisu przejścia misji 11 - Burn the Queen. W naszej solucji znajdziesz informacje jak dotrzeć do cel z więźniami na mokradłach, jak otworzyć zamknięte cele i w jaki sposób uratować Wayne'a, czyli postać powiązaną z jednym z głównych celów opisywanej misji.

W naszej solucji do misji 11 znajdują się odwołania do mapy atlasu świata, którą znajdziesz na pierwszej stronie tego rozdziału. Przykładowo oznaczenie (M11,5) informuje o tym, że powinieneś odszukać niebieski punkt o numerze 5 na mapie misji 11.

Zanim zajmiesz się tematem otwarcia klatek i odnalezienia Waynea twoi bohaterowie muszą dotrzeć do południowej części wioski (M11,12) - Desperados 3: Otwórz klatki, uwolnij Waynea, 11 Misja - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Zanim zajmiesz się tematem otwarcia klatek i odnalezienia Wayne'a twoi bohaterowie muszą dotrzeć do południowej części wioski (M11,12). Przyjdą tu ze wschodu (Hector, Isabelle) (M11,6) oraz z zachodu (Cooper, McCoy) (M11,11) (M11,11).

Najbardziej kłopotliwy przeciwnik z tej okolicy to snajper stojący na szczycie małej wieży gdzie odnajduje się też amunicję do Buntline'a (M11,1). Zastrzelenie go z pistoletu McCoy'a zostanie niemal na pewno odnotowane przez co 1-2 osoby z okolicy. Najlepszym rozwiązaniem problemu jest zakradnięcie się Isabelle do pobliskich krzaków po to żeby użyć kontroli umysłu. Pozwoli to "ściągnąć" snajpera z wieży, odejść nim w ustronne miejsce i wyeliminować go bez alarmowania okolicy.

Kolejne przygotowania zanim zajmiesz się uratowaniem cywilów dotyczą pozbycia się przeciwników z zachodniego obszaru (M11,14) - Desperados 3: Otwórz klatki, uwolnij Waynea, 11 Misja - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Kolejne przygotowania zanim zajmiesz się uratowaniem cywilów dotyczą pozbycia się przeciwników z zachodniego obszaru (M11,14). Z pierwszym z nich można rozprawić się tuż po skorzystaniu z górnego przejścia dla Coopera i McCoy'a (M11,11).

W przypadku dwóch kolejnych wrogów możesz skorzystać z opcji pozwalającej na zawalenie rusztowania, na którym jakiś czas się spotykają. Może tego dokonać tylko Hector, tak więc musiałbyś dotrzeć nim w to miejsce (uważaj na pozostawiane ślady butów!). Ustaw się pod rusztowaniem i wejdź w interakcję z nim gdy wrogowie urządzą sobie pogawędkę. Ich śmierć zostanie potraktowana jako wypadek.

W najbliższym sąsiedztwie cel (M11,13) rozstawionych jest kilku przeciwników - Desperados 3: Otwórz klatki, uwolnij Waynea, 11 Misja - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

W najbliższym sąsiedztwie cel (M11,13) rozstawionych jest kilku przeciwników. Niektórzy z nich to "zwykli" wrogowie, których można łatwo dekocentrować i odciągać od reszty. W przypadku co najmniej 1 przeciwnika w ponczo rozważ szybkie morderstwo nożem połączone ze schowaniem jego ciała lub odciągnięcie go od celi dzięki widocznym na błocie śladom butów.

Podczas zabezpieczania obszaru wokół klatek musisz w szczególności na Long Coata (podróżuje on po centralnej części wioski), psa obronnego oraz dwóch wrogów w ponczo rozstawionych przed Królową (M11,16). Nie musisz oczywiście wszystkich eliminować, ale dobrze jest możliwie w jak największym stopniu "oczyścić" okolicę.

Otwieraniem cel może zajmować się wyłącznie McCoy - jako jedyny spośród członków drużyny posiada on wytrychy - Desperados 3: Otwórz klatki, uwolnij Waynea, 11 Misja - solucja, opis przejścia - Desperados 3 - poradnik do gry

Otwieraniem cel może zajmować się wyłącznie McCoy - jako jedyny spośród członków drużyny posiada on wytrychy. Jeśli w okolicy nadal przebywają jacyś przeciwnicy, to musisz dobrze zgrać w czasie włamania, gdyż otwarcie zamka zajmie zawsze Docowi kilka sekund.

W naszym przypadku poszukiwany Wayne znajdował się w celi najbardziej wysuniętej na północ (powyższy obrazek), ale warto otworzyć wszystkie cele żeby przy okazji zaliczyć jedno z wyzwań tej misji.

Gra w momencie odnalezienia Wayne'a doda go jako grywalną postać. Wayne nie posiada niestety żadnych broni ani umiejętności. Twoim zadaniem stanie się w rezultacie wyłącznie bezpieczne doprowadzenie go do miejsca ukończenia misji (M11,21).