Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Desperados 3 - poradnik, solucja

Desperados 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Desperados 3: Isabelle Moreau | Grywalni bohaterowie Desperados 3 poradnik, solucja

Na tej stronie przewodnika po grze Desperados 3 znajdziesz wszystkie ważne informacje o tym kim jest Isabelle Moreau, czyli jedna z grywalnych bohaterek. W naszym poradniku zestawiliśmy przede wszystkim aktywne i pasywne umiejętności / moce isabelle. Dodatkowo zawarliśmy wskazówki m.in. jak poprawnie używać kontroli umysłu oraz "łączenia dusz", czyli dwóch najważniejszych zdolności Isabelle.

Isabelle Moreau jest najbardziej unikalną spośród wszystkich grywalnych postaci gry - Desperados 3: Isabelle Moreau | Grywalni bohaterowie - Desperados 3 - poradnik do gry

Isabelle Moreau jest najbardziej unikalną spośród wszystkich grywalnych postaci gry. Jest ona szamanką, dzięki czemu dysponuje unikalnymi "mocami voodoo" wnosząc przy tym nieco nadnaturalnych elementów do rozgrywki. Postać ta po raz pierwszy pojawia się właśnie w grze Desperados III.

Isabelle staje się grywalną postacią w ósmej misji kampanii. Warto zaznaczyć, że nie jest ona później dostępna we wszystkich innych etapach. W niektórych misjach możesz zostać zmuszony do sterowania innymi postaciami.

Pasywne umiejętności Isabelle

1 - Desperados 3: Isabelle Moreau | Grywalni bohaterowie - Desperados 3 - poradnik do gry
  1. Czy Isabelle potrafi pływać? - Tak, Isabelle potrafi pływać. Możesz wskakiwać do rzek i różnorakich akwenów wodnych.
  2. Czy Isabelle potrafi wchodzić po drabinach? - Tak.
  3. Czy Isabelle potrafi wspinać się po bluszczu i sznurach? - Tak, otwiera to wiele nowych możliwości docierania do celów misji.
  4. Czy Isabelle potrafi przenosić ciała? - Tak i odbywa się to na stojąco z normalną prędkością.
  5. Iloma punktami zdrowia dysponuje Isabelle? - Liczba punktów zdrowia różni się w zależności od poziomu trudności. Isabelle ma 4HP na niskim poziomie trudności, 3HP na normalnym oraz 2HP na wysokim i Desperado.

Aktywne umiejętności Isabelle

Sierp (Sickle)

Głównym zastosowaniem sierpa jest oczywiście zabijanie przeciwników w walce wręcz - Desperados 3: Isabelle Moreau | Grywalni bohaterowie - Desperados 3 - poradnik do gry

Głównym zastosowaniem sierpa jest oczywiście zabijanie przeciwników w walce wręcz. Musisz zawsze zakraść się do przeciwnika oraz mieć świadomość tego, że atak trwa 3.5 sekundy i że generuje trochę hałasu - jest to symbolizowane niebieskim okręgiem pojawiającym się wokół przeciwnika jeszcze podczas planowania zabójstwa.

Jeśli nie chcesz zabić przeciwnika, to zamiast skorzystania z sierpa możesz wcisnąć klawisz zaatakowania pięściami (w wersji na PC wciśnij Y). Isabelle znokautuje daną osobę zamiast zabijania jej. Nie zapomnij związać ogłuszonego oponenta.

Połączenie (Connect)

Zdolność tę można określić mianem mocy voodoo o charakterze nadnaturalnym - Desperados 3: Isabelle Moreau | Grywalni bohaterowie - Desperados 3 - poradnik do gry

Zdolność tę można określić mianem "mocy voodoo" o charakterze nadnaturalnym. Jej działanie polega bowiem na "połączeniu dusz" dwóch przeciwników. Isabelle musi rozpocząć od trafienia 2 wrogów specjalną strzałką i najlepiej jest tego oczywiście dokonywać z ukrycia (np. nie wychodząc z krzaków).

Moc połączenia polega na tym, że jakakolwiek interakcja z jednym z połączonych przeciwników będzie miała taki sam efekt na drugą osobę. Przykłądowo:

  1. Jeśli ogłuszysz przeciwnika 1, to automatycznie ogłuszony zostanie również przeciwnik 2.
  2. Jeśli oślepisz przeciwnika 1, to automatycznie oślepiony zostanie również przeciwnik 2.
  3. Jeśli zamordujesz przeciwnika 1, to automatycznie zamordowany zostanie również przeciwnik 2.

Jest to w rezultacie idealna umiejętność do pozbywania się par wrogów, a w szczególności tych postaci, których pola widzenia często zazębiają lub które po prostu spoglądają na siebie. Nie musisz obawiać się wszczęcia alarmu ze strony połączonych postaci, gdyż umiejętność w tym samym czasie wpływa na obie z nich.

Kot Stella

Pupil Isabelle jest w stanie odwracać chwilowo uwagę przeciwników - Desperados 3: Isabelle Moreau | Grywalni bohaterowie - Desperados 3 - poradnik do gry

Pupil Isabelle jest w stanie odwracać chwilowo uwagę przeciwników. Po wybraniu umiejętności (w wersji na PC wciśnij D) możesz zaznaczyć postać, w stronę której kot ma wyruszyć. Dużą zaletą jest to, że wysłanie Stelli możesz planować ze sporej odległości, bez konieczności ryzykowania zbliżeniem się do przeciwnika.

Odwracanie uwagi w wykonaniu Stelli działa na podobnych zasadach do flirtowania Kate - stożek pola widzenia przeciwnika zmienia swój kolor na fioletowy. Wróg pozostanie tymczasowo skupiony na zwierzęciu, ale nie oznacza to, że przeciwnik nie widzi nic z tyłu. Nadal można zostać wykrytym po znalezieniu się w niewielkiej odległości za kotem. Stellę możesz użyć do zagwarantowania sobie przekradnięcia się przez obszar będący w polu widzenia przeciwnika lub do zbliżenia się do wroga. W tym drugim przypadku pamiętaj jednak o dość krótkim czasie trwania umiejętności.

Kontrola umysłu (Mind Control)

To prawdopodobnie najpotężniejsza umiejętność z całej gry - Isabelle jest w stanie opętać przeciwnika i zacząć go kontrolować - Desperados 3: Isabelle Moreau | Grywalni bohaterowie - Desperados 3 - poradnik do gry

To prawdopodobnie najpotężniejsza umiejętność z całej gry - Isabelle jest w stanie opętać przeciwnika i zacząć go kontrolować. Po wybraniu tej umiejętności (w wersji na PC wciśnij F) możesz wybierać tylko spośród przeciwników znajdujących się w zasięgu szamanki i nie mogą cię od nich oddzielać żadne przeszkody. Kontrola umysłu zadziała na zwykłych wrogów i przeciwników w ponczo. Jedynie elitarni wrogowie Long Coats są odporni na jej działanie.

Kontrola umysłu w grze ma zdecydowanie więcej zalet niż wad czy ograniczeń:

  1. Możesz sterować opętaną postacią przez dowolną ilość czasu, aczkolwiek nie możesz w międzyczasie aktywować innych umiejętności Isabelle ani wykraczać przeciwnikiem poza obszar działania kontroli umysłu. Możesz też oczywiście ustalić dokładny moment "wyłączenia" umiejętności.
  2. Możesz używać opętanego wroga do podnoszenia przedmiotów i atakowania innych wrogów. Podnoszenie obiektów przydaje się np. przy kluczach i innych przedmiotach questowych. Atakowanie innych przeciwników niweluje ryzyko wystawiania członków drużyny na ostrzał z ich strony.
  3. Po zakończeniu działania kontroli umysłu przeciwnik, który był do niedawna opętany, będzie potrzebował chwili żeby odzyskać wszystkie zmysły. To doskonały moment żeby zaatakować go jednym z bohaterów i łatwo się go pozbyć.
  4. Kontrola umysłu ma mocno ograniczoną liczbę użyć. Nie możesz sobie niestety pozwolić na bardzo swobodne jej używanie. Polecamy wybierać tylko tych wrogów, którzy są najbardziej "niedostępni" lub przeszkadzają w zaliczaniu celów misji.
  5. Możesz odnawiać liczbę użyć kontroli umysłu dzięki odnajdywaniu skrzynek z zapasami. Oznaczyliśmy je na mapach naszego atlasu świata.
  6. Każda aktywacja kontroli umysłu pozbawia Isabelle 1 punktu zdrowia. Szamanka jest na szczęście w stanie "za darmo" odzyskiwać zdrowie dzięki opisanej poniżej umiejętności Jimson Weed.

Zioła (Jimson Weed)

Z pomocą tej umiejętności możesz wyleczyć Isabelle lub dowolnego inna członka drużyny - Desperados 3: Isabelle Moreau | Grywalni bohaterowie - Desperados 3 - poradnik do gry

Z pomocą tej umiejętności możesz wyleczyć Isabelle lub dowolnego inna członka drużyny. Warto zaznaczyć, że w przypadku Isabelle do utraty punktu zdrowia dochodzi za każdym razem gdy użyjesz kontroli umysłu. Konieczne może być więc uleczenie szamanki zanim tej samej zdolności użyjesz po raz kolejny.

Zioła niestety odnawiają tylko 1 punkt zdrowia. Dobrą wiadomością jest natomiast to, że korzystanie z nich jest nielimitowane. Jedyne ograniczenie to konieczność odczekania 10 sekund na odnowienie się umiejętności.