Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

The Elder Scrolls Blades - poradnik do gry

The Elder Scrolls Blades - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Podstawy walki i pojedynków w The Elder Scrolls Blades The Elder Scrolls Blades poradnik, wskazówki

The Elder Scrolls: Blades opiera się na pojedynkach jeden na jednego, gdzie największy nacisk został położony na walkę wręcz. Całość obsługujemy oczywiście za pośrednictwem ekranu dotykowego, ale nie liczcie na wariacje typu cięć z Fruit Ninja - tutaj liczy się wyczucie czasu i rytmika uderzeń.

Atak wymierzamy przez dłuższe dotknięcie ekranu z lewej lub prawej strony, aż wypełniający się okręg zmieni kolor z czerwonego na złoty. Jeśli wstrzelimy się idealnie w pełny okręg, wyprowadzimy uderzenie krytyczne.

Jeśli chodzi o kombinacje ataków, wykonujemy je poprzez naprzemienne, regularne ataki z lewej i prawej strony - Podstawy walki i pojedynków w The Elder Scrolls Blades - The Elder Scrolls Blades - poradnik do gry

Jeśli chodzi o kombinacje ataków, wykonujemy je poprzez naprzemienne, regularne ataki z lewej i prawej strony. Przeciwnik może przerwać taką serię własnym atakiem, więc najlepiej w tym celu korzystać z broni lekkiej bądź wyważonej, których okręgi wypełniają się szybciej niż ciężkiego oręża.

Jeśli nasz bohater korzysta z tarczy, warto użyć jej w ostatniej chwili przed uderzeniem wroga, wyprowadzając go tym samym z równowagi i zyskując chwilę na kontratak lub rzucenie czaru. Polecamy również korzystać w podobny sposób z uników, szczególnie że niektóre z nich wiążą się z wyjątkowymi bonusami - np. Unik regeneracji (Adrenaline Dodge), który im później wykonany, tym więcej przywraca punktów życia. Poza tym tarcza pozwala uchronić się tylko przed częścią obrażeń silniejszych przeciwników, podczas gdy unik - przed całością.

Szczególnym przypadkiem są tu mniejsi przeciwnicy jak wilki (Wolf), ślizgacze (Skeever) czy ogniki (Wisps) - Podstawy walki i pojedynków w The Elder Scrolls Blades - The Elder Scrolls Blades - poradnik do gry

Szczególnym przypadkiem są tu mniejsi przeciwnicy jak wilki (Wolf), ślizgacze (Skeever) czy ogniki (Wisps). Te jednostki podczas walki są poza zasięgiem naszego oręża, pozwalając na wyprowadzenie ataku wyłącznie, gdy same podejdą nas zaatakować. Na szczęście jest prostszy sposób - wszystkie te jednostki są wrażliwe na obrażenia od ognia i nawet czar najniższego poziomu, jakim jest Kula ognia (Fireball), szybko się z nimi rozprawi.