Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Młot na wojnę ze szczurami! Poradnik do Warhammer Vermintide 2 to kompleksowy zbiór zasad i wskazówek umożliwiających szybkie przyswojenie mechaniki gry. Dowiecie się jak walczyć, rozpocząć misje, czym różnią się klasy oraz gdzie znaleźć wszystkie tomy i grymuary.

Niniejszy poradnik do gry Warhammer: Vermintide 2 zawiera mnóstwo informacji i wskazówek ułatwiających rozgrywkę. Nasze porady szczegółowo wyjaśniają każdy aspekt produkcji - dowiesz się tu jak skutecznie walczyć, gdzie odnaleźć tomy i grymuary czy jak zdobywać nowy ekwipunek, a opis każdej mapy pomoże ci przebrnąć przez najważniejsze momenty misji. Ponadto, poradnik szczegółowo opisuje wszystkich grywalnych bohaterów - poznasz wady i zalety oraz klasy postaci. Nie zabrakło też działu pytań i odpowiedzi - FAQ odpowie na pytania, które mogą pojawić się podczas zabawy z grą.

Podstawy

Początkowy rozdział poradnika wprowadzi cię w rozgrywkę. Omówienie wszystkich podstawowych mechanik produkcji pozwoli ci szybko rozpocząć zabawę. Poznasz tutaj kilka porad na start, dowiesz się jak rozpoczynać misję, jak walczyć oraz jak działa tworzenie przedmiotów (crafting).

  1. Porady na start - kilka praktycznych wskazówek ułatwi ci rozgrywkę.
  2. Rozpoczynanie misji - jak rozpocząć misję i jaki poziom trudności wybrać?
  3. Interfejs - dowiedz się co oznaczają wszystkie ikony na ekranie.
  4. Walka - jak skutecznie walczyć, jak radzić sobie z opancerzonymi przeciwnikami czy jak odnawiać zdrowie? Co to jest moc bohatera?
  5. Lista przeciwników - jak walczyć z elitarnymi i specjalnymi przeciwnikami?
  6. Lista bossów - gdzie występują bossowie i jak z nimi walczyć?
  7. Crafting - wszystko na temat przepalania i tworzenia przedmiotów.
  8. Wyzwania Okriego - wykonywanie zadań i zdobywanie skrzynek.

Postacie

Kolejny rozdział dokładnie opisuje każdego grywalnego bohatera. W czym specjalizuje się dana postać oraz jakie ma wady i zalety? Na te pytania odpowiadają poniższe strony.

  1. Markus Kruber
  2. Bardin Goreksson
  3. Kerillian
  4. Victor Saltzpyre
  5. Sienna Fuegonasus

Misje

Opis każdej misji przybliży cię do wygranej. Poznasz najważniejsze momenty danej mapy oraz dowiesz się gdzie znajdują się tomy i grymuary. Przydatne mogą być również strony z zestawieniem wszystkich tomów i grymuarów dostępnych w całej grze.

  1. Akt I
  2. Akt II
  3. Akt III
  4. Lokalizacja wszystkich tomów
  5. Lokalizacja wszystkich grymuarów

FAQ

Dział pytań i odpowiedzi wyjaśnia wątpliwości, które mogą pojawić się podczas zabawy z produkcją. Zastanawiasz się czy przy Warhammer: Vermintide 2 da się bawić samemu albo jak szybko awansować postacie lub zdobywać nowy ekwipunek? Poniższe strony odpowiadają na te (i nie tylko) pytania.

  1. Jak ratować sprzymierzeńców?
  2. Jak szybko zdobywać doświadczenie?
  3. Czy w Warhammer Vermintide 2 da się grać samemu?
  4. Do czego służą tomy i grymuary?
  5. Jak zdobywać nowe wyposażenie?

Aneks

Ostatni rozdział poradnika opisuje techniczną stronę produkcji. Poznasz tutaj wymagania sprzętowe, które pozwolą określić czy twój komputer uruchomi grę. Oprócz tego, znajdziesz tutaj zestawienie wszystkich przycisków używanych podczas rozgrywki.

  1. Sterowanie
  2. Wymagania sprzętowe

O grze Warhammer: Vermintide 2

Warhammer: Vermintide 2 to kontynuacja wydanej w 2015 roku gry Warhammer: The End Times - Vermintide. Produkcja nie odchodzi od schematów użytych w poprzedniej części - razem ze znajomymi albo losowymi graczami czy botami zostajemy rzuceni w środek wojny między Imperium, a Skavenami i siłami Chaosu. W każdej misji uczestniczy pięciu bohaterów, a rozgrywka jest oparta na starciach z ogromną ilością przeciwników oraz na wykonywaniu prostych zadań. W grze zawarto też podstawową mechanikę rozwoju postaci poprzez odkrywanie nowych umiejętności i zdobywanie lepszego wyposażenia.

Radosław "Wacha" Wasik (www.gry-online.pl)

Porady na start

Kilka praktycznych wskazówek pomoże ci szybciej odnaleźć się w rozgrywce. Dostosowanie się do poniższych porad zwiększa szansę na pomyślne ukończenie misji. Pełną listę porad znajdziesz na stronie "Porady na start" w naszym poradniku.

  1. Pamiętaj o blokowaniu - blokowanie pozwala na całkowitą redukcje obrażeń zadawanych przez przeciwników. Nie możesz jednak robić tego stale - każda broń posiada daną liczbę Wytrzymałości (przy blokowaniu ujrzysz ikony tarcz na ekranie). Ciosy wrogów zmniejszają wytrzymałość broni - jeśli spadnie do zera, zaczniesz otrzymywać normalne obrażenia. Im przeciwnik jest potężniejszy, tym więcej tarcz niszczy przy jednym uderzeniu.
  2. Rozsądnie korzystaj z leczenia - do uzdrawiania służą mikstury lecznicze oraz przybory medyczne. Nie znajdziesz ich na mapie zbyt wiele (a w szczególności na wyższych poziomach trudności), więc rozsądnie z nich korzystaj i używaj, tylko wtedy gdy twój bohater ma bardzo mało zdrowia.
  3. Korzystaj z silnych ataków - silne ataki to jedyny sposób na zabicie opancerzonych przeciwników. Uderzanie ich zwykłymi atakami nie przyniesie żadnego skutku, a ty ujrzysz ikonę czerwonej tarczy.
  4. Pomagaj sprzymierzeńcom - gra jest nastawiona na kooperacje. Musisz współpracować ze swoją drużyną i pomagać poszczególnym członkom. Ratuj ich, uzdrawiaj czy pomagaj, gdy są otoczeni przez przeciwników.

Podstawowe zagadnienia gry Warhammer: Vermintide 2:

Jak rozpocząć misję?

W grze Warhammer: Vermintide 2 nie ujrzysz klasycznego menu ze wszystkimi opcjami. Zamiast tego trafiasz do twierdzy, w której za pomocą obiektów możesz aktywować różne opcje - będzie to np. kuźnia, gdzie uruchomisz menu craftingu. Aby rozpocząć misję musisz udać się do mapy wiszącej w centralnej części twierdzy. Aktywacja mapy pozwoli na rozpoczęcie szybkiej rozgrywki czy stworzenie własnej poczekalni, do której możesz zaprosić znajomych lub zagrać z botami. Więcej informacji odnajdziesz na stronie "Rozpoczynanie misji" w naszym poradniku.

Jak zdobywać skrzynki?

Skrzynie pełnią bardzo ważną funkcję w grze - w ich wnętrzu znajdziesz losowe wyposażenie, które pozwoli ulepszać Moc bohatera (wpływającą na zadawane przez ciebie obrażenia). Jakość skrzyni sprawia, że jako nagrodę otrzymasz lepszy ekwipunek. Skrzynki zdobywa się poprzez wykonywanie zadań i wyzwań (zajrzyj na stronę "Wyzwania Okriego" w naszym poradniku) oraz dzięki awansowaniu bohaterów.

Skrzynie możesz otwierać na samym środku twierdzy (albo w menu "Łupy wojenne"), ale pamiętaj, że typ zdobytego uzbrojenia zależy od tego jaką obecnie grasz postacią. Przykładowo - jeśli otwierasz skrzynie jako Czarodziejka bitewna, zdobędziesz wyposażenie dla Czarodziejki bitewnej.

Najważniejsze przyciski do sterowania w Warhammer: Vermintide 2

Poniżej zawarliśmy najczęściej używane przyciski podczas dynamicznej rozgrywki. Pełna lista znajduje się na stronie "Sterowanie" w naszym poradniku.

Poruszanie się postacią - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Poruszanie się postacią

Skok / Unik - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Skok / Unik

Kucanie - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Kucanie

Atak - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Atak

Obrona / Szarża / Zbliżenie - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Obrona / Szarża / Zbliżenie

Przeładowanie broni - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni

Umiejętność postaci - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Umiejętność postaci

Oznaczenie przeciwnika - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Oznaczenie przeciwnika

Użyj - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Użyj

Broń biała - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Broń biała

Broń dystansowa - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Broń dystansowa

Przybory medyczne / Mikstury lecznicze - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Przybory medyczne / Mikstury lecznicze

Eliksir - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Eliksir

Granat - Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Granat

Czy mój PC uruchomi Warhammer: Vermintide 2?

Aby komfortowo cieszyć się rozgrywką w Warhammer: Vermintide 2, konieczne będzie spełnienie przynajmniej minimalnych wymagań - jeśli je spełniasz, możesz uruchomić grę na niskich ustawieniach graficznych. Z kolei spełnienie rekomendowanych wymagań pozwala na podziwianie gry w najwyższej jakości.

Minimalne wymagania sprzętowe Warhammer: Vermintide 2

  1. Procesor: Intel Core i5-2300 (2.8 GHz) / AMD FX-4350 (4.2 GHz)
  2. Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 460 / AMD Radeon HD 5870
  3. Pamięć RAM: 6 GB RAM
  4. Miejsce na dysku: 45 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 64-bitowy Windows 8 / 64-bitowy Windows 10

Rekomendowane wymagania Warhammer: Vermintide 2

  1. Procesor: Intel Core i7- 3770 (3.5 GHz) / AMD FX-8350 (4 GHz)
  2. Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 970/1060 / ATI Radeon R9 series
  3. Pamięć RAM: 8 GB RAM
  4. Miejsce na dysku: 45 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10

Informacje o Warhammer Vermintide 2 - poradnik do gry

Autor : Radosław Wacha Wasik

Ostatnia aktualizacja : 9 lipca 2018

Warhammer: Vermintide 2 - screen - 2018-06-22 - 376727Warhammer: Vermintide 2 - screen - 2018-06-22 - 376726Warhammer: Vermintide 2 - screen - 2018-06-22 - 376725Warhammer: Vermintide 2 - screen - 2018-06-22 - 376724Warhammer: Vermintide 2 - screen - 2018-06-22 - 376723Warhammer: Vermintide 2 - screen - 2018-06-22 - 376722Warhammer: Vermintide 2 - screen - 2018-06-22 - 376721Warhammer: Vermintide 2 - screen - 2018-06-22 - 376720Warhammer: Vermintide 2 - screen - 2018-06-22 - 376719