Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Dragon Ball FighterZ - poradnik do gry

Dragon Ball FighterZ - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Android 18 | Postacie DB Fighter Z Combosy i techniki - poradnik Dragon Ball Fighter Z

Ostatnia aktualizacja: 22 stycznia 2018

Android 18 początkowo została stworzona tylko w jednym celu - by odnaleźć i zniszczyć Son Goku - Android 18 | Postacie DB Fighter Z - Dragon Ball FighterZ - poradnik do gry

Android 18 początkowo została stworzona tylko w jednym celu - by odnaleźć i zniszczyć Son Goku. Z biegiem czasu, 18 przechodzi na stronę dobra i wychodzi za mąż za Krillina. Choć Android 18 zaprzestaje walki i wybiera żyć jako człowiek, to wciąż pozostaje bardzo silną wojowniczką.

Ta postać jest trudna do opanowania, choć dobrze opanowana, potrafi szalenie skutecznie kontrować wroga. Android 18 cały czas korzysta w walce z pomocy swojego brata, co przekłada się na wiele różnych możliwych kombinacji i zagrań. Możesz praktycznie bez przerwy atakować wroga i nie dać mu czasu na wytchnienie.

Ciosy i techniki

1 - Android 18 | Postacie DB Fighter Z - Dragon Ball FighterZ - poradnik do gry
  1. Back Grapple - cios, który możesz użyć tylko przy wrogu. Android 18 łapie wroga i zależnie od wariantu, ciska wroga o ziemię, lub odrzuca na drugą stronę areny.
  2. Support Attack - zależnie od wariantu, pojawia się Android 17, który wykonuje atak na wrogu. To dobry cios, by nie dać przeciwnikowi wytchnienia - po zakończeniu combosa wzywasz 17, wykonujesz odskok, przygotowujesz się na kolejny cios itd. Najsilniejszy wariant ataku wzywa na parę sekund Androida 17, który od razu zaatakuje postać, która wskoczy na miejsce aktualnego wroga (w czasie przełączenia na inną postać), co jest szalenie użyteczne i niweluje wiele combosów.
  3. Destructo-Disc - 18 przyzywa dysk, który szybko leci w kierunku wroga. Masz małą kontrolę nad lotem pocisku, co pozwoli ci skutecznie kontrować wroga.
  4. Barrier - Android 18 otacza się osłoną, która niweluje obrażenia. Świetna umiejętność, jednak wymaga dobrego wyczucia czasu.
  5. Energy Wave - postać wyskakuje do góry i atakuje wroga z pomocą promienia mocy. Użyteczne, choć jeśli wróg jest bardzo mobilny, to możesz mieć kłopoty z jego trafieniem.
  6. Accel Dance - 18 łączy siły z 17 (lub Krillanem, jeśli jest w drużynie), by zaszarżować we wroga i zadać mu masę obrażeń w efektownej sekwencji ciosów. Bardzo silny atak, choć musisz być stosunkowo blisko, by wróg nie odskoczył/użył teleportu.