Pokemon GO - poradnik do gry

Pokemon GO - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jajka i wykluwające się Pokemony | Pokemony poradnik Pokemon GO

Jaja i wykluwające się Pokemony

Podczas gry zdobyć można jaja Pokemonów - odwiedzając jeden z Pokestopów - Jajka i wykluwające się Pokemony | Pokemony - Pokemon GO - poradnik do gry

Podczas gry zdobyć można jaja Pokemonów - odwiedzając jeden z Pokestopów. Następnie jajo umieścić można w Inkubatorze. Po zrobieniu tego na ekranie wyświetlony zostanie dystans, który pokonać musisz w świecie rzeczywistym. Gdy ci się to uda, z jaja wykluje się Pokemon (tym rzadszy, im dłuższy dystans trzeba było przejść). Jest to dobry sposób na pozyskanie rzadkiego Pokemona, a za każde wyklucie otrzymasz 200 punktów doświadczenia.

Na początku gry możesz używać tylko jednego inkubatora w tym samym momencie, ale kolejne tego typu przedmioty możesz kupić w sklepie lub dostać za osiągnięcie konkretnego poziomu doświadczenia. Dodatkowe inkubatory mogą być jednak użyte tylko trzy razy, a potem znikają z twojego ekwipunku.

Poniżej znajduje się lista Pokemonów wykluwających się z konkretnych jajek. Należy jednak pamiętać, że z jajek wyższego poziomu (wymagających większego dystansu) mogą się wykluć również pokemony z jajek niższego poziomu, ale nie działa to w drugą stronę. Z jajka 5km wykluje się czasami Bulbasaur, ale z jajka 2km nie wykluje się Onix.

2km

5km

5km c.d.

10km

Bulbasaur

Ekans

Doduo

Onyx

Charmander

Sandshrew

Seel

Hitmonlee

Squirtle

Nidoran M

Grimer

Hitmonchan

Caterpie

Nidorino F

Shellder

Chansey

Weedle

Vulpix

Gastly

Mr. Mime

Pidgey

Oddish

Drowzee

Scyther

Rattata

Paras

Krabby

Jynx

Spearow

Venonat

Voltorb

Electabuzz

Pikachu

Diglett

Exeggcute

Magmar

Clefairy

Meowth

Cubone

Pinsir

Jigglypuff

Psyduck

Lickitung

Lapras

Zubat

Mankey

Koffing

Eevee

Geodude

Growlithe

Rhyhorn

Omanyte

Magikarp

Poliwag

Tangela

Kabuto

Abra

Kangashan

Aerodactyl

Matchop

Horsea

Snorlax

Bellsprout

Goldeen

Dratini

Tentacool

Staryu

Ponyta

Tauros

Slowpoke

Porygon

Magnemite

Doduo