Pokemon GO - poradnik do gry

Pokemon GO - poradnik do gry

Pokemon GO - poradnik do gry

Poradnik do gry Pokemon GO zawiera wszystkie informacje potrzebne do zrozumienia tego rozbudowanego tytułu. Znajdziesz tutaj praktycznie porady dotyczące wszystkich występujących w grze mechanizmów rozgrywki - tropienia, chwytania, szkolenia i ewoluowania Pokemonów, przejmowania kontroli nad Salami (Gym), czy poruszania się po mapie świata. Oprócz tego w poradniku znajduje się lista wskazówek przydatna zarówno początkującym jak i bardziej zaawansowanym graczom. Są tutaj także rozdziały poświęcone pozyskiwaniu przedmiotów bez wydawania gotówki, sposoby na szybkie zdobywanie doświadczenia i nagrody związane z awansowaniem na wyższe poziomy, czy opisy wszystkich dostępnych w grze Pokemonów. Nie zabrakło tutaj wyjaśnienia znaczenia elementów znajdujących się na mapie (jak Pokestop, Gym).

Poradnik stworzony został na podstawie wersji gry na systemy Android.

Pokemon GO to stworzona przez studio Niantic gra RPG, która wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality). Produkcja wykorzystuje wbudowaną w smartfony i tablety kamerę do rejestrowania obrazu, a następnie nakłada na to elementy gry, takie jak Pokemony. Do poruszania się w świecie gry wykorzystywany jest system GPS - gracz porusza się wzdłuż realnie istniejących ulic i odwiedza rozmaite punkty rozrzucone po świecie. Rozgrywka koncentruje się na łapaniu i trenowaniu Pokemonów, a następnie wykorzystywaniu ich do walki z innymi graczami.

Poradnik do gry Pokemon GO zawiera m.in.:

  1. Praktyczne porady dotyczące rozgrywki
  2. Opis mechanizmów tropienia, chwytania, szkolenia i ewoluowania Pokemonów
  3. Informacje na temat Gymów oraz walki z innymi Pokemonami
  4. Listę wszystkich dostępnych Pokemonów

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Pokemon GO - poradnik do gry

Autorzy : Jakub Bugielski, Michał Kwiść Chwistek

Ostatnia aktualizacja : 19 listopada 2016

Poradnik zawiera : strony: 24, ilustracje: 392 .

Popularne strony w Pokemon GO - poradnik do gry

Pokemon GO - screen - 2016-07-14 - 326129Pokemon GO - screen - 2016-07-14 - 326128Pokemon GO - screen - 2016-07-14 - 326127Pokemon GO - screen - 2016-07-14 - 326126Pokemon GO - screen - 2016-07-14 - 326125Pokemon GO - screen - 2016-07-14 - 326124Pokemon GO - screen - 2016-07-14 - 326123Pokemon GO - screen - 2016-07-14 - 326122Pokemon GO - screen - 2016-07-14 - 326121