Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rise of the Tomb Raider: Kategoria Twardziel - wytwarzanie, eksploracja Rise of the Tomb Raider poradnik, solucja

Kategoria Twardziel - umiejętności wytwarzania przedmiotów i eksploracji

NAZWA UMIEJĘTNOŚCI

DZIAŁANIE UMIEJĘTNOŚCI

KOMENTARZ

SZYBKIE WYTWARZANIE

Szybsze wytwarzanie przedmiotów do rzucania oraz amunicji.

Mało przydatne i bez większego znaczenia dla płynności rozgrywki.

ZARADNOŚĆ W WALCE

Zwiększenie liczby punktów doświadczenia za zabicie lub ogłuszenie wroga przy użyciu przedmiotów własnej roboty.

Jedna z umiejętności, w które warto zainwestować na dość wczesnym etapie gry, o ile zamierzamy skupić się na eliminacji wrogów przy pomocy strzał z łuku czy prowizorycznych granatów.

BOMBY ZAPALAJĄCE

Wytwarzanie bomb z czerwonych kanistrów oraz śmiercionośnych min zbliżeniowych z krótkofalówek wrogów.

Można się tą umiejętnością zainteresować, ale nie jest to konieczne.

BEZSZELESTNY KROK

Bezpieczne lądowanie bez poniesienia obrażeń przy skoku z dużej wysokości. Naciśnij przycisk odpowiedzialny za unik przy lądowaniu, aby wykonać przewrót.

Jedna z przydatnych umiejętności przy próbie przechodzenia gry po cichu. W przeciwnym wypadku raczej bez większego znaczenia.

SKUTECZNA NAUKA

Możliwość uzyskania dodatkowych punktów doświadczenia dzięki zestawom surwiwalowym , dokumentom, artefaktom oraz wyzwaniom.

Koniecznie naucz się tej umiejętności na wczesnym etapie gry. Dzięki temu będziesz szybciej zdobywać kolejne poziomy doświadczenia.

SPOSTRZEGAWCZOŚĆ

Usprawnienie wyszukiwania przedmiotów związanych z wyzwaniami w trybie instynktu przetrwania.

Warto się tej umiejętności nauczyć, ponieważ wszelkie wyzwania w grze pozbawione są jakichkolwiek podpowiedzi ze strony programu. Dzięki SOSTRZEGAWCZOŚCI o wiele łatwiej jest wykryć wszelkie przedmioty, z którymi Lara może wejść w interakcję.

RĘKODZIEŁO

Wytwarzanie pojemnych zasobników na amunicję i surowce w obozach oraz zwiększenie ilości amunicji wytwarzanej w drodze.

Tę umiejętność także koniecznie trzeba poznać, najlepiej około połowy kampanii fabularnej.

SPECJALISTA OD PUŁAPEK

Zastawianie przy ciałach wrogów pułapek, które po zbliżeniu się przeciwnika uwalniają chmurę śmiertelnie trującego gazu.

Mało przydatne, a na dodatek wymaga sporo cierpliwości w oczekiwaniu na zwabienie wroga. Łatwiej po cichu zastrzelić go z bezpiecznej odległości.

PRODUKCJA GRANATÓW

Wytwarzanie ładunków do montowanego na karabinie granatnika, które zadają ciężkie obrażenia i niszczą metalowe bariery.

Warto zainteresować się tą umiejętnością pod koniec gry, kiedy zwiększy się liczba przeciwników do pokonania.

POCISKI GRZYBKUJĄCE

Wytwarzanie pocisków do pistoletu, które rozszerzają się po trafieniu, znacznie zwiększając zadane obrażenia.

Jeżeli często korzystamy z pistoletów, ta umiejętność zdecydowanie zwiększy ich skuteczność. Warto się jej nauczyć.

OGNISTE POCISKI

Wytwarzanie naboi zapalających do strzelby, które sieją spustoszenie, podpalając wrogów oraz łatwopalne przedmioty.

Potężna broń, niezwykle skuteczna w otwartym starciu z dużą grupą przeciwników.

SAPER

Zaawansowana technika zwiększa pole rażenia wybuchu wszystkich przedmiotów własnej roboty.

Jeżeli często korzystamy z prowizorycznych granatów wytwarzanych przez Larę, ta umiejętność staje się niezbędna do nauczenia się.

WSPINACZKA PO STRZAŁACH

Naciśnij przycisk odpowiedzialny za atak wręcz podczas skoku, by wbić w miękkie drewno szerokie strzały, po których można się wspinać.

Poznanie tej umiejętności pozwoli na dotarcie do niektórych lokacji, ale warto się nią zainteresować dopiero na dalszym etapie zabawy.

INTUICJA

Wykrywanie znajdujących się w pobliżu artefaktów, dokumentów, monolitów i skrzyń, nawet przez ściany, przy użyciu instynktu przetrwania. Mapa wskazuje wejścia do krypt.

Zbędna umiejętność jeżeli zamierzasz korzystać z niniejszego poradnika, w którym wszystkie tego typu miejsca są dokładnie opisane.

STRZAŁY Z NAPALMEM

Modyfikowanie strzał zapalających w celu zwiększenia pola rażenia ogniem po trafieniu.

Jeżeli łuk to nasza ulubiona broń a na dodatek lubimy otwartą walkę, wówczas ta umiejętność staje się bardzo przydatna. W przeciwnym wypadku, można ją sobie darować.

STRZAŁY Z CHMURĄ ŚMIERCI

Zwiększenie zasięgu i wydłużenie czasu działania trującej chmury uwolnionej z zatrutej strzały.

Ważna umiejętność, której można wymiennie używać z PODWÓJNYM STRZAŁEM lub POTRÓJNYM STRZAŁEM. Zwiększa mnożnik po poznaniu FINEZJI.

STZRAŁY ODŁAMKOWE

Ulepszenie wybuchowych strzał, polegające na tym, że w momencie trafienia rozsiewają wokół dodatkowe ładunki wybuchowe.

Alternatywa dla granatnika podczepianego pod karabin maszynowy. Warto się z nią zapoznać.