Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama Rise of the Tomb Raider poradnik, solucja

Wespnij się na górny poziom huty miedzi, aby dotrzeć do wejścia do kopalni

Kiedy znajdziesz się na terenie huty wespnij się po żółtej drabince na pierwszy z wagonów - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Kiedy znajdziesz się na terenie huty wespnij się po żółtej drabince na pierwszy z wagonów. Kiedy znajdziesz się na jego dachu przeskocz na kolejny wagon.

Wejdź po następnej drabince na pierwszy poziom huty - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Wejdź po następnej drabince na pierwszy poziom huty. Obejdź ją od lewej strony.

Aby przeskoczyć z lewej strony huty na prawą musisz najpierw wyrwać blokujący drogę drewniany płotek - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Aby przeskoczyć z lewej strony huty na prawą musisz najpierw wyrwać blokujący drogę drewniany płotek. Wystrzel w jego owiniętą liną część, Lara pociągnie za sznur i zniszczy płot. Potem przeskocz na drugą stronę, wejdź do pomieszczenia naprzeciwko i wespnij się po drabince na poziom wyżej.

Tutaj Lara znajdzie butelki, dzięki którym będzie mogła przygotowywać tzw - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Tutaj Lara znajdzie butelki, dzięki którym będzie mogła przygotowywać tzw. koktajle Mołotowa, czyli napełnione benzyną pojemniki, które rozbite powodują podpalenie znajdującej się wewnątrz substancji i pożar najbliższego otoczenia.

Kilka kroków dalej Lara będzie miała okazję wypróbowania nowej broni - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Kilka kroków dalej Lara będzie miała okazję wypróbowania nowej broni. Wytwórz koktajl postępując zgodnie z pojawiającymi się na ekranie wskazówkami. Podkradnij się za osłoną w pobliże rozmawiających strażników i rzuć w nich zapaloną butelką. Obaj powinni zostać powaleni. Potem jeszcze tylko zajmij się trzecim zaalarmowanym krzykami konających żołnierzem.

Drogę blokują belki ze szmatami - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Drogę blokują belki ze szmatami. Podnieś z podłogi którąś z butelek, podpal jej zawartość i rzuć w kierunku stosu blokującego przejście.

Przejdź przez pomieszczenie, a dotrzesz do widocznego kilkanaście kroków dalej rusztowania - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Przejdź przez pomieszczenie, a dotrzesz do widocznego kilkanaście kroków dalej rusztowania. Podejdź do krawędzi pomieszczenia i wyceluj z łuku w wiszący pośrodku ekranu zwój z liną. Lara wystrzeli strzałę i automatycznie, niczym Tarzan na lianach, przeskoczy na rusztowanie.

Pozbądź się blokującego możliwość skoku dalej wózka wystrzeliwując kolejną strzałę z liną - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pozbądź się blokującego możliwość skoku dalej wózka wystrzeliwując kolejną strzałę z liną.

Przejdź po wąskim fragmencie rusztowania i skocz w kierunku skalnej ściany nie zapominając, aby wbić w nią czekan - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Przejdź po wąskim fragmencie rusztowania i skocz w kierunku skalnej ściany nie zapominając, aby wbić w nią czekan. Przesuń się w lewo i podwójnym skokiem po maźniętej na biało pionowej desce wyjdź na równy teren.

Wespnij się po drabinie na wielki zbiornik i przeskocz ze zbiornika do krawędzi wyższego poziomu - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Wespnij się po drabinie na wielki zbiornik i przeskocz ze zbiornika do krawędzi wyższego poziomu. Potem przejdź w prawo.

Nie czekaj aż strażnik skończy rozmawiać przez krótkofalówkę, tylko szybko zajdź go od tyłu i wykończ czekanem - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Nie czekaj aż strażnik skończy rozmawiać przez krótkofalówkę, tylko szybko zajdź go od tyłu i wykończ czekanem.

Po zabiciu strażnika przeskocz na żółtą drabinkę i wspinaj się wyżej, aby dojść do kolejnego piętra huty - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Po zabiciu strażnika przeskocz na żółtą drabinkę i wspinaj się wyżej, aby dojść do kolejnego piętra huty.

Wystrzel strzałę w zwój liny po drugiej stronie przepaści stojąc obok obwiązanego sznurem słupka - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Wystrzel strzałę w zwój liny po drugiej stronie przepaści stojąc obok obwiązanego sznurem słupka. Zjedź po linie na drugą stronę i przygotuj się na walkę.

Przeciwników jest tylko kilku, ale od tej pory dość często będziesz miał do czynienia z rzucanymi przez nich granatami - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Przeciwników jest tylko kilku, ale od tej pory dość często będziesz miał do czynienia z rzucanymi przez nich granatami. Położenie granatów wskazują na ekranie czerwone trójkąty i zdecydowanie staraj się unikać ich wybuchów przemieszczając się z zagrożonego terenu w inne miejsce. Zastrzel wszystkich wrogów i przejdź dalej.

Biegnij korytarzem na samą górę - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Biegnij korytarzem na samą górę...

a następnie po raz kolejny huśtając się na linie przeskocz na drugą stronę huty - Rise of the Tomb Raider: Dotrzyj do wejścia do kopalni | Znów sama - Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

... a następnie po raz kolejny huśtając się na linie przeskocz na drugą stronę huty.