The Last of Us - poradnik do gry

The Last of Us - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Last of Us - Wymagania sprzętowe The Last of Us poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje na temat wymagań sprzętowych gry The Last of Us. Informujemy między innymi o wymogach posiadania abonamentu PS+ i odpowiedniej ilości miejsca na twardym dysku konsoli.

Wymagania sprzętowe The Last of Us PS3

  1. Gra wymaga około 24GB wolnego miejsca na dysku twardym.
  2. Początkowy rozmiar zawartości do pobrania wersji cyfrowej wynosi około 200MB. Następnie wymagane jest dalsze pobranie. Grę w trybie dla pojedynczego gracza można rozpocząć po pobraniu 70% zawartości.
  3. Wersja na PS3 nie oferuje już trybu multiplayer. Serwery wersji na konsolę PlayStation 3 wyłączone zostały we wrześniu 2019 roku. Nie można przez to odblokować platynowego trofeum. Sewery nadal są dostępne w remasterze na PS4.

Wymagania sprzętowe The Last of Us Remastered PS4

  1. Gra wymaga około 41GB wolnego miejsca na dysku twardym.
  2. Samodzielny dodatek Left Behind wymaga około 27GB wolnego miejsca na dysku twardym.
  3. Wersja na PS4 pozwala na grę w trybie multiplayer, ale wymagana jest aktywna subskrypcja PlayStation Plus. Remaster pozwala na zdobycie wszystkich trofeów powiązanych z trybem wieloosobowym, w tym również platynowego trofeum.
  4. Remaster działa w stałych 60 klatkach i w rozdzielczości 1080p. Oferuje dzięki temu wyższą jakość grafiki i lepsze doznania z prowadzonych zmagań, niż wersja na konsolę PlayStation 3.
  5. The Last of Us Remastered posiada zaawansowany tryb fotograficzny (Photo Mode) pozwalający na robienie efektownych zdjęć z gry.