The Last of Us - poradnik do gry

The Last of Us - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Więcej nie znam - Ukryte trofeum w The Last of Us The Last of Us poradnik, solucja

W grze The Last of Us znajduje się jedno ukryte trofeum - "Więcej nie znam". Aby je zdobyć, należy wysłuchać wszystkich kawałów Ellie, które dziewczyna czyta z książki znalezionej w Pittsburghu. Na tej stronie poradnika trofeowego zestawiliśmy miejsca oferujące możliwość wysłuchania kawałów. Dokładnie zapoznaj się z opisem każdego miejsca, bo pominięcie któregoś z kawałów uniemożliwi ci otrzymanie trofeum.

1# Pittsburgh, Samotna i porzucona

W pewnym momencie będziesz przechodził na drugą stronę zniszczonego autobusu - Poradnik do gry - Więcej nie znam - Ukryte trofeum w The Last of Us - The Last of Us - poradnik do gry

W pewnym momencie będziesz przechodził na drugą stronę zniszczonego autobusu. Zanim to zrobisz, poczekaj jakiś czas, aż Ellie zacznie opowiadać dowcip.

2# Pittsburgh, Samotna i porzucona

Kolejny kawał usłyszysz po zabiciu wszystkich bandytów w dużej księgarni - Poradnik do gry - Więcej nie znam - Ukryte trofeum w The Last of Us - The Last of Us - poradnik do gry

Kolejny kawał usłyszysz po zabiciu wszystkich bandytów w dużej księgarni.

3# Pittsburgh, Samotna i porzucona

Gdy zobaczysz bandytę zabierającego kładkę w podtopionej części miasta, odwróć się o 180 stopni i podejdź do plakatu z prawej - Poradnik do gry - Więcej nie znam - Ukryte trofeum w The Last of Us - The Last of Us - poradnik do gry

Gdy zobaczysz bandytę zabierającego kładkę w podtopionej części miasta, odwróć się o 180 stopni i podejdź do plakatu z prawej. Po krótkiej rozmowie z Ellie, dziewczyna powinna ponownie skorzystać ze swojej książki.

4# Pittsburgh, Hotelowy Hol

Po wejściu do hotelu, zbierz wszystkie artefakty w środku (również ten w sejfie) i wejdź po drabinie na górę - Poradnik do gry - Więcej nie znam - Ukryte trofeum w The Last of Us - The Last of Us - poradnik do gry

Po wejściu do hotelu, zbierz wszystkie artefakty w środku (również ten w sejfie) i wejdź po drabinie na górę. Ellie powinna zacząć opowiadać wtedy kawały.

5# Przedmieścia, Przedmieścia

Jak znajdziesz się na przedmieściach, będziesz musiał wysłuchać dziewczyny przy samochodzie lodziarza, przy dużym napisie na ścianie z prawej, w kuchni wewnątrz budynku z lewej i przy symbolu świetlika na końcu drugi (przy barykadzie) - Poradnik do gry - Więcej nie znam - Ukryte trofeum w The Last of Us - The Last of Us - poradnik do gry

Jak znajdziesz się na przedmieściach, będziesz musiał wysłuchać dziewczyny przy samochodzie lodziarza, przy dużym napisie na ścianie z prawej, w kuchni wewnątrz budynku z lewej i przy symbolu świetlika na końcu drugi (przy barykadzie).