Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

007: Blood Stone - poradnik do gry

007: Blood Stone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone poradnik 007: Blood Stone

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019

Siberia - A train to catch

1 - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry
Tym razem czeka cię etap pościgowy złożony z trzech części - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry

Tym razem czeka cię etap pościgowy złożony z trzech części. Pierwszy rozpoczniesz na terenie fabryki [1] . Twoim zadaniem będzie ściganie jadącego pociągu. Podczas jazdy uważaj szczególnie na walące się elementy otoczenia [2] , które czasami spadają na drogę utrudniając przejazd.

2 - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry
W pewnej chwili dojedziesz do długiej cysterny, która wywróci się z prawej strony drogi [1] - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry

W pewnej chwili dojedziesz do długiej cysterny, która wywróci się z prawej strony drogi [1] . Omiń ją i jedź dalej. Kilkaset metrów dalej natkniesz się na kilka jadących drogą cystern [2] . Wymiń je z boku lub przejeżdżając między nimi.

3 - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry
Następnie w identyczny sposób wyprzedź dwie ciężarówki [1] - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry

Następnie w identyczny sposób wyprzedź dwie ciężarówki [1] . Pod koniec tej części etapu Nicole krzyknie, abyś uważał na walącą się wieżę. Omiń ją z lewej strony i wjedź do wąskiego przejazdu [2] , którym dojedź do końca.

4 - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry
W drugiej części będziesz musiał przejechać przez skuty lodem kanion [1] - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry

W drugiej części będziesz musiał przejechać przez skuty lodem kanion [1] . W czasie jazdy uważaj, aby nie wpaść do wody oraz nie uderzyć w żaden z filarów [2] .

5 - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry
Następnie czeka cię przejazd długą prostą [1] , zakończoną mocno pochylonym łukiem [2] - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry

Następnie czeka cię przejazd długą prostą [1] , zakończoną mocno pochylonym łukiem [2] . Podczas jazdy przez ten odcinek uważaj, żeby nie wpaść do wody.

6 - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry
Ostatni, trzeci odcinek, to dalsza pogoń za pociągiem w lodowym klimacie - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry

Ostatni, trzeci odcinek, to dalsza pogoń za pociągiem w lodowym klimacie. Najpierw pokonaj dwa zakręty w prawo [1] . Za nimi wyjedziesz na prostą, pod koniec której będziesz musiał szybko wjechać pod wiadukt z lewej [2] . Jeśli się spóźnisz wylądujesz w wodzie lub uderzysz w filar.

7 - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry
Po wyjechaniu spod wiaduktu szybko odbij w prawo, przejedź zakręt po łuku, a następnie z prawej strony wymiń skałę [1] - Siberia - A train to catch | Opis przejścia gry 007 Blood Stone - 007: Blood Stone - poradnik do gry

Po wyjechaniu spod wiaduktu szybko odbij w prawo, przejedź zakręt po łuku, a następnie z prawej strony wymiń skałę [1] . Skręć lekko w lewo, aby nie uderzyć w drugi głaz i wjedź na prostą, na której rozpędź się maksymalnie [2] i jedź tak, aż do końca trasy.