Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 LEGO Harry Potter Lata 1-4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Oblicze wroga

1 - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Staniesz naprzeciw Puszka - trzygłowego psa Hagrida - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Staniesz naprzeciw Puszka - trzygłowego psa Hagrida. Użyj magii na obrazie, na którym czarodziej się kąpie. Wyrzuci on kaczuszkę - na niej również użyj magii, powiększy się ona #1 . Podrzuć ją Puszkowi (WL ), pies się odsunie i będziesz mógł złożyć w całość zniszczoną harfę #2 . Klapa się otworzy, wskocz weń.

2 - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Używając (LS ) pozbądź się wszystkich diabelskich sideł #1 i wskocz do dziury po prawej - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Używając (LS ) pozbądź się wszystkich diabelskich sideł #1 i wskocz do dziury po prawej. W dalszym ciągu używając (LS ) kieruj się w prawo, do pomieszczenia z latającymi kluczami. Nałóż (WL) beczkę na głowę zbroi, ta wypuści latającą miotłę #2 .

3 - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Wskocz na latającą miotłę i zacznij strzelać przy pomocy magii do olbrzymiego złotego klucza - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Wskocz na latającą miotłę i zacznij strzelać przy pomocy magii do olbrzymiego złotego klucza. Po kilku strzałach #1 (jak odstrzelisz wszystkie mniejsze kluczyki latające wokół dużego) padnie na ziemię. Otwórz nim drzwi (WL ) #2 .

4 - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Znajdziesz się na szachownicy - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Znajdziesz się na szachownicy. Musisz wykonać ruchy poszczególnymi figurami - za każdym razem jesteś w stanie tylko i wyłącznie jedną figurę zestrzelić, wiec dużego wyboru nie masz. Grasz czarnymi. Używając magii odszukaj kolejne figury #1 . W pewnym momencie, gdy żadnej z figur nie będziesz mógł zestrzelić, wskocz do wieży #2 - wykonasz kolejny ruch.

5 - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Po wykonaniu ruchu hetmanem i zgładzeniu białej królowej poskładaj (WL ) z rozrzuconych kloców własną królową, którą następnie zaatakuj - szach mat #1 , brama zostanie otwarta - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Po wykonaniu ruchu hetmanem i zgładzeniu białej królowej poskładaj (WL ) z rozrzuconych kloców własną królową, którą następnie zaatakuj - szach mat #1 , brama zostanie otwarta. Staniesz do walki przeciwko Voldemortowi. Będzie on miotał w Twoją stronę ognistymi kulami, staraj się je omijać #2 .

6 - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Gdy rzuci swoją, zatrutą, głową użyj zaklęcia (WL ) aby ją przechwycić i odrzucić #1 - Oblicze wroga | Opis przejścia - Rok 1 | LEGO Harry Potter Lata 1-4 - LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry

Gdy rzuci swoją, zatrutą, głową użyj zaklęcia (WL ) aby ją przechwycić i odrzucić #1 . Voldemort na chwilę przestanie atakować - wykorzystaj ten moment, przeskocz przez dziurę w podłodze i podejdź do wroga #2 - zaatakujesz ją automatycznie. Po chwili zostaniesz odepchnięty z powrotem. Zadanie powtórz jeszcze dwukrotnie - wpierw pojawi się druga dziura w podłodze, a na koniec powstaną tylko niewielkie dwie platformy.