Zapowiedzi gry Dark Souls

Dark Souls - porady weterana
Dark Souls - porady weterana

zapowiedź gry5 października 2011

Dark Souls jest jedną z najtrudniejszych gier roku. Dlaczego produkcja studia From Software cieszy się takim zainteresowaniem? Odpowiedzi szukamy w krainie rozpaczy i demonów.

Wrażenia z pokazu Dark Souls - gamescom 2011
Wrażenia z pokazu Dark Souls - gamescom 2011

zapowiedź gry17 sierpnia 2011

Kontynuacja piekielnie trudnego Demon’s Souls ani na jotę nie odpuści graczom. Śmierć bohatera to tutaj codzienność, o czym przekonaliśmy się na pokazie w Kolonii.

Dark Souls - przed premierą
Dark Souls - przed premierą

zapowiedź gry20 kwietnia 2011

Demon's Souls był produkcją demonicznie wręcz trudną, która po każdej śmierci głównego bohatera frustrowała, ale tym samym dopingowała, aby ją ukończyć. Czy Dark Souls będzie podobnie motywować do dalszej zabawy jak poprzednia gra FromSoftware?

Przeczytaj również zapowiedzi gier:

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki
Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

zapowiedź gry16 czerwca 2017

Targi E3 stały się kolejną okazją, by pograć w Mount & Blade II, a dokładniej by zasmakować ulepszonego systemu walki – jako dowódca i jako podkomendny króla w bitwie. Krótka prezentacja zostawiła nas z apetytem na znacznie, znacznie więcej.

Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?
Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?

zapowiedź gry23 czerwca 2017

Studio Dontnod, znane ze świetnej przygodówki Life is Strange, zbliża prace nad grą Vampyr do wielkiego finału. Wielkiego, bo z prezentacji na targach E3 wyłonił się obraz diabelnie intrygującego RPG, które może mocno namieszać na rynku tej jesieni.

Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?
Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?

zapowiedź gry1 czerwca 2017

Wzorem dla studia Piranha Bytes przy tworzeniu Elexa są ponoć pierwsze odsłony serii Gothic. Faktycznie, projekt świata i model rozgrywki zdradzają pewne podobieństwa. Niestety, to samo można powiedzieć o prehistorycznej technologii...