Dark Souls okładka

Dark Souls

Bandai Namco Entertainment ( RPG )

2011
22
września

Dark Souls Utrzymana w konwencji dark fantasy gra z gatunku RPG akcji. Tytuł wyprodukowany został przez japońskie studio From Software znane m.in. z Ninja Blade, Demon's Souls oraz serii Armored Core. Akcja Dark Souls toczy się w mrocznym uniwersum, które w dużym stopniu przypomina epokę Średniowiecza. Fabuła gry została jedynie luźno zarysowana, a gracz wciela się w postać nieumarłego, od którego poczynań zależy los świata. Rozgrywka utrzymana jest w stylu hack'n'slasha z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Jak na sandbox przystało, gracze mają dużą swobodę w eksplorowaniu lokacji i wykonywaniu zadań. Gra wyróżnia się wysokim poziomem trudności oraz rozbudowanym trybem zabawy w kooperacji.
więcej informacji o grze fantasykooperacjamultiplayerRPG akcjisandboxTPP

poradniki
Dark Souls - poradnik do gry

Dark Souls - poradnik do gry

Poradnik do gry Dark Souls zawiera pełny opis przejścia wszystkich lokacji, walk i wyzwań. Pomoże wybrnąć z trudnych sytuacji, odkryć sekretne przejścia i poradzić sobie z trudnymi przeciwnikami. Z jego pomocą ukończenie Dark Souls będzie przyjemniejsze. poradnik do gry

recenzje
Przygotuj się na śmierć! Recenzja gry Dark Souls na PC

Przygotuj się na śmierć! Recenzja gry Dark Souls na PC

Dark Souls może nie doczekała się najlepszej konwersji w historii gatunku, niemniej i tak dostajemy wybitnie udane RPG akcji, wymagające od gracza poświęcenia i zachwycające wykonaniem. recenzja

Niezapomniane przeżycie - recenzja gry Dark Souls

Niezapomniane przeżycie - recenzja gry Dark Souls

Kiedy ostatnio poświęciliście calutki weekend jednej grze wideo? Przygotujcie koce, prowiant i lampkę nocną: do sklepów trafiła „gra życia”, czyli Dark Souls. recenzja

video
1:07

Video Dark Souls

zwiastun na premierę - Prepare to Die Edition

1:43

Video Dark Souls

GC 2012 Prepare to Die Edition trailer


0:49

Dark Souls

Prepare to Die Edition

1:08

Dark Souls

Prepare to Die - PC Edition

1:53

Dark Souls

Character Class

news

Mroczniejsze Dark Souls

From Software udało się stworzyć jeden z najbardziej interesujących cyklów gier ostatniej dekady. Wszystkie odsłony serii Souls pozyskały masę wiernych fanów, którzy przechodzą te tytuły na mnóstwo różnych sposobów. Ostatnio pojawił się jeden, który idealnie pasuje do tematyki tych gier. Chodzi o Limbo Mod, który to pozbawia Dark Souls kolorów. wiadomość

Dark Souls - sprzedano ponad 8 mln egzemplarzy obu części

Dark Souls - sprzedano ponad 8 mln egzemplarzy obu części

Studio From Software pochwaliło się, że sprzedało na całym świecie ponad 8 mln egzemplarzy gier z serii Dark Souls. Wynik ten obejmuje konsolowe i PC-towe wydania Dark Souls i Dark Souls II. wiadomość

Wieści ze świata (Pro Evolution Soccer 2015, Dark Souls, Total War: Arena) 16/12/2014

Wieści ze świata (Pro Evolution Soccer 2015, Dark Souls, Total War: Arena) 16/12/2014

Dziś piszemy m.in. o nowej zawartości do Pro Evolution Soccer 2015, migracji Dark Souls na Steama oraz rozpoczęciu alfa-testów gry Total War: Arena. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości. wiadomość

pliki
tvgry.pl

Kącik Dark Souls #12 - Fielki Winał

Gwyn, władca popiołow.

Kącik Dark Souls #11 - Łoże Chaosu

Koniec jest już bliski...


Kącik Dark Souls #10 - Seath i Królowie

Bierzemy na klatę najtwardszych bossów.

Kącik Dark Souls #9 - Gravelord Nito

Waleczny Krzysztof w walce ze szkieletem szkieletów!

Kącik Dark Souls #8 - Ostatnie Kuszenie

Czy po pokonaniu Manusa, ostatniego bossa dodatku, Krzysztof zawiesi broń na kołku?

galeria
Dark Souls - screen - 2012-09-20 - 247113Dark Souls - screen - 2012-09-20 - 247112Dark Souls - screen - 2012-09-20 - 247111Dark Souls - screen - 2012-09-20 - 247110Dark Souls - screen - 2012-09-20 - 247109Dark Souls - screen - 2012-09-20 - 247108Dark Souls - screen - 2012-09-20 - 247107Dark Souls - screen - 2012-09-20 - 247106Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245817Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245816Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245815Dark Souls - screen - 2012-08-27 - 245814
PS3
X360
PC

Komentarze Czytelników (774)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
22.07.2015 14:15
odpowiedz
AlkoPc
35
Pretorianin

@kotonikk Witam, witam. Dziękuję za informację. Szkoda, ale mówi się trudno. Aktualnie mam za sobą 70+ godzin przegranych w "jedynkę", a dopiero jestem po walce z Żelaznym Golemem, co wiąże się z tym, że ruszam do Anor Londo. Podejrzewam, że do końca gry zejdzie mi drugie tyle czasu, tym bardziej, że staram się nie korzystać z poradników. Podejrzewam również, że zanim sięgnę po "dwójkę" spróbuję opcji NG+ także jeszcze sporo godzin może minąć nim odpalę kontynuację. Może przyjdzie mi tak się nacieszyć systemem pierwszej części, że siądę do drugiej z chęcią poznania czegoś innego. Zobaczymy, a tym czasem, Praise the Sun! :D

02.08.2015 15:25
odpowiedz
RossoNero
40
Konsul

Gra przez swoje niedojebanie jest taka trudna...Toporna walka,nawet na padzie...Często walka nie zależy od skilla tylko od szczęścia i tego czy niewidzialne ściany nie utrudnią nam walki z bossami...Drugi raz podchodzę do tej gry i nie zamierzam już wracać..Za bardzo nerwowy jestem i podziękuje..Niech masochiści w to grają bo ja zamierzam się relaksować przy grze a nie wyrywać włosy...Szkoda,bo mroczny świat Fantasy w tej grze mnie się bardzo podoba...

04.08.2015 13:58
odpowiedz
AlkoPc
35
Pretorianin

Hmmm. Mam na liczniku już ponad 150 godzin w świecie Dark Souls i ani razu nie trafiłem na rzekomą "niewidzialną ścianę" podczas starć z bossem. Toporna walka? System w Mrocznych Duszach uważam za jeden z najlepszych, ale niestety trzeba go poznać. Gra nie wybacza błędów, ale jest wobec gracza uczciwa. Niestety trzeba mieć jakieś umiejętności żeby dać sobie radę, co nie wszystkim odpowiada.

04.08.2015 15:10
odpowiedz
pawcyk3
110
Prawie jak Steven Seagal

RossoNero--> To nie wina gry, że masz dwie lewe ręce.

04.08.2015 20:49
odpowiedz
RossoNero
40
Konsul

Gra jest brzydka,zabugowana i niedojebana...Fabuła nie angażuje i tylko ludzie którzy szukają wyzwań polubili tą grę...pawcyk--> Słaba prowokacja..

06.08.2015 12:58
odpowiedz
AlkoPc
35
Pretorianin

Teraz stało się jasne, że po prostu jej nie rozumiesz. :) Hejt na grę, która pokonuje gracza - pięknie.

06.08.2015 13:28
odpowiedz
pawcyk3
110
Prawie jak Steven Seagal

RossoNero--> Jaka prowokacja? Ewidentnie gry nie ogarniasz, dostajesz po dupie i wylewasz swoje żale na forum przy okazji wypisując głupoty o systemie walki.

09.08.2015 20:12
odpowiedz
Wloczykij94
8
Legionista

RossoNero=> ile tej "zjebanej" gry ukończyłeś? Cała trudność gry polega na błędach gracza, braku cierpliwości oraz zbytniej brawurze, do której pewnie się przyzwyczaiłeś grając w inne tytuły. Błędy się zdarzają w każdej grze a gra nie wygląda źle, chyba że oceniasz gry tylko po tym jak wyglądają to sorry ale nie jesteś osobą która powinna w ogóle ruszać grę tego typu. Feeling walki jest dobry i odpowiedni do wielkości i ciężaru broni, oraz tego co masz nosi postać, chyba mi nie powiesz że szybkie atakowanie wielkim i ciężkim toporem jest sensowne? A tak masz w wielu grach, wielka broń pfff cios tak samo szybki jak lekkim mieczem. Nie wiem o jakiej niewidzialnej ścianie mówisz, ale ukończyłem grę i nigdzie nie ma czegoś takiego jak niewidzialna ściana, podaj mi konkretne miejsce to się przekonam czy masz rację. Moja rada, podejdź do tytułu w inny sposób niż zwykle a może będzie lepiej.

09.08.2015 20:47
odpowiedz
Wloczykij94
8
Legionista
8.5

Teraz mała ocena gry i będą spojlery. Tytuł ukończyłem na xboxie i szczerze mimo że gra mi się bardzo podobała od samego początku, mimo że miałem łącznie 4podejścia(4podejście wywołane moim błędem nie zabicia złotego rycerza w katedrze z gargulcami) to ostatecznie mam mieszane uczucia po jej skończeniu. Błędów większych nie uświadczyłem prócz ataków przez ścianę, ale to nie jest nadzwyczajny błąd oraz spadku płynności w jednej z lokacji. Lokacje są świetne, pełne skrótów oraz ukrytych miejsc. Jest mało przerywników, dzięki czemu nie tracimy imersji, a fabuła jest przedstawiona w interesujący sposób i zmusza do tego by zwracać uwagę na drobnostki, aby wszystko sobie poukładać. Teraz to co mnie rozczarowało i to bardzo, mianowicie czterech głównych bossów - lordów. Tylko Gwyn sprawił mi wielkie trudności bo męczyłem się z nim 2dni, reszta... Nito za pierwszym podejściem w 5minut, Czterej Królowie za drugim razem gdy załapałem że chodzi o szybkość, Seath 3podejścia trza być blisko niego i Łoże Chaosu za 4podejściem. Największe rozczarowanie to właśnie walka z 3lordami, nie wiem jak mogli tak bardzo to spieprzyć bo walka z nimi była najprostsza, więcej problemów sprawiali mi przeciwnicy przed nimi niż oni sami, na szczęście dodatek dał mi więcej wyzwania i Artorias wraz z Manusem(nie dałem rady go pokonać) poprawili mi nastrój po lordach, ale niestety niesmak pozostał. Jest to gra warta sprawdzenia, ale nie jest to gra idealna, fanboye mogą krzyczeć że jest wspaniała itp, ale nie jest, jest dobra nawet bardzo dobra, ale nie wspaniała. Moja ocena to 8.5 za Ds:PtoDEd a 8 za zwykłego Ds. Czekam na jakieś odpowiedzi na moją ocenę i czy zgadzacie się z moją opinią. Pozdrawiam

14.08.2015 10:40
odpowiedz
kAjtji
11
Legionista

Prawdę mówiąc gra jakoś mi się nie podoba. Sterowanie to porażka, gra co jakiś czas zacina się. Nwm czemu tak mam, w DS2 grałem z zachwytem i nie mogłem się oderwać a tu... Gra to niby to samo tylko trudniejsza i trochę brzydsza. Gdybym nie włączył po tym DS2 powiedział bym że umieranie mi się znudziło ale nie. Może to wina gry na padzie lub sam nwm czego.

24.08.2015 10:28
odpowiedz
AlkoPc
35
Pretorianin

@Wloczykij94 chciałem nawiązać do motywu Lautreka, którego określiłeś jako złotego rycerza. Rozumiem, że uwalniając go z lochu nie zdawałeś sobie sprawy do czego to doprowadzi. Grając bez poradników większość osób jest skazana na ten "twist" w świecie gry, który potrafi "emocjonalnie" namieszać ale jest możliwy do odkręcenia w późniejszym czasie. Na szczęście twórcy nie doprowadzili do momentu kiedy gracz poznający historię psuje sobie rozgrywkę w sposób zaplanowany do momentu NG. :) Innym tematem do, którego chcę nawiązać to bossowie i problemy związane z nimi. Paradoksem w Dark Souls jest fakt, że w większości przypadków starcia z "głównymi" przeciwnikami są łatwiejsze niż te z grupkami zwykłych, których spotyka się co chwile. Biorąc pod uwagę moje pierwsze przejście gry i poznawanie każdego bossa po kolei z osobna to najwięcej problemów sprawili mi Zbłąkany Demon z Północnego Azylu, Ornstein i Smough, Łoże Chaosu i Artorias z zawartości dodatkowej. Seth choć sam w sobie jest praktycznie nieszkodliwy to krwi napsuł mi kiedy próbowałem uzyskać broń z jego ogona, a walka z Egzekutorem i Zabójcą Smoków stała się jeszcze trudniejsza kiedy to postawiłem sobie za cel likwidacji Smougha jako pierwszego na NG+. Sif jest problematycznym przeciwnikiem w sytuacji kiedy nie posiadamy dobrej tarczy i wydajnego poziomu staminy / równowagi. Uważam jednak, że są miejsca i sytuacje w grze, które przy pierwszym kontakcie z nimi potrafią napsuć więcej krwi i spowodować więcej wylanych łez niż większość bossów razem wzięta. Ruiny Anor Londo ze swymi "mieszkańcami", Grobowiec Gigantów i pieprz**e szkielety bestii, kościane koła w Katakumbach i całe fatalnie działające Blighttown z doprowadzającymi do szału miotaczami zatrutych strzałek. W świecie Dark Souls tkwię już od grubo ponad 300 godzin i wiem, że spędzę w nim jeszcze sporo na pojedynkach pvp, inwazjach i kolejnych zmaganiach z NG+++ i dalej.

01.09.2015 19:26
odpowiedz
il mentore
2
Junior

Po kilku miesiącach postanowiłem ponownie zagrać w DS. Lecz niestety mam problem. Podczas gry świat klatkuje. Postać porusza się płynnie, gra trzyma stałe fps-y, lecz świat się zacina. Podczas poruszania myszką jego animacja nie jest płynna i wygląda tak jak gra w 15fps. Spotkał się ktoś z czymś takim i wie jak to naprawić. Zgóry dzięki za odpowiedź.

02.09.2015 09:50
odpowiedz
AlkoPc
35
Pretorianin

Pomijając taką lokalizację jak Blighttown, która działa koszmarnie to nigdy nie miałem problemu ze spadkiem wydajności. Jeżeli korzystasz z DSfixa to popróbuj zmniejszyć ustawienia graficzne w pliku .ini

02.09.2015 10:04
odpowiedz
il mentore
2
Junior

Świat mi klatkuje już na samym początku gry po wyjściu z celi. Próbowałem różnych ustawień w pliku ini ale nic nie pomogło.

07.09.2015 10:03
odpowiedz
AlkoPc
35
Pretorianin

Hmm. Dziwna sprawa. Piszesz, że po kilku miesiącach postanowiłeś zagrać ponownie. Czy wcześniej też miałeś z tym problem? Czy w ustawieniach DSfix'a ustawiłeś opcję odblokowania 60fps? Jeżeli tak to zablokuj ponownie na 30 klatkach, ponieważ ta opcja bardzo często powoduje różne kłopoty. Kolejna sprawa jeżeli korzystasz z DSfix'a to wyłączyć antyaliasing w samej grze.

07.09.2015 10:33
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
22
Generał

Przede wszystkim ściągnij najnowszego DSFixa jesli jeszcze tego nie zrobiłeś. I nie zapomnij przełączyć się na wersje Steam Build 2.0. Na steamie właściowści gry -> betas.

11.09.2015 13:12
odpowiedz
AlkoPc
35
Pretorianin

Trafna uwaga! Musisz przestawić grę na wersję beta jak kolega wyżej napisał.

11.09.2015 23:32
odpowiedz
WitcherPL
15
Pretorianin

wtf tylko 30 klatek na i7 4770k 3,5 ghz 32 GB ddr 3 2400 cl 11 gtx780TI Matrix edition 3GB :/ Przy wyjściu z celi postać zaczyna sama biegać do przodu .... "?" Gra oczywiście na steam
Czy ktoś miał lub ma taki problem i wie jak go naprawić dzieki WIELKIE pozdro

19.09.2015 15:13
1
odpowiedz
sebogothic
79
Generał

Świetna gra, mam już jakieś 12 godzin na koncie i kilku bossów oraz minibossów za sobą. Aktualnie jestem w Darkroot Garden. Dark Souls to erpeg ze znacznym naciskiem na akcję, czerpiący z takich gatunków jak dungeon crawler, gier akcji w stylu Severance: Blade of Darkness i Enclave oraz slasherów (choć w przeciwieństwie do takiego DMC tempo walk jest o wiele wolniejsze co wcale nie ułatwia sprawy) i muszę powiedzieć, że ta mieszanka jest zabójcza. Dawno żadna gra mnie tak nie wciągnęła. Czy jest tak piekielnie trudna jak to wszyscy mówią? Nie powiedziałbym. Już dużo wcześniej, zanim zagrałem w DS twierdziłem, że te opinie są przesadzone i nadal podtrzymuję to zdanie. Ta gra po prostu stawia jakieś wymagania przed graczem, co w większości współczesnych produkcji jest nie do pomyślenia - wszak gra ma sama się przechodzić, bo gracz ma wtedy dobre samopoczucie. Tak więc współczesne gry głaszczą po główce i gdy taki gracz myślący, że jest pro koksem, bo ukończył Skyrima, podchodzi do DSa to faktycznie może przeżyć szok.
Dark Souls wymaga uwagi, koncentracji i pewnego szacunku. Gdy czegoś zabraknie to zaczniemy obrywać nawet od najsłabszych przeciwników. Miejscami DS przypomina mi dwa pierwsze Gothiki oraz pierwszą część serii Risen. Myślę, że jak ktoś grał w te gry to i tutaj się odnajdzie, gdyż początki w grach PB są równie ciężkie co Dark Souls i możemy dostać łomot od najsłabszego przeciwnika. Oczywiście Gothiki to nieco inny rodzaj gier, bo rozwój postaci skutkuje tym, że pod koniec jesteśmy praktycznie nie do pokonania. W Dark Souls raczej przez całą grę spotykamy silniejszych przeciwników. Podoba mi się ten rytm: na początku ścieramy się z szeregowymi piechurami, którzy jednak mogą sprawić nam problem. Gdy już robi się nudno napotykamy nieco inny rodzaj przeciwnika, a gdy nauczymy się technik pokonania go to trafiamy na bossa, który nas miażdży. I gdy wreszcie go pokonamy to dalej są inni przeciwnicy wymagający odmiennego podejścia i taktyk. Także ciągle jest co robić i nad czym główkować. Podobnie jak w Gothicach warto sprowadzać sobie przeciwników pojedynczo jeśli się da.
System walki jest dość prosty, ale satysfakcjonujący. Mamy kilka ciosów, kopnięcie, kontrę, silny cios, słabszy, nie jest tego dużo, ale każdą bronią walczy się nieco inaczej. Poza tym mimo erpegowych statystyk to każde trafienie się liczy. W wielu erpegach akcji nawet jak trafimy przeciwnika to nieraz gra tego nie zalicza. Pod tym względem DS jest sprawiedliwy.
Świat jest świetnie zaprojektowany chyba do każdego miejsca, które widzimy w oddali możemy dojść, pod warunkiem, że znajdziemy odpowiednią drogę. Ścieżek jest wiele i jeśli na którejś znajdują się zbyt silni przeciwnicy warto skierować się w inną stronę. Ponadto dość odległe od siebie lokacje łączą sprytne skróty, które mogą oszczędzić nam dłuższych podróży. Mroczny klimat dark fantasy wprost wylewa się z ekranu i nie raz, i nie dwa gdzieś w zamkowych ruinach poczułem się jakbym grał w pierwszego Gothica.
Jeśli chodzi o jakość portu to mógłby być lepszy, choć lepszy taki niż żaden. Gdy grałem jeszcze krótko po premierze u kolegi to wydawało się, że gra jest niegrywalna. Na szczęście fix ratuje sprawę i można bezproblemowo grać na klawiaturze i myszce, co też czynię.
Ocenę dam gdy grę już ukończę, choć myślę, że niżej niż 9/10 nie będzie, bo jak wcześniej napisałem od dawna żadna gra mnie tak nie wessała. A może inaczej: żadna z tych nowszych, mających na karku kilka lat. I z tego też powodu coraz częściej powracam do starszych tytułów, bo brakuje mi tego wyzwania i szacunku do gracza, bo obecnie gry starają się nas wyręczać we wszystkim co nie każdemu musi przypaść do gustu.

25.09.2015 17:16
odpowiedz
kqmilus
30
Pretorianin

Siema, jestem po 14 godzinach grania. W chwili obecnej mam 30 poziom, ubiłem dwa demony(czarne rycerze) w Darkroot Garden przy ognisku i w miejscówce przed Tauronem.
Narazie zatrzymałem się na pokonaniu samotnie Gargulców przed nimi pokonałem złotego rycerza uwięzionego w klatce, według poradnika lokacja depth jest następna. Ale z racji dużej zawartości jak w tytule filmu hobit szlajam ,,tam i z powrotem''. Poradnik za wiele i tak nie powie bo świat ogółem jest czytelny jeśli myślisz.

25.09.2015 17:28
odpowiedz
kqmilus
30
Pretorianin

Jestem na samym początku gry, tak domyślam się. Ale zw na spore doświadczenie z grami łatwymi i trudnymi, poziom mnie w cale nie zaskoczył. DS ma swój styl, trwa dłużej niż COD, MOH i AC razem wzięte.
Czy po zakończeniu tej gry jest sens grania w cokolwiek dalej, pytam bo jakoś nie mam już ochoty grać w grę po to żeby przejść na normalnym(easy levelu).
DS daje coś jak fallout NV chcesz większy Level, zwiedzić to i tam, i ten klimat. Chyba to będzie moja ostatnia gra..........

26.10.2015 05:58
odpowiedz
kqmilus
30
Pretorianin

Po 40 godzinach, ubiłem bez pomocy poradnika wszystkich bosów przed Arno Londo(czerwonego smoka, motylice, kota, wilka, wielkiego pająka, Iron golema i td.
Mam 63 poziom i rozpoczynam w tej lokacji grę na nowo. Bo to właściwie większa porcja dusz, większe wyzwania. Ciekawe jak mi wyjdzie druga część gry?

08.12.2015 08:55
odpowiedz
darkwlodi
1
Junior

Świetna gra dla ludzi którzy szukają gry w którą trzeba się nauczyć grać, dająca mega satysfakcje. Tu liczą się umiejętności gracza a nie statystyki postaci, oczywiście też wpływają na rozgrywkę, ale da się przejść grę na 1 poziomie. Gra jest surowa, ale uczciwa. Fabuła opowiadana w zagadkowy sposób , który zmusza gracza do eksploracji i szperania w celu jej poznania, co mi osobiście bardzo się spodobało. Ciężki i przytłaczający klimat, w końcu jest to gra w której nie jesteśmy bohaterem w lśniącej zbroi na białym koni, a przeklętym nieumarłym który karmi się duszami innych... Gorąco polecam.

13.12.2015 20:53
odpowiedz
Piechur real
7
Junior

Mam pytanie. Czy można przejść cały tryb fabularny grając we 2 osoby? W opisie napomniane jest tylko o możliwości wezwania gracza w celu udzielenie pomocy. Mnie jak wspomniałem wyżej interesuje kooperacja przez całą grę.

25.12.2015 17:02
odpowiedz
RaQman
47
Its PAYDAY bro

gdzie znajdę słonecznego robaka?

25.12.2015 18:07
odpowiedz
LordSettlers
68
Bóg

/.

03.01.2016 01:11
odpowiedz
ZlyBurek
3
Junior

dopiero dzisiaj zaczne przygode omg xd ale akurat do wydania 3 sobie pogram :)

16.01.2016 09:26
odpowiedz
Vlad Tepes
20
Centurion

Wróciłem do gry po paru miesiącach i grałem, aż skończyłem ng6+, czyli najwyższy poziom... Oczywiście na klawie i myszce... Gra jest świetna!

01.02.2016 22:22
odpowiedz
volan3
2
Junior
10

Coś pięknego!!! 80h za pasem na myszce i klawie XD

08.02.2016 17:07
odpowiedz
okoanielskie
0
Junior

Gdyby nie poziom trudności to gierka by miała niższe oceny. Ale najmocniejszą pozycją w tej grze jest połączenie lokacji w iście genialny sposób! Jakby w niej był rozbudowany system walki to brakło by skali by ją ocenić. Pozycja obowiązkowa dla wytrwałych graczy

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze