To może być naprawdę ciekawe. Zastanawiam się jak będą wyglądać świnie z L.A.P.D. na source.
hahaha
wszelkie newsy na temat dn for never to wysokopoziomowa nekromancja i jako taka jest ścigana z urzędu przez hiszpańską inkwizycję ;>
Proponuję opuścić zasłonę miłosierdzia na losy tej gry... I wstrzymać się z newsami do czasu możliwości opublikowania: "Duke Nukem Forever osiągnął status Gold."
oksza - którego roku?
Jaką zasłonę miłosierdzia? Przecież tu nie o DNF mowa tylko o modyfikacji do HL2, poza tym po screenach widać, że to Hollywood Holocaust.
O faktycznie. Zasugerowałem się postem zaritha, bo newsów o DNF nie czytam programowo.
Mam nadzieję, że projekt się powiedzie ;) Ładnie to wygląda, moze za jakis czas dane nam będzie zagrac w nowe DN3D.
w sumie nie miałbym nic przeciw DNF stworzonemu przez amatorów na sprawdzonym silniku. Przynajmniej w końcu ujrzałby światło dzienne :D
Dosyc ciekawe rozwiazanie. Jestem "za":) To juz bedzie lepiej niz z DNF, ktory nie pojawi sie, a w odswiezonego Księcia warto bedzie pograc:)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-17 11:08:11]
z Duka robi sie legenda niczym Elvis, co chwila gdzies go ktos widzi :) Ale ja tam bym w niego i tak pogral
hahahaha
Jak można spartolić taki dobry tytuł?? No jak, ja się pytam!
Przecież Księcia wszyscy znają i kochają! Popyt rodzi, do jasnej cholery, rodzi podaż, nie?
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-17 11:46:42]
Ale to już było!! Popatrzcie na screeny!! Przecierz to Duke jedynka tylko z lepszą grafą!! Może zrobią poprostu Duke Nukem Source! Tak jak poprawili Half Life'a 1!!
No zobaczymy..
U.V. Impaler -----> O rany!! Strasznie Cie sorry za niescisłość!! Chodziło mi o Duke Nukem 3D I jakbyś grał to byś wiedział że chodzi mi o pierwszy poziom tej gry (zaczynasz na dachu, schodzisz na ulice potem wchodzisz do kina) i zgodziłbyś sie, że te screeny poprostu są identyczne (oczywiście lepsza grafika) pare lat mineło i ZAPOMNIAŁEM o tej PIERWSZEJ cześci. Ale szanuję Twoją PRECYZYJNOŚĆ i WYBACZ moja nieścisłość przepraszam tagże wszystkich których wprowadziłem w błąd chyle czoła przed wielkim UV cośtam...
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-17 13:19:12]
Ale szanuję Twoją PRECYZYJNOŚĆ i WYBACZ moja nieścisłość przepraszam tagże wszystkich których wprowadziłem w błąd chyle czoła przed wielkim UV cośtam...
Nie ma to jak szacunek:)
BTW. Jakies pol roku temu wyszedl mod do Far Cry, ktory zawieral jeden z poziomow z Dooma 3. Myslę, że "remake'i" takich gier maja sens, tylko, zeby zachowaly grywalnosc pierwowzorow.
Ja przebieram nóżkami z niecierpliwości czekając na nakładkę na Dooma 3, która "odświeży" Hexena :)))) Mlask :)
eJay ----> W pełni się zgadzam. Ale wątpię żeby nowy Duke wniósł tyle nowości co jego pierwowzór - teksty Duka z off'u, możliwość interakcji z otoczeniem (korzystanie z pisuaru czy możliwość odkręcenia wody w kranie), albo panienki tańczące przy rurkach. W 1996 roku to był milowy krok... aż się rozmażyłem :) Teraz to będzie pewnie dobra nawalanka z dobrymi korzeniami ;)
W oczekiwaniu na DNF lub przeróbkę DN3D na enginie HL2 polecam source port do DN3D ze strony:
http://jonof.edgenetwork.org/index.php?p=jfduke3d
Chodzi pod wszystkimi wersjami Windows, ma wsparcie openGL, można ściągnąć tekstury wysokiej rozdzielczości i modele3D choć nie wszystkie jescze są skończone.
Dzubdziak ---> Nie wiem czy zauważyłeś, ale news nie traktuje o nowym Duke Nukem tylko o przeróbce starego. Ja żywię głęboką nadzieję, że właśnie będzie tak samo wyglądała.
I rozwalenie czegokolwiek innego niż wrogów i beczek nie było żadnym krokiem milowym Duke Nukem 3D. Takie patenty były już w Rise of the Triad. Przełomowość Duke'a polegała przede wszystkim na tym, że można było robić pochyłe powierzchnie, co po raz kolejny zbliżyło gry pseudo3D do prawdziwego 3D. No i oczywiście, jedna komnata mogła być nad drugą.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-17 13:45:55]
U.V. Impaler ----> "Przełomowość Duke'a polegała przede wszystkim na tym, że można było robić pochyłe powierzchnie"
Tiaaaa bardzo mądre to wszystko co mówisz. Nie wiem czemu się silisz na bycie takim znawcą... Może i masz racje z tym Rise of the Triad ale zauważ jedno... po 10 latach od wydania nie czytasz na GRY-OnLine o Rise of the Triad ale o Duku. I teraz odpowiedz która gra była bardziej przełomowa... Ta o której wszyscy zapomnieli?? (co wcale nie oznacza że była kiepska)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-17 13:59:54]
Chłopie, ja się na nic nie silę, tylko stwierdzam fakty, które najwyraźniej bardzo Cię bolą, skoro uciekasz się do tak idiotycznych komentarzy na mój temat.
Nigdzie nie stwierdziłem, że Rise of the Triad była grą przełomową, napisałem, że tam istniała możliwość rozwalania elementów otoczenia. Jeśli dla kogoś jest to przełom to proszę bardzo, dla mnie nie, więc nie wciskaj mi w usta słów, których nie wypowiedziałem. Duke Nukem 3D zapisał się przede wszystkim jako pierwszy FPS, w którym podłogi mogły być pochyłe, co prawdę mówiąc było nie lada osiągnięciem biorąc pod uwagę fakt, że do tej pory żadna gra (z DN3D włącznie) z pełną trójwymiarowością nie miała wiele wspólnego. W czasach DN3D była tylko jedna gra przełomowa i nazywała się ona Quake.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-17 14:12:55]
U.V. Impaler ----> Rzeczywiście z tą przełomową to nic nie mówiłeś sorry :/. Strasznie zatrzetrzewiony jesteś bo jak mi z Quekem wyjechałeś to spadłem z krzesła. Co ma piernik?? Ja Ci mogę odpowiedzieć że tak na prawde to przełomową grą był Wolfenstein 3D a Ty mi że Queke :) myślałem, że zanosi sie na jakąś inteligentną wymiane poglądów dwóch starych graczy którzy mają swoje ulubione gry ale niestety tak nie jest więc nie będe ciągnął dalej tego tematu.
Powodzenia z powierzchniami pochyłymi (poziomymi też)...
Przestańcie wreszcie z tymi głupimi kłótniami co było przełomową gra a co nie! mam do was za to pytanko:) na ilu silnikach niby miał być już wydany DNF? ja słyszałem że:
1 na jakimś swoim co zrobiło 3D Realms na potrzeby gry Prey, którą tak jak DNF zarzucili:(
2 na Quake 2
3 na Unreal
4 na Source czyli Half-life 2
Ale tak naprawdę to chyba jeśli chcieliby zmieniać na najnowszą technolgię to wybraliby Unreal Engine 3 czy jakoś tak to się nazywa tak myślę bo source nie jest taki nowoczesny i idealny, większe wrażenie robi fizyka w tej grze a za nią odpowiedzialny jest Havok 2.0 a to całkiem inna bajka.
A żeby nie robić off-topica to o co wy robicie takie larmo?! przecież to jakiś "amatorski" mod do h-l2 odświerzajacy DN3D(remake) nic więcej, tak jak Hexen2 na Doom'ie 3. Tutaj nic nie pisało że to DNF będzie robiony na silniku H-l2.
Dziubdziak ---> Co ma piernik? Trochę mąki, mleko i kakao. Idź porozwalaj kibelki w najbardziej przełomowej grze.
Kaszalot ---> O to samo miałem zapytać. Kolega krzyczy, jakby treść newsa miała traktować conajmniej o Duke Nukem Forever a nie zwykłym, wiernym oryginałowi modzie.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-01-17 14:38:05]
Ha! Calkiem fajne. Mam nadzieje ze beda swinki i dziw... panienki, no i bronie oczywiscie, przedewszystkim zmniejszacz i powiekszacz:)
ehh who cares ? co to wogole za gra bo nie pamietam zeby takie cos bylo tworzone
Chciałem tylko ogłosić że od tej chwili Dziubdziak jest moim osobistym idolem, kocham cie człowieku.
@_MyszooR_ - Ło Jezu! 10 razy powiedzieć, to widać, że za mało.
@Dziubdziak - z tym "zatrzetrzewieniem" to wyjechałeś chłopie... :D
Dziubdziak -> Twoj post z 17.01.2005 | 13:19 jest warunkiem wystarczajacym (za duzo matmy ostatnio;ppp) by stwierdzic , ze z Toba raczej nie ma o czym podyskutowac...
Glosy na idola :
1) Dziubdziak : 2
2)
3)
Jacys chetni ? :>
zobaczymy co wycisna z SDK sourca :) a milo bedzie powrocic do starych przyjaciul Swinek :)
myszor-> zalamujesz mnie czlowieku.
dziuak..czy jakos tak -> juz przestan bo kazda kolejna twoja odpowiedz pograrza ciebie :)
WolverineX - staram sie jak moge :D
W newsie jest błąd (a raczej powinno być sprostowanie) DNF zaczęto robić jeszcze w poprzednim TYSIĄCLECIU ( no bo 1990 - 2001 to jush inne milenium) :D
$heyk ---> Rzekomego błędu nie ma, bowiem dziesięciolecie oznacza dowolny okres dziesięciu lat (powiemy zatem np. "W minionym dziesięcioleciu funkcjonowania PZPR egzekutywa podjęła wiele rozmaitych działań.").
Ale jak się to ma do tekstu z newsa?
Carnifex ---> Co jak się ma Arcyszanowny Czytelniku? Czyżby egzekutywa? To zwyczajny niezobowiązujący przykład użycia wyrazu dziesięciolecie.
Dysponuje wczesna alfą tego rewelcyjnego shootera... dla zainteresowanych screen pokazujacy zalety enginu
--->
Mastyl ---> Obecna tutaj młodzież niekoniecznie miała do czynienia z Blake Stone, więc może wziąć ten screenshot całkiem serio. Niemniej jednak engine pierwsza klasa!
U.V. Impaler ---> Blake Stone: Source, to ściema jakich mało. Ken's Labyrinth: Source - oto przyszły król gatunku FPS.
U.V. ---> Przed chwilą podczas mycia zębów pomyślałem, że spytasz o Gravity Gun. Ponoć w KL: S planuje się zaimplementować rozwojową wersję tego wynalazku, ale u wirtualnych przeciwników - gracz dostanie do obrony jedynie wzór F=m*g.
|eLKaeR| napisał:
"Czyżby egzekutywa? To zwyczajny niezobowiązujący przykład użycia wyrazu dziesięciolecie."
Nie. Chodzi o to, że $heyk nie ma racji, pisząc o błędzie, a ty masz rację, pisząc, że "dziesięciolecie" może oznaczać dowolny okres 10 lat, ale najwyraźniej nie w tym znaczeniu użyłeś tego słowa w newsie. Biorąc pod uwagę datę premiery Q2, choć nawet niekoniecznie, bez doprecyzowania "poprzednie dziesięciolecie" musi oznaczać okres 1991-2000.
Elka ---> To chyba w formie deklamowanej inkantacji. Ciekawi mnie, co będzie można przesuwać w Ken's Labirynth: Source. Chyba tylko sufity i podłogi.
<naiwnośc mode on>DN:F ale super - kiedy premiera?<naiwnośc mode off>
Carnifex ---> Ale czyż "poprzednie dziesięciolecie" (w naszym wypadku ostatnie dwudziestowieczne) nie zawiera się w jakimś zbiorze "dowolnych okresów dziesięciu lat", z którego czerpiemy konkretne elementy według aktualnych potrzeb?
U.V. ---> Pewnikiem tzw. pionowe sufity i pionowe podłogi również będą nadawać się do przesuwania.
Carnifex, zwany również Arcyszanownym Czytelnikiem, czy możesz dokładniej opisać te tajemnicze zjawisko? Doprawdy, studiuje Twoje słowa kilka minut i nic nie mogę z nich wynioskować...
Dziękuje z góry za wyczerpującą ripostę.
Ale panuje tu pomieszanie z poplątaniem faktów :)
Lepiej gdyby 3D Realms wzieło się za remake DUKE NUKEM 3D by działał na nowych Windowsach :>
Żadne jakieś porty jonof czy tego typu sprawy ;)
oksza - cholera, to mnie oszukali na gieldzie, a mowili ze to nowy Duke Nuken !
;)
Mastyl ---> Oprogramowanie tylko z pewnych źródeł i na oryginalnych nośnikach - sam na targach Infosystem '96 zakupiłem wersję shareware Duke Nukem 3D od jakiegoś bliżej nieokreślonego dystrybutora (oczywiście otrzymałem plik odpowiednio nieoznakowanych dyskietek).
|eLKaeR| - oczywiście masz rację, zawiera się, ale to nie odpowiada na zarzut $heyka, że powinno być "poprzednie tysiąclecie".
Carnifex ---> Mówienie o "poprzednim tysiącleciu" akurat nie jest zbyt precyzyjne, więc dlatego użyłem dokładniejszego "dziesięciolecia". Nie twierdzę, że wspominanie o milenium jest błędne, ale mając wybór poszedłem akurat ścieżką dekady.
I o to właśnie chodzi, a nie o to, że "dziesięciolecie" może oznaczać dowolny okres 10 lat. A zresztą przecież napisałeś dobrze, to po co się tłumaczyć.
Nawiasem mówiąc, "tysiąclecie" jest mniej precyzyjne, ale bardziej sensacyjne... Może o to chodziło.
Carnifex ---> Na to wygląda, że prawdziwą sensacją w temacie Duke Nukem będzie dopiero moment rynkowej premiery DNF. Niniejszym życzę dobrej nocy!
Dobrej nocy.
Nici z DUKE NUKEM 3D na silniku Source :)
3D REALMS mająca prawa do wszystkiego co związane z DN zażądała od twórców moda by WSZYSTKO co zrobili z nim wyrzucili do kosza.
Nie bedzie więc DN 3D na silniku Half-Life 2.
Czyżby jednak wierzyli, że kiedyś wypuszczą DNF i dlatego nie chcą konkurencji w postaci moda przewyższającego pewnie ich prace dwukrotnie? :D:D
a czy wyjdzie moje ukochane Pro Evolution Soccer: Source? a może Football Manager 2006: Source?
Source, Source widzę...
"Zmieniamy świat na Source - lepsze jutro"