Brick Postacie

Borderlands - poradnik do gry

1 grudnia 2009Autor solucji: Wolfen (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Brick

Brick to prawdziwy czołg, któremu niegroźny żaden oponent - Brick - Postacie - Borderlands - poradnik do gry

Brick to prawdziwy czołg, któremu niegroźny żaden oponent. Jego gabaryty powodują, że preferowaną bronią są rakietnice i materiały wybuchowe. Bohater ten bardzo ponadto lubi używać do zabijania przeciwników swoich ogromnych rąk. Najlepiej odwzierciedla to jego umiejętność specjalna Berserk, czyli szał bojowy w którym Brick zarzuca aktualnie trzymaną broń na plecy i masakruje wrogów gołymi pięściami. W czasie używania tej zdolności bohater jest odporny na ataki, a zabijanie oponentów przywraca mu pewną część zdrowia.

Brawler

Iron Fist - Brick - Postacie - Borderlands - poradnik do gry

Iron Fist

Zwiększa o 6% na poziom obrażenia zadawane w walce wręcz.

Endless Rage - Brick - Postacie - Borderlands - poradnik do gry

Endless Rage

Wydłuża o 10% na poziom czas trwania Berserka.

Sting Like A Bee - Brick - Postacie - Borderlands - poradnik do gry

Sting Like A Bee

Podczas atakowania wręcz w trybie Berserk, szybciej przyskakujesz do wybranego przeciwnika. Przebyty dystans wzrasta o 4 stopy na każdym poziomie.

Heavy Handed - Brick - Postacie - Borderlands - poradnik do gry

Heavy Handed

Zabijanie przeciwników zwiększa o 12% na poziom siłę ataku wręcz.

Prize Fighter - Brick - Postacie - Borderlands - poradnik do gry

Prize Fighter

Atakowanie wręcz w trybie Berserk daje 6% szansę na poziom, że po zabitych przeciwnikach zostanie dodatkowa nagroda pieniężna.

Short Fuse - Brick - Postacie - Borderlands - poradnik do gry

Short Fuse

Zmniejsza o 6 sekund na poziom czas potrzebny do załadowania Berserka.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
66%