LEGO Star Wars: The Complete Saga - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Star Wars: The Complete Saga zawiera opis misji Story Mode oraz wszystkich dwudziestu misji łowców nagród, wskazuje lokalizacje wszystkich kanistrów, zarówno białych, jak i niebieskich oraz miejsca, w których występują Power Brick.

20 listopada 2009Autorzy solucji: Krzysztof Gonciarz & Wolfen (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Poradnik do gry LEGO Star Wars: The Complete Saga stanowi kompendium wiedzy na temat tej produkcji - z jednej strony dość prostej, ale z drugiej najeżonej sekretami i bonusami do odblokowania - LEGO Star Wars: The Complete Saga - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Star Wars: The Complete Saga stanowi kompendium wiedzy na temat tej produkcji - z jednej strony dość prostej, ale z drugiej najeżonej sekretami i bonusami do odblokowania. Na początku znajduje się omówienie Story Mode, tak by od razu wyeliminować wszystkie możliwe problemy z występującymi w grze zagadkami. W kolejnych rozdziałach znajdziecie również lokalizacje wszystkich kanistrów, zarówno białych, jak i niebieskich oraz miejsca, w których występują czerwone klocki (tzw. Power Brick). Nie zabrakło też opisu wszystkich dwudziestu misji łowców nagród.

Krzysztof "Lordareon" Gonciarz & Michał "Wolfen" Basta

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Star Wars: The Complete Saga - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 20 listopada 2009.

24.10.2009 12:26
noname22
41
Wastelander

Hehe. Czyzby poradnik byl wlasnie aktualizowany "w locie" ?? Co odswieze strone pokazuje sie jeden lub dwa nowe rozdzialy...

EDIT: Zapomnialem dodac ze gierka jest swietna i ze wlasnie zaczalem w nia grac po niedawno ukonczonej w 100% Lego Indiana Jones. Lego SW tez zamierzam ukonczyc w 100% wiec poradnik jak znalazl. Nie zebym z niego caly czas korzystal ale w ciezkich momentach sie przydaje.

Well done Lordareon :)

24.10.2009 14:21
odpowiedz
bogi1
107
The Best in the World

To Complete Saga to zbiór 1 i 2 tak ?

24.10.2009 16:22
odpowiedz
władca lemurów
53
Julian

bogi1 ---> tak ale np. w Drugim Epizodzie dodany jest jeden Chapter (w pierwszej części było 5 chapterów)

29.10.2009 16:09
odpowiedz
noname22
41
Wastelander

Mam pytanie: Do czego sluza niebieskie kanistry z Challenge Mode? Za biale dostajemy czesci pojazdow a za niebieskie?

30.10.2009 07:13
odpowiedz
wolfen3741
71
Herr Oberst

noname22 ----> Za niebieskie otrzymujemy "tylko" sporo pieniążków :).

01.11.2009 14:35
odpowiedz
Zawa357
40
The Antarsan

Boziu... Ciemni Jedi? To są Sithowie! Bidny Dooku sie w grobie przewraca..

06.11.2009 15:12
odpowiedz
noname22
41
Wastelander

Dzieki wolfen3741 - i tak mam juz pare miliardow studow... Do tego pewnie dodaja kilka procent do ogolnego wyniku..

16.11.2009 10:21
odpowiedz
Endrju85
16
Centurion

Fajny poradniczek, może się przydać. Dzięki!

24.11.2009 09:52
odpowiedz
Barai
20
Pretorianin

Naprawdę spoko gierka.

02.12.2009 12:30
odpowiedz
novembre
17
Pretorianin

Skończyłem już komplytną sagą i mogę polecić :)

15.12.2009 09:52
odpowiedz
Sobieski1978
19
Pretorianin

Naprawdę wypasiony pakiecik i mnóstwo godzin zabawy...

20.01.2011 16:42
odpowiedz
morris wwe
2
Junior

zamiast 6 lub7 minikita jest studio za 10 tysięcy!

proszę pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20.01.2011 16:43
odpowiedz
morris wwe
2
Junior

w darth mul

20.01.2011 16:43
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

przyda sie ;)

11.06.2011 00:55
odpowiedz
Vidg3t
10
Legionista

Wybaczcie taki komentarz ale właśnie straciłem kase :(
Poradnik to połączenie poradników od części 1-szej i 2-giej LEGO Star Warsów.
Nie ma żadnej wzmianki o tym, że jest całkowicie inne Menu (Cantina), że już nie przeglądamy wszystkich modeli Minikit''ów jak miało to miejsce we wcześniejszych osobnych częściach. Nikt nie wspomina o tym co jest nowe w Complete Saga (oprócz lokalizacji Power Bricków i Challenge).
To co interesuje nas kupujących tę grę to nowości. Wybaczcie, ale spodziewałem się po tym poradniku czegoś innego.
A co dostałem?
Skopiowane metodą CTRL+C obydwa poradniki (nawet ze zdjęciami których nie ma w Complete Saga) + dodane Challenge + Power Bricki do pierwszych trzech epizodów. Nie ma nic na temat nowych poziomów NEW TOWN, ANAKIN''S FLIGHT. Z poradnika chciałem się najbardziej dowiedzieć do czego służą POWER BRICKI z pierwszych epizodów (wyszczególnione tylko stare z epizodów IV, V, VI). A najbardziej się można zezłościć jak brakuje Ci 30 punktów do ukończenia NEW TOWN i nie wiesz co zrobić (dopiero na amerykańskich stronach się dowiedziałem, a przecież mam tak zwany "PORADNIK"). Jakbym chciał poradników do poprzednich części osobno to nie kupiłbym tego. Zresztą poprzednie mam.
Zawsze mi pomagały wasze Poradniki tym razem odwaliliście istną "fuchę"
Pieniądze wydane w błoto.

23.12.2011 19:22
odpowiedz
WookieLG
3
Junior

mam problem ze znalezieniem wszystkich kanistrów, dlatego zajrzałem do ściągi. Nie chcąc płacić znalazłem gdzieś w necie za darmo. Jednak pozycje jednych i sposoby dojścia do innych kanistrów nie zgadzały się.
Np. w 6 chapterze (walka z Maulem) w pierwszej lokacji są 3 kan. w/g solucji. Ale kiedy idę po 3, to w zamiast niego jest power brick...

I moje pytanie brzmi... czy ten poradnik jest poprawny?

03.01.2015 21:19
odpowiedz
Fremix
1
Junior

Widzą że cyferki z Lego Star Wars The video game :D

05.02.2015 12:51
odpowiedz
man of kin
9
Legionista

mam pytanie czy potczasz tej ostatniej misji 3 chapteu mozna grać na co-opie czy nie

19.12.2015 17:30
odpowiedz
stasio120
1
Junior

ale nie idzie ?