LEGO Star Wars: The Complete Saga - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Star Wars: The Complete Saga zawiera opis misji Story Mode oraz wszystkich dwudziestu misji łowców nagród, wskazuje lokalizacje wszystkich kanistrów, zarówno białych, jak i niebieskich oraz miejsca, w których występują Power Brick.

20 listopada 2009Autorzy solucji: Krzysztof Gonciarz & Wolfen (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Poradnik do gry LEGO Star Wars: The Complete Saga stanowi kompendium wiedzy na temat tej produkcji - z jednej strony dość prostej, ale z drugiej najeżonej sekretami i bonusami do odblokowania - LEGO Star Wars: The Complete Saga - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Star Wars: The Complete Saga stanowi kompendium wiedzy na temat tej produkcji - z jednej strony dość prostej, ale z drugiej najeżonej sekretami i bonusami do odblokowania. Na początku znajduje się omówienie Story Mode, tak by od razu wyeliminować wszystkie możliwe problemy z występującymi w grze zagadkami. W kolejnych rozdziałach znajdziecie również lokalizacje wszystkich kanistrów, zarówno białych, jak i niebieskich oraz miejsca, w których występują czerwone klocki (tzw. Power Brick). Nie zabrakło też opisu wszystkich dwudziestu misji łowców nagród.

Krzysztof „Lordareon” Gonciarz & Michał „Wolfen” Basta

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Star Wars: The Complete Saga - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 20 listopada 2009.

komentarze czytelników

noname22  2009-10-24 - 12:26

Hehe. Czyzby poradnik byl wlasnie aktualizowany "w locie" ?? Co odswieze strone pokazuje sie jeden lub dwa nowe rozdzialy... ...

bogi1  2009-10-24 - 14:21

To Complete Saga to zbiór 1 i 2 tak ?

władca lemurów  2009-10-24 - 16:22

bogi1 ---> tak ale np. w Drugim Epizodzie dodany jest jeden Chapter (w pierwszej części było 5 chapterów)

noname22  2009-10-29 - 16:09

Mam pytanie: Do czego sluza niebieskie kanistry z Challenge Mode? Za biale dostajemy czesci pojazdow a za niebieskie?

wolfen3741  2009-10-30 - 07:13

noname22 ----> Za niebieskie otrzymujemy "tylko" sporo pieniążków :).

Zawa357  2009-11-01 - 14:35

Boziu... Ciemni Jedi? To są Sithowie! Bidny Dooku sie w grobie przewraca..

noname22  2009-11-06 - 15:12

Dzieki wolfen3741 - i tak mam juz pare miliardow studow... Do tego pewnie dodaja kilka procent do ogolnego wyniku..

Endrju85  2009-11-16 - 10:21

Fajny poradniczek, może się przydać. Dzięki!

Barai  2009-11-24 - 09:52

Naprawdę spoko gierka.

novembre  2009-12-02 - 12:30

Skończyłem już komplytną sagą i mogę polecić :)

Sobieski1978  2009-12-15 - 09:52

Naprawdę wypasiony pakiecik i mnóstwo godzin zabawy...

morris wwe  2011-01-20 - 16:42

zamiast 6 lub7 minikita jest studio za 10 tysięcy! ...

morris wwe  2011-01-20 - 16:43

w darth mul

qqqqqq  2011-01-20 - 16:43

przyda sie ;)

Vidg3t  2011-06-11 - 00:55

Wybaczcie taki komentarz ale właśnie straciłem kase :( Poradnik to połączenie poradników od części 1-szej i 2-giej LEGO Star Warsów. Nie ma żadnej wzmianki o tym, że jest całkowicie inne Menu (Cantina), że już nie przeglądamy wszystkich modeli Minikit''ów jak miało to miejsce we wcześniejszych osobnych częściach. Nikt nie wspomina o tym co jest nowe w Complete Saga (oprócz lokalizacji Power Bricków i Challenge). To co interesuje nas kupujących tę grę to nowości. Wybaczcie, ale spodziewałem się po tym poradniku czegoś innego. A co dostałem? Skopiowane metodą CTRL+C obydwa poradniki (nawet ze zdjęciami których nie ma w Complete Saga) + dodane Challenge + Power Bricki do pierwszych trzech epizodów. Nie ma nic na temat nowych poziomów NEW TOWN, ANAKIN''S FLIGHT. Z poradnika chciałem się najbardziej dowiedzieć do czego służą POWER BRICKI z pierwszych epizodów (wyszczególnione tylko stare z epizodów IV, V, VI). A najbardziej się można zezłościć jak brakuje Ci 30 punktów do ukończenia NEW TOWN i nie wiesz co zrobić (dopiero na amerykańskich stronach się dowiedziałem, a przecież mam tak zwany "PORADNIK"). Jakbym chciał poradników do poprzednich części osobno to nie kupiłbym tego. Zres ...

WookieLG  2011-12-23 - 19:22

mam problem ze znalezieniem wszystkich kanistrów, dlatego zajrzałem do ściągi. Nie chcąc płacić znalazłem gdzieś w necie za darmo. Jednak pozycje jednych i sposoby dojścia do innych kanistrów nie zgadzały się. Np. w 6 chapterze (walka z Maulem) w pierwszej lokacji są 3 kan. w/g solucji. Ale kiedy idę po 3, to w zamiast niego jest power brick... ...