Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry

Poradnik do „Call of Juarez: Więzy Krwi” zawiera szczegółowy opis wszystkich piętnastu rozdziałów z gry. Został on zilustrowany około 600 zdjęciami, a także wzbogacony o kilka autorskich map oraz filmików z komentarzem.

30 lipca 2009Autor solucji: Crash (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik ten zawiera szczegółowy opis wszystkich piętnastu rozdziałów z gry - Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry

Poradnik ten zawiera szczegółowy opis wszystkich piętnastu rozdziałów z gry. Aby dokładnie przedstawić rozgrywkę, poza tekstowym objaśnieniem dodałem około 600 zdjęć. Ponadto, wzbogaciłem go o kilka autorskich map oraz filmików z komentarzem.

Dla wszystkich łowców Osiągnięć czy innych Trofeów, mam również dobrą nowinę - Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry

Dla wszystkich łowców Osiągnięć czy innych Trofeów, mam również dobrą nowinę. Sięgając po ten materiał, znajdziecie szczegółowy opis położenia wszystkich 89 ukrytych przedmiotów.

Każdy rozdział podzielony został na trzy części. W pierwszej z nich znajdziecie opis przejścia. Drugi, nazwany "Postacie", przedstawia podział ról, jaki przypadł dla poszczególnych braci McCall. Ostatni z podrozdziałów to "Sekrety", czyli dokładne położenie ukrytych przedmiotów.

W trakcie czytania poradnika, natkniecie się na kilka specjalnych oznaczeń. Kolorem brązowym ([!] - dotyczy obydwu z braci, [T!] - tylko Thomasa, [R!] - tylko Ray'a) wyszczególniłem fragmenty, które wymagają odrobinę większego wysiłku od strony gracza. Kolor pomarańczowy ([sekret] ) oznacza, że w okolicy opisywanego fragmentu rozgrywki ukryty został sekret. Niebieski zaś, przypisany został mapom. Konkretny numer ([1] [2] [3] itd.), odpowiada odpowiedniemu miejscu z załączonej mapy.

1 - Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 30 lipca 2009.

komentarze czytelników

SSman92  2009-07-14 - 23:18

No Wreście już myślałem że nie zamierzacie robić poradnika do nowego CoJ

Emil1818  2009-07-30 - 10:17

Oprócz pokazania sekretów, to nic ciekawego nie było do pokazania, gdyż gra jest do bólu liniowa.

ProSabaku  2009-07-30 - 11:21

A może tak poradnik do Anno???

Fortel  2009-07-30 - 11:27

Ciągle tylko Call of Juarez i Call of Juarez, naprawdę jest takie dobre? ...

ckamil666  2009-07-30 - 13:43

Fortel > Niestety nie ma coopa ale i tak gra jest bardzo dobra ;) Tak jak to niektórzy piszą Call of Duty na Dzikim Zachodzie ;) Przeszedłem ją dwa razy i podobała mi się za każdym razem tak samo :) Polecam ;P ...

kozi3000  2009-07-30 - 13:44

ProSabaku-poszukaj na goole

WheZY  2009-07-30 - 17:30

Nice ^^

(DOM)  2009-07-30 - 19:42

po co wogule poradnik taki wielki pisza po co sie tak trudzic jak i tak nikt nie korzysta równie dobrze mógłby być sam opis sekrtów P.S gra wielka mam orginal przeszedlem 2 razy rayem sie gra 10000000x lepiej niż ta pipką thomasem

andrzej1  2009-07-30 - 21:56

Dla osób grających w tą grę poradnik na pewno się przyda.

Flow123  2009-07-31 - 13:09

Nie wiem po co robic poradnik do tak łopatologicznej gry, lepiej by bylo faktycznie zrobic porzadny poradnik do Anno 1404

zdraicew  2009-10-04 - 13:10

Pomocy, dochodze do momentu w I akcie gdy mam wykończyć od tył strzelających żołnierzy i pierwszy traz pojawia się tryb koncentracji "y". I tyle, cos mi sie zwiesza, komunikat nie znika i jedyne wyjscie to opuszczenie gry. ...