Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Poradnik do gry „Penumbra: Przebudzenie” zawiera szczegółowy opis przejścia całej gry. Tekst podzielony jest na kilka rozdziałów, by można było łatwiej wszystko ogarnąć i nie pogubić się. Każdy poziom kopalni posiada swój własny rozdział.

27 czerwca 2008Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witaj w poradniku do gry Penumbra: Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Witaj w poradniku do gry Penumbra: Przebudzenie. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia całej gry. Tekst podzielony jest na kilka rozdziałów, by można było łatwiej wszystko ogarnąć i nie pogubić się. Każdy poziom kopalni posiada swój własny rozdział. Wszystkie dokumenty oraz przedmioty, które będziesz musiał zebrać podczas gry, wyróżnione są w treści poradnika kolorem niebieskim . Aby dokładnie poznać całą historię, w którą planujesz się wplątać - czytaj uważnie wszystkie notatki. Dostarczają one bowiem ogromnej ilości informacji o fabule gry.

Jeżeli jesteś gotów - wstąp w nieznane...

Artur "Arxel" Justyński

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 27 czerwca 2008.

Patche (łatki) do gry Penumbra: Przebudzenie

Trainery do gry Penumbra: Przebudzenie

komentarze czytelników

giermuś1972  2010-10-14 - 08:54

Bardzo dobry, szczegółowy poradnik. A co do gry to jeszcze nie grałem, ale Czarna Plaga bardzo mi się spodobała więc muszę nadrobić te zaległości.