Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Witaj Nicole Bonett, młoda i pełna zapału agentko FBI - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Witaj Nicole Bonett, młoda i pełna zapału agentko FBI. Masz za sobą prawdziwie traumatyczny chrzest bojowy - ledwie wczoraj byłaś świadkiem zabójstwa kolegi z pracy. Jeszcze nie wiesz, że w spadku po nim odziedziczyłaś jego dotychczasowego partnera oraz śledztwo, które prowadził i które zawiedzie Cię do miejsc i ludzi, jakich może nigdy nie spodziewałaś się poznać...

Rozmawiając z każdą z napotkanych osób, inicjuj dialog kilkakrotnie (aż wypowiedzi zaczną się powtarzać). W prawie każdym wypadku tematy, które masz do przedyskutowania z daną postacią, nie kończą się na jednorazowym kliknięciu w dymek. Czasem do rozpoczęcia pogawędki trzeba też interlokutorowi wręczyć czy pokazać konkretny przedmiot.

Pomiędzy rozrzuconymi po mieście lokacjami poruszasz się za pośrednictwem leżącej w Twym samochodzie mapki. Kliknięcie w aktualnie dostępny na niej obrazek, przeniesie Cię w to konkretne miejsce. Gra jest liniowa, toteż wszedłszy już do jakiejś lokacji, nie opuścisz jej, dopóki nie zrobisz w jej obrębie wszystkiego, co konieczne. A jeśli nawet (w paru wypadkach) uda Ci się wrócić do samochodu, na mapce będzie i tak aktywne tylko to miejsce, w którym się właśnie znajdujesz.

Ekwipunek mieści się na pasku w dole ekranu. Ulokowane w nim przedmioty zawsze najpierw klikaj PPM - możesz uzyskać o nich w ten sposób dodatkowe informacje, a czasem nawet podpowiedź do rozwiązania zagadki. Klikaj je także LPM i choć w większości wypadków po prostu je w ten sposób wyjmiesz, w paru innych uda Ci się zdziałać z nimi coś dodatkowego, np. otworzyć lub rozebrać na części. Pamiętaj też, że niekiedy istotne jest, który przedmiot łączysz z którym, tak więc to, że szpula nie zadziała z mikrofilmem, nie oznacza, że mikrofilm nie zadziała ze szpulą. Gra jest raczej logiczna, zatem nie wykonujesz tu czynności bezsensownych, choć może nie wszystkie polecałabym sprawdzać w realu.

Na prawo od inwentarza widnieją trzy ikonki. Pierwsza to Twój PDA, z którego będziesz dość często korzystać: wykonywać telefony, odczytywać smsy, robić zdjęcia. Następna to znany chociażby z Tunguskiej system podpowiedzi. Po kliknięciu na rysunek owej lupki identyczne lupki ujrzysz na obiektach, z którymi należy coś zdziałać. Wyświetlą się też kursory w kształcie strzałek, wskazujące przejścia do kolejnych lokacji. Ostatnia ikonka to wejście do menu. Masz nieograniczoną liczbę save'ów.

Aktywne przedmioty rozpoznasz po pojawiającym się na nich kursorze w kształcie myszki komputerowej. To, którym klawiszem należy kliknąć, zaznaczone jest z odpowiedniej strony gryzonia (bardzo często z obu). Zdarza się, że dany obiekt jest teoretycznie aktywny, to znaczy - możesz coś z nim zrobić, ale niekoniecznie w tej chwili. Wszystkie przejścia do kolejnych miejscówek czy wejścia do minilokacji wyróżnione są półokrągłym kursorem ze strzałką.

W grze można zginąć, toteż program w sytuacjach potencjalnie niebezpiecznych robi automatyczne save'y. Ostrzeżenia przed takimi właśnie momentami znajdziesz też w treści poradnika. Wyjąwszy czasówkę z krzesłem wszystkie określenia typu: w prawo, lewo, w górę, w dół, na wprost - odnoszą się do widoku na ekranie, a nie do usytuowania obiektów względem bohaterki.

Do dzieła, Nicole! Czeka Cię Twoja pierwsza akcja w terenie, a potem... hmm... sama zobacz.

Informacje o Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 40, ilustracje: 233 .

Popularne strony w Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - screen - 2007-11-26 - 91357Art of Murder: Sztuka Zbrodni - screen - 2007-11-26 - 91356Art of Murder: Sztuka Zbrodni - screen - 2007-11-26 - 91355Art of Murder: Sztuka Zbrodni - screen - 2007-11-26 - 91354Art of Murder: Sztuka Zbrodni - screen - 2007-11-20 - 91288Art of Murder: Sztuka Zbrodni - screen - 2007-11-20 - 91287Art of Murder: Sztuka Zbrodni - screen - 2007-11-20 - 91286Art of Murder: Sztuka Zbrodni - screen - 2007-10-05 - 90510Art of Murder: Sztuka Zbrodni - screen - 2007-10-05 - 90509

04.01.2008 15:19
Bruniu
34
Pretorianin

Poradnik się przydał ponieważ nie wiedziałem zagadki z tym numerem na walizce i ze skrzypiącą podłogoą.

06.01.2008 01:11
odpowiedz
Chriso25
107
Generał

Jak w google poszukacie to znajdziecie darmowy poradnik no ale tu macie ladnie wydany w PDF takze jak komus zalezy na jakosci to moze go kupic.

06.01.2008 11:57
odpowiedz
Kayleigh_
52
Centurion

Mysle, ze o jakosci tego poradnika swiadczy nie tylko to, ze jest ladnie wydany, choc rzeczywiscie jest :P

Ciesze sie, ze zagadka z podloga jest dobrze objasniona, zastanawialam się chwilę, czy nie rozrysowac tego na fotce, ale doszlam do wniosku, ze na malym rozmiarze bedzie to kiepsko widoczne.

I ogolnie milo, ze poradnik sie przydaje :)

Pozdrawiam wszystkich korzystaczy :) Prawda, ze fajna gra?

06.01.2008 12:33
odpowiedz
Vidos
102
Legend

Poradnik jak zwykle wyczesany, ale grę będę musiał zostawić na później gdyż kilka tytułów jeszcze w folii leży na półce.

06.01.2008 12:34
odpowiedz
Madzius888
65
Konsul

Gra jest fajna. Część rzeczywiście pozrzynana ze Still Life'a, Syberii, Broken Swordów, ale ogólnie czekałam na taką właśnie klasyczną, niezbyt trudną grę, która pójdzie na moim kompie a i zaciekawi. Fabuła fajna, grafika też może być, dźwięki odpowiednie. Hmm no tylko ta długość gry i zacinające się filmiki.. Ale ogólnie nie jest źle, chętnie zagram w kolejną, jeżeli zdarzyłoby sie im wydać ;)

07.01.2008 18:56
odpowiedz
KarenRipp
4
Junior

Po jej przejściu musiałam dla oddechu włączyć Sanitarium, by przywróciło moją wiarę w to, że istnieją bystre, wciągające i nieirytujące przygodówki. Ale jak na średnią, przeciętną, prostą, krótką grę jest w porządku :)