Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Król Nazguli to pierwszy dodatek do gry strategicznej Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II. Poradnik analizuje zawarte w nim nowości oraz przedstawia opis przejścia kampanii opowiadającej historię Czarnoksiężnika i powstania potęgi Angmaru.

7 lutego 2007Autor solucji: GRG (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Król Nazguli to pierwszy dodatek do gry strategicznej Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Król Nazguli to pierwszy dodatek do gry strategicznej Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II. Wprowadza możliwość gry nową frakcją Angmaru, jak również wzbogaca istniejące już frakcje o nowe jednostki i bohaterów. Nowości oferowane przez ten dodatek, to:

1) Kampania opowiadająca historię Czarnoksiężnika i powstania potęgi Angmaru.

2) Frakcja Angmaru.

3) Nowe jednostki dla każdej frakcji z podstawowej wersji gry.

4) Rozbudowany system tworzenia bohaterów.

5) Rozwinięty tryb Wojny o Pierścień.

Kim jest Król Nazguli i Angmar, że poświęcono im cały dodatek? Wytrawni fani sagi Tolkiena mogą pominąć ten fragment i przejść do następnego rozdziału poradnika. Pozostałych zapraszam do krótkiego wprowadzenia na temat głównego bohatera dodatku.

Krystian "GRG" Rzepecki

1 - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

 

Słowo "Nazgul" oznaczało w Czarnej Mowie Mordoru "Upiór Pierścienia" i dokładnie określa czym był Król Nazguli (jak i ośmiu pozostałych Nazguli). Niewiele wiadomo na temat przeszłości Króla Nazguli. Podejrzewa się, że trzech z dziewięciu Nazguli było królami numenorejskimi, a Król Nazguli był najważniejszym z nich i zarazem najstraszliwszym sługą Saurona. Upiory Pierścienia były kiedyś śmiertelnymi ludźmi - królami żyjącymi w Drugiej Erze, którzy zapragnęli większego bogactwa i władzy. Sauron wykorzystał ich egoizm i słabości w przewrotny sposób. Każdemu z nich podarował jeden z Dziewięciu Wielkich Pierścieni, które dawały swym właścicielom niezwykłe moce oraz bardzo długą żywotność. Pułapka tkwiła w tym, że Sauron przy pomocy Jedynego pierścienia, napotężniejszego ze wszystkich, mógł zniewolić właścicieli Dziewięciu Pierścieni. Nie mogąc przeciwstawić się Sauronowi (co udało się Krasnoludom) zostali zamienieni w przerażające upiory, w pełni posłuszne swemu władcy. Nie mogąc zrzucić jarzma Pierścieni, upiory błąkały się po Śródziemiu przez ponad 4000 lat wykonując wolę Saurona. Władca nazguli, zwany Czarnoksiężnikiem (Morgulem) pojawił się na początku czternastego wieku Trzeciej Ery i założył królestwo Angmaru na północ od Wrzosowisk Etten. Właśnie w momencie pojawienia się Czarnoksiężnika rozpoczyna się fabuła dodatku "Król Nazguli" i opowiada historię jego walk o dominację nad regionem z królestwami Dunedainów.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry zostały zakończone.

W komentarzach pod poradnikiem zapraszamy do dopisywania swoich uwag, własnych porad i informacji pomocnych dla innych graczy.

Możesz również napisać do nas redakcja@gry-online.pl zgłaszając błędy lub pomysły na rozbudowę poradnika.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 7 lutego 2007.

gra Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli

The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II – The Rise of the Witch-King

strategiczne

komentarze czytelników


Gordon2000  2007-01-13 - 20:15

Musze kupić

sieradz07  2007-02-10 - 23:14

No, no... naprawde bardzo dobry poradnik :) Jest bardziej obszerniejszy niz poradniki do I i II... Wszystko opisane, wypas :P

EksarXD  2008-02-08 - 16:39

Nieźle bardzo dobry poradnik lepszego nie może być polecam gre wszystkim fanom gier strategicznych :)