Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Poradnik do gry Need For Speed Karbon wyjaśnia najpoważniejsze zawiłości wirtualnego ścigania tak, by zagadek związanych z Palmont City i jego okolicami pozostało jak najmniej.

15 stycznia 2007Autor solucji: Lecho (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam w poradniku do najnowszej części kultowej serii NFS - Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Witam w poradniku do najnowszej części kultowej serii NFS. Carbon, jaki jest, każdy widzi – niektórzy go ubóstwiają, inni krytykują, ale wszyscy jak jeden zagrywają się w niego. Jest w co, bo wbrew pozorom gra jest naprawdę rozbudowana i zwłaszcza mniej doświadczonym kierowcom może nastręczać trudności. W poniższym tekście spróbuję wyjaśnić najpoważniejsze zawiłości wirtualnego ścigania tak, by zagadek związanych z Palmont City i jego okolicami pozostało jak najmniej.

Dla ułatwienia nawigacji podzieliłem tekst na kilka zasadniczych części. Zacznę od prowadzenia Was w arkana trybu kariery i opisu wszelkich raf, jakie możecie napotkać na swojej drodze. Następnie wezmę „pod lupę” dostępne w grze samochody, a na sam koniec scharakteryzuję inne tryby gry, jakie oferuje nam Need for Speed Carbon . Ale zanim w ogóle usiądziecie za kółko, zapoznajcie się z kilkoma podstawowymi radami, które mogą ułatwić Wam pierwszy kontakt ze światem asfaltu i kanionów.

Łukasz „Lecho” Leśniewski

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Need for Speed Carbon - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 15 stycznia 2007.

komentarze czytelników

ppaatt1  2007-01-06 - 16:31

Poradnik do gry wyścigowej?? Już naprawde nie macie co robić??

K4B4N0$  2007-01-06 - 17:22

poradnik nie potrzebny bo ta gra to banal ale przynajmniej poradnik fachowo zrobiony

G_host  2007-01-07 - 21:30

Jest Ktoś kto by sobie z przejciem Carbona nie poradzil ta gra jest trudna tylko w ostaniej 1/3gry;/

Kozzo  2007-01-15 - 17:21

A poradnik do Pac Mana też zrobicie??

Pwsn  2007-01-15 - 20:55

Omg lecho ^^ o/

Darek Of Radlin  2007-01-20 - 17:03

Poradnik i tak do kitu ale leprzy niz do most wanted-a

Artcik  2007-04-04 - 12:58

niech ktoś zobaczy poradnik do simsów to dopiero kanał

Adu  2007-10-03 - 19:57

Cze jak zrobic 2 misje w carbonie. Jest tam takie renault clio i jakies super auto i niewiem o co w niej chodzi Jesli ktos wie niech pisze. Dziękuje

Kamienny Golem  2008-12-31 - 07:30

buahaha!!!

paviola  2010-02-21 - 15:45

ludzie ale wy macie problemy do po przedniej czesci rozumiem poradnik ale do carbona? jesli macie savy z most wanted [jesli w ogole go macie] to nie ma problemu nie dosc ze macie na starcie kase to jeszcze mozna miec od razu bmw ktore jest najlepszym autem w calej serii nfs czy to nie ironia ze najlepsze auto jest w najlepszej czesci? poza tym do most wanted bylo tylko 2 kody do carbona jest 10 na wszystko poza kasa :D wiec po co taki poradnik chyba tylko po to by mnie wkurwic

paviola  2010-03-02 - 03:21

mam takie pytanie pokanalem tego zjebka dariusa i jego 3 ziomow ale moim zajebistym BMW M3 GTR ale tego jego audi le mans nie mam szukalem w sklepie nie ma w trybie szybkiego wyscigu nie ma wiec gdzie jest moze wie ze tak czy siak by stalo na uboczu bo i tak bym jezdzil moim bmw a nie tym audi pewnie dalbym nevilowi to audi gdyby sie dalo ;D

dawid10015  2013-03-01 - 16:14

Heh ja mam problem pokonać Kenejiego w kanionie :P

sarpents  2013-05-13 - 07:32

@dawid10015 a jakim samochodem sie z nim ścigasz? Aby z nim wygrać to chyba wiesz co robić-1 kanion możesz wyprzedzić albo dojechać na 2 miejscu do końca.-Jeżeli w 1 kanione byłeś na miejscu drugim,to w 2 kanionie jedziesz na 1,i żeby z nim wygrać do mety masz tylko jedną pomoc : blokować

sarpents  2013-05-13 - 07:34

Mam pytanie.Dlaczego w Astonie DB9 samochód mi się dławi?? 3 biegu? Oczywiście nabija 4 bieg,ale po sekundzie odrazu ma 5 bieg,dlaczego to tak jest ??,a dobrze mi sie nim jezdzi