Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Iniemamocni - poradnik do gry

Iniemamocni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 13] 100 Mile Dash | Iniemamocni poradnik Iniemamocni

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

[rys - [Misja 13] 100 Mile Dash | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.142]

[rys - [Misja 13] 100 Mile Dash | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.143]

Misja podobna do misji piątej. Masz 6 checkpointów, więc nie będziesz musiał dużo nadrabiać w razie śmierci. Taktyka jest podobna jak wcześniej: klawiszem E przyspieszam i twoim celem jest dotarcie do kolejnych miejsc kontrolnych i wymijanie przeszkód. Początkowe 3 są proste. Polegają na prostym wymijaniu kamieni [rys.142] i drzew. Ciężkim momentem jest droga przed wyskokiem na lianę [rys.143]. Musisz wyskakiwać w odpowiednich momentach i uważać, aby nie wypaść z trasy.

[rys - [Misja 13] 100 Mile Dash | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.144]

[rys - [Misja 13] 100 Mile Dash | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.145]

Element na wodzie [rys.144] jest prosty i można śmiało przyspieszać. Pod koniec trasa ogranicza się też do omijania przeszkód, lecz teraz jest ich więcej. Ostatni, szósty, odcinek jest najtrudniejszy. Aby wymijać przeszkody trzeba biec po sklepieniu/suficie [rys.145]. Chłopiec nie da razy wymanewrować wszystkich zakrętów. Końcowy element na wodzie jest skomplikowany. Najpierw omijaj skały jak wcześniej - po sklepieniu, a potem staranie przyglądając się trasie ostro wymijaj wystające głazy.

[rys - [Misja 13] 100 Mile Dash | Iniemamocni - Iniemamocni - poradnik do gry

[rys.146]

Dalej misja zakończy się [rys.146].