Icewind Dale - poradnik do gry

Jeżeli mroźne krainy północy okazały się dla Ciebie zbyt trudne to właśnie tutaj znajdziesz pomocną dłoń.

22 grudnia 2000Autor solucji: Soulcatcher (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Winters Cradle Tavern - Icewind Dale - poradnik do gry

01

Winter's Cradle Tavern
Hildreth Highhammer:
Grisella: właścicielka tawerny
Quest: Rozwiązać problem robaków w piwnicy - wejście do piwnicy jest w NE rogu tawerny, trzeba pozabijać wszystkie znajdujące się tam stwory.

02 Pomab's Emporium (sklep)
Pomab: sprzedaje broń i ekwipunek
03 Fishmonger
Gaspar: martwi się zaginięciem karawany z zaopatrzeniem, po jej odnalezieniu i odniesieniu mu Caravan Contract dostaniemy nieco pieniędzy.
04 Hrothgar's House
Hrothgar:
Quest: Odnaleźć zaginioną karawanę - należy pójść do doliny (13), znaleźć tam wejście do jaskini, zabić potwory i odnaleźć Caravan Contract, a następnie wrócić do Hrothgar'a.
Quest: Zanieść Supply List do Pomab - Pomab można znaleźć w jej sklepie w Easthaven (02)
05 Temple of Tempus
Everard: leczy rany
06 Aspel:
Quest: Zabić wilka w Aspel's Workshop - Aspel's Workshop jest w Easthaven (07), po wykonaniu zadania dostaniemy: Aspel's Dagger
07 Aspel's Workshop
08

Old Jed's House
Old Jed:
Quest: Przynieść butelkę wina z Pomab's Emporium - butelkę trzeba kupić a następnie odnieść ją do Old Jed'a

09

Snowdrift Inn
Quimby: Wynajmuje pokoje

Erewain Blacksheaf:

10 Damien:
Quest: Zabić potwory i odzyskać rybę - Potwory są za mostkiem w SE części Easthaven
11 Jhonen:męczą go koszmary senne, zobacz (12)
12 Elisia: osoba odpowiedzialna za koszmary senne Jhonen'a
Quest: Rozwiązać problem snów Jhonen'a - należy porozmawiać z Elisią, wziąść od niej miecz i zanieść go Jhonenowi, po wykonaniu zadania dostaniemy od niej: Pearl
13

Droga do Doliny
- Dolina - znajduje się tu wejście do Orcs Caves

- Orcs Caves
- w jaskiniach znajdują się pozostałości po zaginionej karawanie a przy nich Caravan Contract .

Po wykonaniu wszystkich zadań powinniśmy zgłosić się do Hrothgara i rozpocząć ekspedycję do Kuldahar.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Icewind Dale - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 22 grudnia 2000.

Kody do gry Icewind Dale

Trainery do gry Icewind Dale

komentarze czytelników

krzychu2k7  2011-03-26 - 22:01

Hehe. Po 10 latach znalazłem mały błąd. Wątpię, żeby ktoś się przejął z ekipy, ale jednak napiszę, choćby dlatego, ze pewnie niejeden zajrzał do poradnika tylko po to, żeby sprawdzić właśnie tą rzecz. ...