Icewind Dale - poradnik do gry

Icewind Dale - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Icewind Dale - poradnik do gry

Winters Cradle Tavern - Icewind Dale - poradnik do gry

01

Winter's Cradle Tavern
Hildreth Highhammer:
Grisella: właścicielka tawerny
Quest: Rozwiązać problem robaków w piwnicy - wejście do piwnicy jest w NE rogu tawerny, trzeba pozabijać wszystkie znajdujące się tam stwory.

02 Pomab's Emporium (sklep)
Pomab: sprzedaje broń i ekwipunek
03 Fishmonger
Gaspar: martwi się zaginięciem karawany z zaopatrzeniem, po jej odnalezieniu i odniesieniu mu Caravan Contract dostaniemy nieco pieniędzy.
04 Hrothgar's House
Hrothgar:
Quest: Odnaleźć zaginioną karawanę - należy pójść do doliny (13), znaleźć tam wejście do jaskini, zabić potwory i odnaleźć Caravan Contract, a następnie wrócić do Hrothgar'a.
Quest: Zanieść Supply List do Pomab - Pomab można znaleźć w jej sklepie w Easthaven (02)
05 Temple of Tempus
Everard: leczy rany
06 Aspel:
Quest: Zabić wilka w Aspel's Workshop - Aspel's Workshop jest w Easthaven (07), po wykonaniu zadania dostaniemy: Aspel's Dagger
07 Aspel's Workshop
08

Old Jed's House
Old Jed:
Quest: Przynieść butelkę wina z Pomab's Emporium - butelkę trzeba kupić a następnie odnieść ją do Old Jed'a

09

Snowdrift Inn
Quimby: Wynajmuje pokoje

Erewain Blacksheaf:

10 Damien:
Quest: Zabić potwory i odzyskać rybę - Potwory są za mostkiem w SE części Easthaven
11 Jhonen:męczą go koszmary senne, zobacz (12)
12 Elisia: osoba odpowiedzialna za koszmary senne Jhonen'a
Quest: Rozwiązać problem snów Jhonen'a - należy porozmawiać z Elisią, wziąść od niej miecz i zanieść go Jhonenowi, po wykonaniu zadania dostaniemy od niej: Pearl
13

Droga do Doliny
- Dolina - znajduje się tu wejście do Orcs Caves

- Orcs Caves
- w jaskiniach znajdują się pozostałości po zaginionej karawanie a przy nich Caravan Contract .

Po wykonaniu wszystkich zadań powinniśmy zgłosić się do Hrothgara i rozpocząć ekspedycję do Kuldahar.

Informacje o Icewind Dale - poradnik do gry

Autor : Wojciech Soulcatcher Antonowicz

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 28, ilustracje: 50 .

Popularne strony w Icewind Dale - poradnik do gry

Icewind Dale - screen - 2000-12-21 - 765Icewind Dale - screen - 2000-12-21 - 764Icewind Dale - screen - 2000-12-21 - 763Icewind Dale - screen - 2000-12-14 - 88Icewind Dale - screen - 2000-12-14 - 87Icewind Dale - screen - 2000-12-14 - 86Icewind Dale - screen - 2000-12-14 - 85Icewind Dale - screen - 2000-12-14 - 84Icewind Dale - screen - 2000-12-14 - 83

26.03.2011 22:01
krzychu2k7
39
Konsul

Hehe. Po 10 latach znalazłem mały błąd. Wątpię, żeby ktoś się przejął z ekipy, ale jednak napiszę, choćby dlatego, ze pewnie niejeden zajrzał do poradnika tylko po to, żeby sprawdzić właśnie tą rzecz.

Mianowicie chodzi o Niższą Głębię Dorna (przedostatnia lokacja), konkretnie o "Palace A". Potwory nie pojawiają się w nieskończoność. Wraz ze śmiercią ostatniego...Krzykacza bodajże, przestają się pojawiać.