Watch Dogs - poradnik do gry

Watch Dogs - poradnik do gry

Watch Dogs - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Watch_Dogs stanowi istną kopalnię wiedzy na temat tej produkcji, pomagając w zaliczeniu jej wszystkich podstawowych i opcjonalnych zadań, a także w doświadczeniu wszystkich atrakcji czekających na graczy w wirtualnym Chicago. Całość podzielona została na trzy bardzo duże części. Pierwsza część to przewodnik po grze, którego nadrzędnym założeniem jest objaśnienie wszystkich najważniejszych elementów Watch_Dogs. Na kolejnych stronach przewodnika zamieszczone zostały przede wszystkim informacje na temat staczania walk, hakowania, korzystania z pojazdów, uciekania policji, podróżowania po mieście oraz przystępowania do kolejnych misji. Oprócz tego poruszone zostały między innymi tematy craftingu (tworzenie nowych gadżetów), odblokowywania zdolności i zdobywania osiągnięć. Druga część poradnika to bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych oraz pobocznych misji. W omówieniu każdej z misji zawarte zostały wskazówki pomocne w jak najmniej uciążliwym zaliczaniu otrzymywanych zadań. Ostatnia trzecia część koncentruje się na sekretach (znajdźkach), a także na atrakcjach dostępnych w Chicago (między innymi śledztwa oraz różne odmiany mini-gier). Watch_Dogs to przygodowa gra akcji, której głównym bohaterem jest haker Aiden Pearce. W trakcie zabawy zajmujemy się przemierzaniem ulic Chicago, spędzając dużo czasu na włamywaniu się do systemów elektronicznych i wykradaniu pilnie strzeżonych informacji od innych osób.

Zawartość poradnika do gry Watch_Dogs - Watch Dogs - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Watch_Dogs:

  • Zestaw informacji i wskazówek na temat najważniejszych elementów gry (walka, hakowanie, skradanie się, kryjówki, zdolności Aidena itp.);
  • Wskazówki odnośnie pozyskiwania nowych środków transportu, uciekania stróżom prawa i wytwarzania dodatkowych gadżetów;
  • Szczegółowy opis przejścia wszystkich misji wchodzących w skład pięciu głównych aktów gry;
  • Szczegółowy opis przejścia wszystkich pobocznych zadań;
  • Omówienie wszystkich dostępnych opcjonalnych śledztw;
  • Informacje na temat lokalizacji wszystkich dostępnych sekretów (znajdziek);
  • Omówienie wszystkich dostępnych rodzajów sklepów i mini-gier;
  • Informacje na temat wszystkich czynności wymaganych do ukończenia gry w 100 procentach;
  • Lista osiągnięć wraz z podpowiedziami jak je zdobywać.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Watch Dogs - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Patrick Yxu Homa

Poradnik zawiera : strony: 165, ilustracje: 1208 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 15.

Przewodnik po grze

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Przewodnik po grze

Misje

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Misje

Mapy i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Mapy i sekrety

Popularne strony w Watch Dogs - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (27)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
28.05.2014 01:34
Nerka
82
Generał

6 GB Ram w minimalnych dobre sobie uruchomiłem na 4

28.05.2014 02:20
odpowiedz
YxU
30
Centurion

Hm, @Nerka, w sumie to ja też na swoim laptopie uruchomiłem i bez problemu działa na 4GB... sama gra z grubsza zajmuje około 2GB, lecz zważ na taki aspekt - wszystko zależy od systemu - windows 8.1 potrafi zabierać nawet i 2GB RAM, a w takiej sytuacji, gdy cały RAM zostaje zajęty, możesz liczyć na wystąpienie BSOD z powodu przeładowania pamięci i możliwości zastępowania danych w związku z czym utracisz niezapisany postęp gry...- jakby nie patrzeć na obecne czasy 6GB to dla tej gry faktycznie byłaby optymalna wartość :)

28.05.2014 09:05
odpowiedz
cammilos
1
Junior

obecnie poradnik ma 10%.... jak długo zajmie stworzenie poradnika w opcji full? czy teraz sciagajc wersje nie pełna bede w stanie pozniej sciagnac full wersje (poza abonamentem)?

28.05.2014 09:48
odpowiedz
Stranger.
130
Spookhouse

cammilos --> Nie ma możliwości ściągnięcia poradnika (pdf, ePub) dopóki nie będzie on skończony. Poradnik "Watch Dogs - przewodnik po grze" jest gotowy i dlatego można go przeglądać na www i pobierać. Poradnik "Watch Dogs - misje - poradnik do gry" jest w produkcji i można go przeglądać na www.

28.05.2014 10:05
odpowiedz
cammilos
1
Junior

@Stranger, czy ten poradnik, który jest teraz w produkcji będzie można przeglądać na www nawet jak zostanie skończony, czy już wtedy będzie dostępny tylko i wyłącznie poprzez abonament?

28.05.2014 10:21
odpowiedz
kwiść
91
Generał

@cammilos
Część stron w poradniku na www jest zamykanych i dostępnych tylko dla posiadaczy abonamentu, a część zawsze będzie otwarta i dostępna za darmo. To samo dotyczy już opublikowanego przewodnika do Watch Dogsów.

28.05.2014 10:35
odpowiedz
cammilos
1
Junior

@kwiść, dzięki za ino

28.05.2014 13:39
odpowiedz
Nerka
82
Generał

@YxU Działała na Win 7 tylko po kilku albo kilkunastu minutach sterownik karty przestaje działać nie wiem czemu,grałem na laptopie

28.05.2014 14:14
odpowiedz
YxU
30
Centurion

@Nerka -> jak to zwykle bywa na laptopie, problemem lubi być niekompatybilność. Próbuję trafić, że masz kartę ATI? Spróbuj zaktualizować sterowniki grafiki na pierwszym miejscu oraz właśnie mając 4GB lepiej pilnuj, czy nie przeładujesz pamięci - najłatwiejsza opcja, by scrashować grę - najlepiej pozamykaj RAMożerne aplikacje, jak przeglądarka internetowa...

28.05.2014 16:01
odpowiedz
Nerka
82
Generał

YxU@ Dzięki za porady :D Karta Radeon HD 7470M

28.05.2014 21:39
odpowiedz
Tiger1385
3
Junior

Mam pytanie czy ta gra pójdzie na moim laptopie przynajmniej na średnich ustawieniach
windows 8 64bit, intel(R) Core(TM) i7-3630qm, CPU@ 2.40 GHz, 8gb ram, Nividia 650m ?

28.05.2014 22:11
odpowiedz
Krzysztoffo
5
Junior

@Tiger1385 - procesor za słaby małe taktowanie ma minimum powinno byc 3,0 tak pisza , idziemy dalej . Ramu styknie , widze że masz karte Nvidia na ich stronie jest taki w java analityczny programik co sprawdzi ci pod katem grafiki procesora , pamieci ram czy ci gra pójdzie . Pozdrawiam

28.05.2014 22:28
odpowiedz
matthew11
1
Junior

Tiger1385
Gra Ci pójdzie bez żadnego problemu :)
Ja mam 2 rdzeniowego procka,4 gb ram i dziala .Nie mam na full ale jednak mogę sobie pograć :)
pozdrawiam

29.05.2014 09:47
odpowiedz
daniodan
9
Legionista

Ja też niestety mam do grania laptopa i jest to Lenovo Y580 z 8 GB RAM, procesor i5 3210M i karta GeForce GTX 660M, rozdziałka monitora 1366x768. Jestem w stanie pograć na takim sprzęcie jak myślicie?

29.05.2014 09:57
odpowiedz
YxU
30
Centurion

Tak i @Tigerowi1385 jak i Tobie @daniodan pójdzie gra, nie ręczę tylko za detale, ale działać powinna i to dość płynnie

29.05.2014 10:11
odpowiedz
daniodan
9
Legionista

Dzięki YxU za dobre słowo. Już się trochę wystraszyłem bo na stronie Nvidii po teście mi napisało, że nie spełniam wymagań minimalnych.

29.05.2014 11:41
odpowiedz
YxU
30
Centurion

@daniodan, na moim drugim laptopie "do pracy" mam dużo gorszą specyfikację od Twojej (procesor Core2Duo i grafika gorsza) i działa, troche ciężko ale działa :)

31.05.2014 09:09
odpowiedz
TobiAlex
118
Senator

YxU nie Windows 8.1 zabiera 2GB a rezerwuje, a to różnica, bo po uruchomieniu np. gry, właśnie ta pamięć jest zwalniana na potrzeby gry.

02.06.2014 13:57
odpowiedz
czarny109
1
Junior

Czy pójdzie mi na komputerze intel core i3 2130,amd radeon HD 7350 1024mb,8gb ram.

03.06.2014 13:50
odpowiedz
YxU
30
Centurion

@TobiAlex poniekąd... wziąłem pod uwagę najgorszy możliwy przypadek :) mi osobiście nie zabiera nawet 1.5 GB, ale wiele osób lubi mieć powłączane w tle różne programy/usługi: przeglądarki, menadżery, widgety, komunikatory, antywirusy... oczywiście po załadowaniu całej pamięci pamięć współdzielona będzie robić zrzuty, lecz wtedy na załadowanie gry doczekać się można po 10 min :)

03.06.2014 13:56
odpowiedz
YxU
30
Centurion

@czarny109, pójdzie, tyle że rewelacji wielkich nie oczekuj :) jeśli korzystasz z monitora fullhd to przy tej rozdzielczości możesz mieć spowolnienia...

06.06.2014 15:07
odpowiedz
wojtek93
10
Legionista

Czy komuś jeszcze gra nie nalicza wyzwań online ? Wygrałem 3-4 wyścigi online, a dalej gra mi wyświetla, że mam 0/10.

21.06.2014 17:21
odpowiedz
1 odpowiedź
K@m@R
43
Centurion
28.03.2017 10:50
P10tor
2
Junior

Dzieki kolego. Nawet na chomikuj chca za poradnik 17GB transferu albo 17000 punktów!!! zdziercy!

25.06.2014 10:53
odpowiedz
juniorsky
7
Legionista

przeszedł ktos ta cholerna gre w picie. 2 warianty z cyframi doszedlem do 5 poziomu ale ten koles z tymi kregami latajacymi na ekranie to jedt totalna masakra. Gram na pc.

04.02.2015 13:35
odpowiedz
Arteir
1
Junior

Poszukuje kogoś kto ma PS4 i pomoże mi zdobyć trofeum Śledzony/Traced. Jak coś to sam mogę w tym pomóc. Nick na PSN to TheNorek24. Z góry dziękuje.

22.06.2017 13:36
odpowiedz
Białostoczak
9
Chorąży

Świetna gra, chwilami wymaga by się trochę natrudzić i pomyśleć. Jednak kampanię da się przejść w tydzień grając 2-3 godzinki dziennie.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281994Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281993Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281992Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281991Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281990Watch Dogs - screen - 2014-05-06 - 281989Watch Dogs - screen - 2014-04-30 - 281842Watch Dogs - screen - 2014-04-30 - 281841Watch Dogs - screen - 2014-04-30 - 281840