Towarzystwo łowieckie Zadania klubów

Assassin's Creed III - poradnik do gry

17 stycznia 2013Autor solucji: Michał Chwistek (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Towarzystwo łowieckie

Zjadacz ludzi

Po rozmowie z mężczyzną udaj się w zaznaczone na zachodzie miejsce i odszukaj trzy ślady pozostawione przez niedźwiedzia - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Po rozmowie z mężczyzną udaj się w zaznaczone na zachodzie miejsce i odszukaj trzy ślady pozostawione przez niedźwiedzia.

Doprowadzą cię one do jego jaskini - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Doprowadzą cię one do jego jaskini.

Gdy dotrzesz na jej koniec, wróć się kawałek, podnieś zaznaczone zwłoki i zanieś je we wskazane miejsce - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Gdy dotrzesz na jej koniec, wróć się kawałek, podnieś zaznaczone zwłoki i zanieś je we wskazane miejsce. Zwabisz w ten sposób bestię.

Zabijając niedźwiedzia zakończysz zadanie - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Zabijając niedźwiedzia zakończysz zadanie.

Kocie łapy

Odszukaj ślady drapieżnego kota we wskazanym miejscu, a następnie dogoń i zabij uciekającego rysia - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Odszukaj ślady drapieżnego kota we wskazanym miejscu, a następnie dogoń i zabij uciekającego rysia.

Patriarcha

Twoim kolejnym celem jest potężny jeleń przebywający na północy - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Twoim kolejnym celem jest potężny jeleń przebywający na północy. Udaj się we wskazane miejsce, a następnie wdrap na drzewo i użyj Wzroku Orła.

Poszukiwane zwierze powinno świecić na złoto - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Poszukiwane zwierze powinno świecić na złoto.

Poczekaj, aż podejdzie pod gałąź, na której siedzisz, a następnie skocz na nie z ukrytym ostrzem - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Poczekaj, aż podejdzie pod gałąź, na której siedzisz, a następnie skocz na nie z ukrytym ostrzem. Zakończysz w ten sposób zadanie.

Przywódca stada

Od jednego z myśliwych dowiesz się o agresywnym wilku żyjącym w okolicy - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Od jednego z myśliwych dowiesz się o agresywnym wilku żyjącym w okolicy. Udaj się do zaznaczonego na zielono kręgu, a następnie zbadaj umieszczoną na skalę wskazówkę. Zmniejszysz w ten sposób obszar poszukiwań.

Gdy podejdziesz do drugich śladów, zostaniesz zaatakowany przez grupkę bestii - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Gdy podejdziesz do drugich śladów, zostaniesz zaatakowany przez grupkę bestii.

Zabij trzy basiory, a pojawi się ich przywódca - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Zabij trzy basiory, a pojawi się ich przywódca. Jego śmierć zakończy misję.

Cwany kocur

Między skałami na północy grasuje niebezpieczny kuguar - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Między skałami na północy grasuje niebezpieczny kuguar. Przedostań się we wskazane miejsce po przewróconym drzewie na wschodzie, a następnie udaj się do zielonego kręgu.

Na jego środku znajdziesz poszukiwaną bestię - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Na jego środku znajdziesz poszukiwaną bestię.

Stary kawaler

Twoją kolejną ofiarą jest stary łoś - Towarzystwo łowieckie - Zadania klubów - Assassins Creed III - poradnik do gry

Twoją kolejną ofiarą jest stary łoś. Znajdziesz go na brzegu zaznaczonego jeziora. Możesz go zabić ze stojącego niedaleko drzewa lub strzelając z łuku/pistoletu. Jeden strzał z broni palnej nie wystarczy, więc po pierwszym wystrzale dogoń zwierze i dobij je drugą kulą.