Assassin's Creed III - poradnik do gry

Assassin's Creed III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2 - Infiltracja południowej bramy | Opis przejścia i misje poboczne poradnik Assassin's Creed III

Sekwencja 2 - Infiltracja południowej bramy

Misja rozpocznie się od ataku na konwój - 2 - Infiltracja południowej bramy - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Misja rozpocznie się od ataku na konwój. Przyciskiem interakcji podnieś leżący na dachu bagnet, a następnie zastrzel nim jednego z idących drogą żołnierzy. Możesz potem zeskoczyć na dół i razem z towarzyszami pozbyć się pozostałych wrogów.

Gdy ostatni przeciwnik zginie, usiądziesz za sterami wozu - 2 - Infiltracja południowej bramy - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Gdy ostatni przeciwnik zginie, usiądziesz za sterami wozu.

Teraz twoim zadaniem jest jedynie wciskanie przycisku odpowiedzialnego za Gildie Asasynów - 2 - Infiltracja południowej bramy - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Teraz twoim zadaniem jest jedynie wciskanie przycisku odpowiedzialnego za Gildie Asasynów. Będziesz wzywał w ten sposób swoich towarzyszy, by zabijali pilnujących drogi Brytyjczyków.

Cel dodatkowy: Znajdź i zabij generała - 2 - Infiltracja południowej bramy - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Cel dodatkowy: Znajdź i zabij generała.

Cel dodatkowy: Wykonaj trzy zabójstwa z ukrycia, atakując zza rogu.

Po krótkiej przejażdżce dotrzesz wreszcie do obozu przeciwnika, gdzie przetrzymywani są więźniowie. Twoim głównym zadaniem jest uratowanie ich, nie dając się zauważyć strażnikom. Otrzymasz również dwa cele dodatkowe. Musisz zabić zaznaczonego na mapie generała oraz pozbyć się trzech żołnierzy wykonując atak zza rogu.

Najpierw zajmij się generałem - 2 - Infiltracja południowej bramy - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Najpierw zajmij się generałem. Znajdziesz go na prawo od wejścia do obozu.

Przechadza się obok dyb, niedaleko kamiennego muru - 2 - Infiltracja południowej bramy - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Przechadza się obok dyb, niedaleko kamiennego muru.

Przekradnij się tam bokiem i uważnie przyjrzyj trasie marszu przeciwnika - 2 - Infiltracja południowej bramy - Opis przejścia - Assassins Creed III - poradnik do gry

Przekradnij się tam bokiem i uważnie przyjrzyj trasie marszu przeciwnika. Jak tylko odejdzie od więźnia, zabij ukrytym ostrzem żołnierza budującego dyby i schowaj się za stertą skrzyń stojącą obok. Z tego właśnie miejsca zabijesz generała, ale dopiero po tym jak duży oddział wojska wróci na swoje stanowisko.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...