FIFA 13 - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do gry FIFA 13 zawiera wszystko, czego potrzebuje fan wirtualnej piłki nożnej autorstwa studia EA Sports. Solucja składa się z opisu trybów rozgrywki, podstawowych zagrań i różnorodnych sposobów rozgrywania akcji opatrzonych filmami.

11 stycznia 2013Autor solucji: ElMundo (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry FIFA 13 to kompletny przewodnik po wirtualnym piłkarskim świecie stworzonym przez studio EA Sports - FIFA 13 - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do gry FIFA 13 to kompletny przewodnik po wirtualnym piłkarskim świecie stworzonym przez studio EA Sports. Najnowsza edycja przynosi ze sobą sporo zmian nie tylko w strukturze rozgrywki, ale i poszczególnych trybach zabaw. Solucja za pomocą wielu ilustracji i filmików instruktażowych przedstawia praktycznie każdy aspekt futbolowej rywalizacji. W poradniku znajdziecie:

- porady dotyczące podstawowych zagrań i stałych fragmentów gry;

- najpopularniejsze techniki rozgrywki i kreowania akcji oraz zagrania obronne;

- pełny opis trybu kariery oraz trybów „Zostań Gwiazdą: Zawodnik” oraz „Zostań Gwiazdą: Bramkarz”;

- sposoby wykonania „Gier treningowych”

- porady odnośnie funkcjonowania modułu „FIFA Ultimate Team”

- opisy poszczególnych taktyk

Sterowanie (w poradniku zostały wykorzystane schematy klasyczne na wszystkie trzy platformy) zostało oznaczone odpowiednimi kolorami:

- niebieskim dla PC

- pomarańczowym dla Xboksa 360

- zielonym dla PlayStation 3

Na potrzeby poradnika wykorzystałem następujące skróty: LPM – lewy przycisk myszy, ŚPM – środkowy przycisk myszy (kółko), PPM – prawy przycisk myszy.

FIFA 13 - PORADNIK UKOŃCZONY

15 października 2012 – rozbudowanie rozdziałów Stałe fragmenty gry, Tryb kariery zawodniczej oraz Gry treningowe. Dodanie nowego rozdziału - FIFA Ultimate Team.

11 października 2012 – załączono podrozdział opisujący strzały w podstawowych zagraniach, dodano również do stałych fragmentów gry opis rzutów różnych. Ponadto doszły rozdziały – Obrona, Atak, Taktyka, Tryb kariery zawodniczej oraz podrozdział trybu kariery menedżerskiej - Menedżer reprezentacji narodowej.

8 października 2012 – opublikowano podrozdziały wchodzące w skład gier treningowych – drybling, strzały, zaawansowane strzelanie, dośrodkowania oraz rzuty karne.

5 października 2012 – dodanie rozdziału opisującego tryb kariery menedżerskiej, a także odrębny fragment bloku – poświęconego grom treningowym, zawierający filmy przedstawiające każdą z opisywanych akcji.

3 października 2012 – szczegółowy opis wraz z materiałami wideo z zakresu podstawowych zagrań, a w nich – podań i dośrodkowań oraz stałych fragmentów gry takich jak rzuty karne.

Amadeusz ”ElMundo” Cyganek (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem FIFA 13 - oficjalny polski poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 11 stycznia 2013.

Trainery do gry FIFA 13

komentarze czytelników

berial6  2012-10-03 - 15:24

Chryste... Do FiFy FIFY FIFY poradnik też w partach? Coś się chyba tam obijacie IMO

berial6  2012-10-03 - 18:09

Czyżby troll w redakcji?

kęsik  2012-10-03 - 18:17

By wykonać zwykłe podanie po ziemi, wciśnij PPM Chryste, grać w FIFĘ myszką?!

berial6  2012-10-03 - 19:39

Kto gra w Dooma bez myszki

emil kuroń  2012-10-03 - 19:43

[5] ty grasz klawiaturą, więc akurat ciebie nie powinno coś takiego dziwić...

Verminus  2012-10-04 - 09:32

Publikowanie poradnika w częściach sprawia, że pojawia się on szybciej i jest na bieżąco aktualizowany. Oczywiście chcielibyśmy publikować pełny poradnik na premierę gry, ale nie zawsze jest to możliwe.

Murabura  2012-10-06 - 12:28

z ciekawosci zajrzalem co takiego moze byc w poradniku i brakuje kilku rzeczy np podania z wyjsciem na pozycje tj przytrzymanie LB i wcisniecie podania. wowczas zawodnik podaje i od razu wybiega na czysta pozycje i nie trzeba czekac az AI podejmie taka decyzje. mozna tez poslac manualne dosrodkowanie (w kierunku, w ktorym trzymamy analog ale jak sie nie ma wprawy jest bardzo trudne do prawidlowego wykonania) przytrzymujac LT alb RT - juz nie pamietam co do transferow to nie polecam na razie wypozyczenia z opcja wykupu bo zwyczajnie zawiesza ono konsole w momencie potwierdzenia wykupu i jest to znany problem na forach EA. mozliwe ze jakis patch to naprawi ale watpie zeby pojawil sie szybko. nie wiem jak wyglada sytuacja na PC ale na X360 i PS3 ten problem wystepuje. jako porade na latwe pieniadze moge podac to ze warto skupowac darmowych graczy i sprzedawac ich w nastepnym okienku (niestety w tym samym nie mozna). nie odczujemy az tak ich pensji a znajdzie sie ktos kto zaplaci 100% ich rynkowej wartosci i tak np zgarniajac 25 latka z ogolem 67 i majacego pensje w okolicach 2-3tys mozemy sprzedac go za 600tys albo i wiecej. przygarniemy takich 5-6 w kazdym okienku a w nastepnym s ...

jarek74  2012-10-30 - 16:41

Dla mnie Fifa skończyła się na Fifie 98. ;) http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA:_Road_to_World_Cup_98

mozdek4  2013-08-05 - 18:34

Czy pójdzie mi na karta graficzna Gainword G4Ti - 4200-8x 128 MB

kebvelhbv  2013-08-30 - 20:26

Witam wszyskich mam pytanie jak ustawić mistrzostwa świata w fifa13