FIFA 13 - poradnik do gry

FIFA 13 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
FIFA 13 - poradnik do gry

FIFA 13 - poradnik do gry

Poradnik do gry FIFA 13 to kompletny przewodnik po wirtualnym piłkarskim świecie stworzonym przez studio EA Sports. Najnowsza edycja przynosi ze sobą sporo zmian nie tylko w strukturze rozgrywki, ale i poszczególnych trybach zabaw. Solucja za pomocą wielu ilustracji i filmików instruktażowych przedstawia praktycznie każdy aspekt futbolowej rywalizacji. W poradniku znajdziecie:

- porady dotyczące podstawowych zagrań i stałych fragmentów gry;

- najpopularniejsze techniki rozgrywki i kreowania akcji oraz zagrania obronne;

- pełny opis trybu kariery oraz trybów "Zostań Gwiazdą: Zawodnik" oraz "Zostań Gwiazdą: Bramkarz";

- sposoby wykonania "Gier treningowych"

- porady odnośnie funkcjonowania modułu "FIFA Ultimate Team"

- opisy poszczególnych taktyk

Sterowanie (w poradniku zostały wykorzystane schematy klasyczne na wszystkie trzy platformy) zostało oznaczone odpowiednimi kolorami:

- niebieskim dla PC

- pomarańczowym dla Xboksa 360

- zielonym dla PlayStation 3

Na potrzeby poradnika wykorzystałem następujące skróty: LPM - lewy przycisk myszy, ŚPM - środkowy przycisk myszy (kółko), PPM - prawy przycisk myszy.

FIFA 13 - PORADNIK UKOŃCZONY

15 października 2012 - rozbudowanie rozdziałów Stałe fragmenty gry, Tryb kariery zawodniczej oraz Gry treningowe. Dodanie nowego rozdziału - FIFA Ultimate Team.

11 października 2012 - załączono podrozdział opisujący strzały w podstawowych zagraniach, dodano również do stałych fragmentów gry opis rzutów różnych. Ponadto doszły rozdziały - Obrona, Atak, Taktyka, Tryb kariery zawodniczej oraz podrozdział trybu kariery menedżerskiej - Menedżer reprezentacji narodowej.

8 października 2012 - opublikowano podrozdziały wchodzące w skład gier treningowych - drybling, strzały, zaawansowane strzelanie, dośrodkowania oraz rzuty karne.

5 października 2012 - dodanie rozdziału opisującego tryb kariery menedżerskiej, a także odrębny fragment bloku - poświęconego grom treningowym, zawierający filmy przedstawiające każdą z opisywanych akcji.

3 października 2012 - szczegółowy opis wraz z materiałami wideo z zakresu podstawowych zagrań, a w nich - podań i dośrodkowań oraz stałych fragmentów gry takich jak rzuty karne.

Amadeusz "ElMundo" Cyganek (www.gry-online.pl)

Informacje o FIFA 13 - poradnik do gry

Autor : Amadeusz ElMundo Cyganek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 48, ilustracje: 137 .

Popularne strony w FIFA 13 - poradnik do gry

FIFA 13 - screen - 2012-09-14 - 246832FIFA 13 - screen - 2012-09-14 - 246831FIFA 13 - screen - 2012-09-14 - 246830FIFA 13 - screen - 2012-09-14 - 246829FIFA 13 - screen - 2012-08-15 - 244460FIFA 13 - screen - 2012-08-15 - 244459FIFA 13 - screen - 2012-08-15 - 244458FIFA 13 - screen - 2012-07-25 - 243099FIFA 13 - screen - 2012-07-25 - 243098

03.10.2012 15:24
berial6
73
Donut Hole

Chryste...
Do FiFy FIFY FIFY poradnik też w partach?
Coś się chyba tam obijacie IMO

03.10.2012 18:09
odpowiedz
berial6
73
Donut Hole

Czyżby troll w redakcji?

03.10.2012 18:17
odpowiedz
kęsik
60
Legend

By wykonać zwykłe podanie po ziemi, wciśnij PPM

Chryste, grać w FIFĘ myszką?!

03.10.2012 19:39
odpowiedz
berial6
73
Donut Hole

Kto gra w Dooma bez myszki

03.10.2012 19:43
odpowiedz
emil kuroń
63

[5] ty grasz klawiaturą, więc akurat ciebie nie powinno coś takiego dziwić...

04.10.2012 09:32
odpowiedz
Verminus
161
Prefekt

Publikowanie poradnika w częściach sprawia, że pojawia się on szybciej i jest na bieżąco aktualizowany. Oczywiście chcielibyśmy publikować pełny poradnik na premierę gry, ale nie zawsze jest to możliwe.

06.10.2012 12:28
odpowiedz
Murabura
88
Generał

z ciekawosci zajrzalem co takiego moze byc w poradniku i brakuje kilku rzeczy np podania z wyjsciem na pozycje tj przytrzymanie LB i wcisniecie podania. wowczas zawodnik podaje i od razu wybiega na czysta pozycje i nie trzeba czekac az AI podejmie taka decyzje.
mozna tez poslac manualne dosrodkowanie (w kierunku, w ktorym trzymamy analog ale jak sie nie ma wprawy jest bardzo trudne do prawidlowego wykonania) przytrzymujac LT alb RT - juz nie pamietam
co do transferow to nie polecam na razie wypozyczenia z opcja wykupu bo zwyczajnie zawiesza ono konsole w momencie potwierdzenia wykupu i jest to znany problem na forach EA. mozliwe ze jakis patch to naprawi ale watpie zeby pojawil sie szybko. nie wiem jak wyglada sytuacja na PC ale na X360 i PS3 ten problem wystepuje.
jako porade na latwe pieniadze moge podac to ze warto skupowac darmowych graczy i sprzedawac ich w nastepnym okienku (niestety w tym samym nie mozna). nie odczujemy az tak ich pensji a znajdzie sie ktos kto zaplaci 100% ich rynkowej wartosci i tak np zgarniajac 25 latka z ogolem 67 i majacego pensje w okolicach 2-3tys mozemy sprzedac go za 600tys albo i wiecej. przygarniemy takich 5-6 w kazdym okienku a w nastepnym sprzedamy za niezla sumke jesli oczywiscie nie sa lepsi od tych z pierwszego skladu ;)

30.10.2012 16:41
odpowiedz
jarek74
1
Junior

Dla mnie Fifa skończyła się na Fifie 98. ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA:_Road_to_World_Cup_98

05.08.2013 18:34
odpowiedz
mozdek4
1
Junior

Czy pójdzie mi na karta graficzna Gainword G4Ti - 4200-8x 128 MB

30.08.2013 20:26
odpowiedz
kebvelhbv
1
Junior

Witam wszyskich mam pytanie jak ustawić mistrzostwa świata w fifa13