LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Batman 2: DC Super Heroes zawiera komplet porad umożliwiających przejście gry na 100%. Oprócz szczegółowej solucji znajdziecie w nim również lokalizacje wszystkich ukrytych przedmiotów oraz dokładnie opisane mapy lokacji.

13 lipca 2012Autor solucji: Wolfen (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do LEGO Batman 2: DC Super Heroes zawiera wszystko, co jest niezbędne do ukończenia gry w 100% - LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do LEGO Batman 2: DC Super Heroes zawiera wszystko, co jest niezbędne do ukończenia gry w 100%.

Znajduje się w nim szczegółowa i ilustrowana solucja pokazująca w jaki sposób przejść każdy z etapów

W poradniku znajdują się także opisy wszystkich minizestawów poukrywanych w poszczególnych misjach.

Poradnik zawiera mapę Gotham City na której zaznaczono wszystkie postacie i pojazdy, które można odblokować,

Na mapie zaznaczono miejsca występowania złotych i czerwonych klocków, a także miejsca, gdzie znajdują się obywatele w opałach.

Michał

Michał "Wolfen" Basta (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 13 lipca 2012.

komentarze czytelników

berial6  2012-07-09 - 16:02

ZNOWU! Znowu nie jest darmowy!

szczur7  2013-04-07 - 10:46

Witam!!! Proszę o pomoc !!! Przeszliśmy wszystkie etapy i mamy odblokowane postacie: supermena, wonder women, zieloną latarnię, cyborg itp. W mieście nie możemy się zmieniać, raz nam się tylko udało, a teraz gdy potzrebujemy wlecieć na dach, nie można się zmienić w żadną postać tylko w batmana i robina. Myślałam że to może kwestia złotych klocków ale mamy ich 70 i dalej nic. POMOCY !!!!

troll _2001  2013-09-30 - 20:36

przytrzymaj "j" i zmieniaj postacie szczurek7

elmichael  2014-02-10 - 22:19

Witam. Mam pytanie, w poziomie 13 do minizestawów potrzeba zniszczyć 3 srebne klocki, a u mnie pojawiają sie strzałki że są, ale nie moge ich wszystkich zniszczyć, moge tylko 2 ponieważ sie kończy poziom jak chce trzeci a te strzałki pokazują puste pole. Prosze o pomoc bo to ostatni minizestaw który mi został.

Lornerek  2014-03-04 - 17:29

Hej jestem w miejscu gdize powinien być wóz transmisjny ale go nie ma :) i przez to platyny nie mogę wbić wie ktoś może dlaczego tak jest Pozdrawiam

Ziomek1989  2014-06-03 - 10:42

ziomusie jak zmieniac kostiumy batmana i robina lub która postac rozwali srebrne klocki np w pierwszej misji w grze swobodnej. prosze o pomoc.

szczur laboratoryjny 228  2014-06-20 - 09:48

czesc . niewiem gdzie jest obywatel w opalach w etapie ,,przepis na katastrofe'' plis pomocy

szczur laboratoryjny 228  2014-06-20 - 10:08

elmichael pamientaj ze poziom koniczy sie dopiero jak poraz trzeci rozwalisz rdzen robota

ronald10000  2014-11-06 - 17:57

mam problem z poziomem ''kierunek Metropolis'' bo gdy wchodze do tego wielkiego statku lexa ten pilot niechce wskoczyć do tego samolocika

daniellek032  2014-11-15 - 19:50

ja gre bez poradników przeszedłem w mniej więcej miesiąc gra ciekawa i pełna zabawy polecam kupic sobie LEGO Batman 2 i LEGO Batman 3 w LEGO Batman 3 jestem w połowie gry fabularnej ;D