Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 10 grudnia 2019

Na tej stronie atlasu świata do gry TES V: Skyrim znajdziesz pierwszą grupę lokacji (punkty 1-9) z trzeciego sektora mapy świata. Mowa tu o północno-wschodnim narożniku krainy. Z naszego poradnika dowiesz się gdzie dokładnie szukać lokacji i jakie oferują atrakcje (np. czy wykonuje się w nich jakieś unikalne questy albo odnajduje wartościowy loot).

[3] Północno-wschodnie Skyrim

1 - 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
Typ lokacji: statek - 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

1. OKOP PIELGRZYMA

Typ lokacji: statek

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

2. GROBOWIEC YSGRAMORA

Typ lokacji: loch - 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Grobowiec i jego okolice są okupowane przez dzikie zwierzęta i duchy. Eksploracja głównej części grobowca staje się możliwa dopiero po dostarczeniu miecza Wuuthrada w ramach questu Towarzyszy Chwała poległym.

3. POSTERUNEK SEPTIMUSA SIGNUSA

Typ lokacji: jaskinia - 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Posterunek najlepiej zbadać przy okazji zaliczania głównego questu Pradawna wiedza. W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników, ale w drodze do posterunku możesz zostać zaatakowany przez dzikie zwierzęta.

4. RUINY ŚWIĄTYNI NIEBIOS

Typ lokacji: obozowisko

Dostępność: zawsze

Uwagi: Ruiny są okupowane przez draugry i szkielety.

5. AKADEMIA W ZIMOWEJ TWIERDZY

Typ lokacji: fort - 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: fort

Dostępność: Eksploracja tej lokacji staje się możliwa dopiero w trakcie zaliczania questu Akademii w Zimowej Twierdzy Trudne początki.

Uwagi: Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania questu Akademii w Zimowej Twierdzy Trudne początki (i tym samym głównego questu Pradawna wiedza). Warto jednocześnie zaznaczyć, że rozpoczęcie wspomnianego zadania jest jedynym sposobem przedostania się do głównej części akademii.

6. ZIMOWA TWIERDZA

Typ lokacji: miasto - 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: miasto

Dostępność: zawsze

Uwagi: Zimowa Twierdza to jedno z głównych miast gry, które odwiedza się w ramach wielu różnych głównych i pobocznych questów. W miejscu tym odnajdziesz między innymi gospodę. Miasto sąsiaduje ponadto z mostem prowadzącym do Akademii w Zimowej Twierdzy (sektor 3, punkt 5).

7. WRAK DUMY TEL VOS

Typ lokacji: statek

Dostępność: zawsze

Uwagi: Wrak jest okupowany przez bandytów.

8. KAMIEŃ WĘŻA

Typ lokacji: starożytne kamienie - 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: starożytne kamienie

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej znajduje się jeden z trzynastu starożytnych kamieni, oferujący cenne błogosławieństwo. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania questu wojny domowej Dołączenie do Gromowładnych.

9. WYBRYK JAFETA

Typ lokacji: fort - 3 - Północno-wschodnie Skyrim (01-09) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: fort

Dostępność: Eksploracja fortu staje się możliwa dopiero w trakcie zaliczania pobocznego questu Bunt na wschodzie, albowiem miejsce to jest całkowicie odizolowane od reszty świata.

Uwagi: Fort i jego okolice są okupowane przez bandytów i dzikie zwierzęta. Koniecznie go zbadaj przy okazji zaliczania pobocznego questu Bunt na wschodzie, gdyż po zakończeniu tego zadania powraca się do głównej części Skyrim.