Inne rodzaje craftingu - Kuźnia atronachów Crafting

Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

9 lutego 2012Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Kuźnia atronachów

Kuźnia atronachów to wyjątkowe miejsce, które od wszystkich pozostałych kuźni kowala różni się tym, że jest wykorzystywane do przyzywania unikalnych przedmiotów oraz istot - Inne rodzaje craftingu - Kuźnia atronachów - Crafting - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Kuźnia atronachów to wyjątkowe miejsce, które od wszystkich pozostałych kuźni kowala różni się tym, że jest wykorzystywane do przyzywania unikalnych przedmiotów oraz istot. W celu odnalezienia kuźni musisz najpierw odblokować sobie dostęp do Akademii w Zimowej Twierdzy (sektor 3, punkt 5), a więc dołączyć do gildii magów. Kuźnia znajduje się mianowicie w lokacji o nazwie Midden i możesz tam dotrzeć na dwa sposoby – odnajdując właz w Komnacie Spokoju lub odnajdując właz na głównym placu akademii (powyższy screen).

Po znalezieniu się w Midden przystąp do eksploracji tej lokacji, uważając na zamieszkujące ją potwory - Inne rodzaje craftingu - Kuźnia atronachów - Crafting - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Po znalezieniu się w Midden przystąp do eksploracji tej lokacji, uważając na zamieszkujące ją potwory. Kuźnia zlokalizowana jest we wschodniej części tego obszaru (powyższy screen) i zanim cokolwiek zrobisz warto jest poświęcić kilka chwil na zapoznanie się z leżącą na pobliskim stoliku swego rodzaju instrukcją obsługi.

Ważną informacją związaną z kuźnią atronachów jest to, że nie pozwala ona od razu na wykonywanie wszystkich związanych z nią operacji - Inne rodzaje craftingu - Kuźnia atronachów - Crafting - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Ważną informacją związaną z kuźnią atronachów jest to, że nie pozwala ona od razu na wykonywanie wszystkich związanych z nią operacji. W celu odblokowania części z nich wymagane jest wejście w posiadanie kamienia pieczętującego, który jest nagrodą za zaliczenie pobocznego questu Akademii Rytualny czar przywołania. Po tym jak zdobędziesz wspomniany artefakt umieść go na specjalnym piedestale (powyższy screen).

Zasada działania kuźni jest stosunkowo prosta - Inne rodzaje craftingu - Kuźnia atronachów - Crafting - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Zasada działania kuźni jest stosunkowo prosta. Pierwszy krok to wejście w interakcję ze skrzynią ofiarną, doprowadzając do wyświetlenia inwentarza bohatera (powyższy screen). Do skrzyni musisz włożyć właściwe przedmioty, każdorazowo po podświetleniu przedmiotu z listy wciskając klawisz R i wybierając jedną sztukę. Prawidłowe kombinacje przedmiotów prezentuje widoczna poniżej tabelka.

Po włożeniu właściwych przedmiotów do skrzyni (możesz je też wyjmować jeśli się pomyliłeś) zamknij okno inwentarza i wejdź w interakcję z dźwignią (powyższy screen) - Inne rodzaje craftingu - Kuźnia atronachów - Crafting - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Po włożeniu właściwych przedmiotów do skrzyni (możesz je też wyjmować jeśli się pomyliłeś) zamknij okno inwentarza i wejdź w interakcję z dźwignią (powyższy screen). Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to przed Tobą powinna pojawić się przyzywana istota lub przyzywany przedmiot.

RODZAJ OPERACJI

SKŁADNIKI (możesz je wkładać do skrzyni ofiarnej w dowolnej kolejności)

UWAGI

Pojawienie się daedrycznego hełmu

1x czarny klejnot duszy

1x ebonowy hełm

1x rdzeń centuriona

1x serce daedry

Operację tę możesz przeprowadzić dopiero po zamontowaniu kamienia pieczętującego. Klejnot duszy nie musi być naładowany. Rdzeń możesz zdobyć w krasnoludzkich ruinach.

Pojawienie się daedrycznego łuku

1x czarny klejnot duszy

1x ebonowy łuk

1x rdzeń centuriona

1x serce daedry

Operację tę możesz przeprowadzić dopiero po zamontowaniu kamienia pieczętującego. Klejnot duszy nie musi być naładowany. Rdzeń możesz zdobyć w krasnoludzkich ruinach.

Pojawienie się daedrycznego miecza

1x czarny klejnot duszy

1x ebonowy miecz

1x rdzeń centuriona

1x serce daedry

Operację tę możesz przeprowadzić dopiero po zamontowaniu kamienia pieczętującego. Klejnot duszy nie musi być naładowany. Rdzeń możesz zdobyć w krasnoludzkich ruinach.

Pojawienie się daedrycznego młota bojowego

1x czarny klejnot duszy

1x ebonowy młot bojowy

1x rdzeń centuriona

1x serce daedry

Operację tę możesz przeprowadzić dopiero po zamontowaniu kamienia pieczętującego. Klejnot duszy nie musi być naładowany. Rdzeń możesz zdobyć w krasnoludzkich ruinach.

Pojawienie się daedrycznego sztyletu

1x czarny klejnot duszy

1x ebonowy sztylet

1x rdzeń centuriona

1x serce daedry

Operację tę możesz przeprowadzić dopiero po zamontowaniu kamienia pieczętującego. Klejnot duszy nie musi być naładowany. Rdzeń możesz zdobyć w krasnoludzkich ruinach.

Pojawienie się daedrycznego topora wojennego

1x czarny klejnot duszy

1x ebonowy topór wojenny

1x rdzeń centuriona

1x serce daedry

Operację tę możesz przeprowadzić dopiero po zamontowaniu kamienia pieczętującego. Klejnot duszy nie musi być naładowany. Rdzeń możesz zdobyć w krasnoludzkich ruinach.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
61%
Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry