1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) Mapy świata

Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

9 lutego 2012Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

[1] Północno-zachodnie Skyrim

1 - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) - Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry
1 - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) - Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

1. FORTECA PÓŁNOCNEJ STRAŻY

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Forteca jest okupowana przez wrogów i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Zaginiony w akcji.

2. DOLNY KURHAN POD URWISKIEM

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Kurhan jest okupowany przez potwory.

3. KURHAN POD URWISKIEM

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Kurhan jest okupowany przez potwory.

4. ŁZA SIEROTY

Typ lokacji: statek

Dostępność: zawsze

Uwagi: Wrak jest okupowany przez bandytów.

5. FORT HRAGGSTAD

Typ lokacji: fort - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) - Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Fort jest okupowany przez wrogów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania jednego z questów wojny domowej. W przypadku Legionu Cesarskiego idealny moment to quest Wstąpienie do Legionu, a w przypadku buntu Gromowładnych idealny moment to quest Bitwa o fort Hraggstad.

6. RUINY WDOWEJ STRAŻNICY

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Ruiny są okupowane przez wiedźmę.

7. KAMIEŃ RUMAKA

Typ lokacji: starożytne kamienie

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej znajduje się jeden z trzynastu starożytnych kamieni, oferujący cenne błogosławieństwo.

8. JASKINIA KRUCZEJ RANY

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez bandytów i potwory.

9. KRYJÓWKA ŻELAZNYCH PLECÓW

Typ lokacji: obozowisko

Dostępność: zawsze

Uwagi: Kryjówka jest okupowana przez bandytów.

10. GROTA ZŁAMANYCH WIOSEŁ

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez wrogów i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Ciemno wszędzie!.

11. SZMARAGDOWA PIECZARA

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Pieczara jest okupowana przez potwory.

12. AMBASADA THALMORU

Typ lokacji: posiadłość - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) - Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Typ lokacji: posiadłość

Dostępność: Eksploracja ambasady staje się możliwa dopiero w trakcie zaliczania głównego questu List żelazny.

Uwagi: Ambasada jest okupowana przez wrogów i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania głównego questu List żelazny. Jeżeli w trakcie przechodzenia wspomnianego zadania skradałeś się, to nic nie stoi na przeszkodzie żeby powrócić do ambasady w dalszej części gry.

13. GROTA SŁONYCH WÓD

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez bandytów i potwory. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania questu gildii złodziei Wybryk łajdaka.

14. LATARNIA MORSKA W SAMOTNI

Typ lokacji: latarnia morska

Dostępność: zawsze

Uwagi: Latarnię morską najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Ciemno wszędzie!.

15. WYBREDNY ROPUCH

Typ lokacji: statek

Dostępność: zawsze

Uwagi: Statek jest okupowany przez bandytów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu gildii złodziei Reputacja: Samotnia - Wybredny Ropuch.

16. OSZRONIONY KURHAN

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez czarnoksiężnika i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Najlepszy przyjaciel daedry.

17. WIEŻA SOSNOWEGO MROZU

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Wieża jest okupowana przez potwory.

18. JASKINIA NIKNĄCEGO ECHA

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez falmery.

19. VOLSKYGGE

Typ lokacji: loch - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) - Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Na eksplorację tego lochu warto zdecydować się dopiero po dostatecznym rozwinięciu postaci, bo jest on okupowany przez silne potwory. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Maski smoczych kapłanów, albowiem jest ono siedzibą smoczego kapłana Volsunga.

20. JASKINIA SOSNOWEGO KSIĘŻYCA

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez potwory (głównie wampiry).

21. SOSNOWY STAW

Typ lokacji: staw

Dostępność: zawsze

Uwagi: Staw jest okupowany przez wiły (odmiana potworów).

22. JASKINIA WILCZY CZEREP

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez bandytów i potwory. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Człowiek, który wywołał wilka z lasu.

23. POSĄG MERIDII

Typ lokacji: ołtarz - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) - Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Typ lokacji: ołtarz; loch

Dostępność: Eksploracja ruin Kilkret staje się możliwa dopiero po dostarczeniu latarni Meridii w ramach daedrycznego questu Przedświt.

Uwagi: Zbliżenie się do posągu Meridii uaktywnia daedryczny quest Przedświt. Ruiny Kilkret są okupowane przez potwory.

24. SAMOTNIA

Typ lokacji: miasto - 1 - Północno-zachodnie Skyrim (01-24) - Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry

Typ lokacji: miasto

Dostępność: zawsze

Uwagi: Samotnia to jedno z głównych miast gry, które odwiedza się w ramach wielu różnych questów (głównych i pobocznych). W miejscu tym odnajdziesz między innymi mnóstwo sklepów oraz zamek Dour, który jest główną siedzibą Legionu Cesarskiego.

Skyrim - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Skyrim - questy poboczne - poradnik do gry
Skyrim - mroczne bractwo i towarzysze - poradnik do gry
Skyrim - akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei - poradnik do gry
Skyrim - wojna domowa (Legion Cesarski i bunt Gromowładnych) - poradnik do gry
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Skyrim - Atlas Świata - poradnik do gry