Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5 - Środkowe Skyrim (01-21) | Mapy świata w Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 10 grudnia 2019

Na tej stronie atlasu świata do TES V: Skyrim znajduje się pierwsza grupa lokacji (punkty 1-21) z piątego sektora mapy świata. Mowa tu o centralnej części krainy. W naszym poradniku znajdziesz opisy dostępnych lokacji oraz informacje o ich możliwych dodatkowych cechach (np. powiązanie z jakimś questem albo możliwy do odnalezienia unikalny loot).

[5] Środkowe Skyrim

1 - 5 - Środkowe Skyrim (01-21) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
2 - 5 - Środkowe Skyrim (01-21) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

1. SZCZYT STARSZEJ KRWI

Typ lokacji: siedziba smoka - 5 - Środkowe Skyrim (01-21) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: siedziba smoka

Dostępność: zawsze

Uwagi: Lokacja domyślnie jest okupowana przez dzikie zwierzęta, przy czym jeżeli zdecydujesz się na jej zbadanie już po zaliczeniu głównego questu Budzenie smoka to spotkasz tu właśnie smoka.

2. PÓŁNOCNA PRZEŁĘCZ ZIMNEJ SKAŁY

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez trolla.

3. POŁUDNIOWA PRZEŁĘCZ ZIMNEJ SKAŁY

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez trolla.

4. POST RANNVEIGA

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Ruiny są okupowane przez czarnoksiężnika i duchy.

5. CHATKA DRELASA

Typ lokacji: chata

Dostępność: zawsze

Uwagi: Chata jest okupowana przez czarnoksiężnika.

6. LABIRYNTIAN

Typ lokacji: loch - 5 - Środkowe Skyrim (01-21) | Mapy świata w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Na eksplorację tych ruin i ich okolic warto zdecydować się dopiero po dostatecznym rozwinięciu postaci, bo są one okupowane przez silne potwory. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Maski smoczych kapłanów lub questu Akademii w Zimowej Twierdzy Laska Magnusa. W obu przypadkach głównym założeniem jest pozbycie się smoczego kapłana Morokeia.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie