Mafia II - poradnik do gry

Poradnik do gry Mafia II opisuje wszystkie możliwe sposoby zaliczenia kampanii fabularnej oraz poszczególnych misji wchodzących w jej skład. W solucji zawarto też zestawienia osiągnięć, czasopism oraz listów gończych wraz z instrukcją ich pozyskania.

15 września 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Solucja do gry Mafia II zawiera opis przejścia wszystkich misji składających się na fabułę produkcji – i to z uwzględnieniem różnych metod ich zaliczenia - Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry

Solucja do gry Mafia II zawiera opis przejścia wszystkich misji składających się na fabułę produkcji – i to z uwzględnieniem różnych metod ich zaliczenia. W poradniku objaśniono też najważniejsze kwestie związane z walką, kierowaniem pojazdami czy unikaniem policji, a całość została bogato zilustrowana i wyposażona w szereg przydatnych map. W kompendium nie zabrakło miejsca dla wszelkiej maści sekretów, osiągnięć oraz znajdziek – w tym listów gończych oraz czasopism. Tak skonstruowana treść powinna służyć zarówno tuzom przestępczego świata, jak i początkującym złodziejaszkom.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis wszystkich misji fabularnych;
  • Lista znajdziek: czasopism i listów gończych;
  • Zestaw przydatnych map;
  • Porady dotyczące walki, jazdy samochodem oraz uciekania przez policją;
  • Zestawienie wszystkich osiągnięć wraz ze sposobami ich zdobycia.

Mafia II - poradnik do gry

Poradnik do gry

Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Mafia II zawiera przede wszystkim szczegółowy opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. Warto dodać, że w opisie uwzględnione zostały różne metody rozwiązania misji.

Mafia II - osiągnięcia - poradnik do gry

Założeniem tego poradnika jest udzielenie pomocy w zdobyciu wszystkich osiągnięć (achievementów) dostępnych w grze. Tekst przygotowany został z myślą o wersji na konsolę Xbox 360, choć może się on też przydać posiadaczom innych platform.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
Mafia II - osiągnięcia - poradnik do gry

Komentarze do Mafia II - poradnik do gry:

komentarze czytelników (31)

DoomnY  2010-09-06 - 18:13

http://www.youtube.com/watch?v=TqqtxBiXVdA&feature=PlayList&p=86493B24E9B18DBE&index=0&playnext=1

Stranger.  2010-09-06 - 19:27

DoomnY --> Powodzenia z graniem w taki sposób. Ciekawe po ilu minutach znudzi Ci się wyskakiwanie z gry żeby obejrzeć kolejny kawałek filmiku. ;)

xittam  2010-09-06 - 20:54

gra jest prosta jak drut i rowniez liniowa - jaki sens pisac poradnik? zlokalizowanie znajdziek rozumiem.

Saves35  2010-09-06 - 21:49

To chyba najlepsze miejsce na napisanie tego, a więc ultima dołączała do gry kody na różne dodatki i teraz mój post "No więc tak wykorzystałem kod i na dysku utworzył się drugi folder Mafia II a w nim jest ściągnięta paczka, czyżby niekompatybilna wersja? Wchodzę do gry samochodów nie ma ubrań też nie, zawartość do pobrania wielka pustka, autopedia... nie ma, czy aby nas nie wychu**li ?? niech ktoś da znać czy ma taki sam problem" Wersja x-klocek język PL czyżby Cenega po raz tysięczny spier****ła sprawę ?

Michał1322  2010-09-06 - 21:51

Będzie może poradnik do Starcraft 2???

Stranger.  2010-09-06 - 22:04

xittam i inni, którzy uważają, że poradniki do podobnych gier nie mają racji bytu --> Proponuję zerknąć na ranking najchętniej pobieranych poradników: http://poradniki.gracza.pl/ ...

Legend of Kain  2010-09-07 - 17:40

wiecie moze oco chodzi zainstalowałem sobe mafie i wszystko wporzo tylko zycie mi ciagle ucieka jak cos zjem to odrazu schodzi powoli wiecie o co biega ??

Issann  2010-09-09 - 17:25

Gra jest na tyle prosta, że nie widzę jakiegokolwiek sensu w używaniu poradników do jej przejścia. No, chyba że tylko po to, żeby zdobyć wszystkie znajdźki, gdy samemu nie chce się szukać.

kisza345  2010-09-09 - 20:24

@legend of kain:muszisz dać nową grę i przechodzić od nowa do końca nie ominajac żadnej cut-scenki.

xittam  2010-09-10 - 20:35

Stranger --->>> ...

uki piła  2010-09-11 - 10:24

hej chłopaki czy to możliwe że w misij spłacenie długu dla bruno mój bochater nie umie zapukać ku...rwa do tych jeba..... dzrzwi

oski barceloniak  2010-09-12 - 13:56

1 minus poradnika to brak odp co trzeba zrobić na żeby mieć 100% gry bo nadal nie wiem czy grafiki muszą być odblokowane. Napiszcie ile co daje % bo wiem że sama gra 70% a playboye i listy ile dają???

Stranger.  2010-09-12 - 21:40

oski barceloniak --> Jest przecież dział w poradniku poświęcony osiągnięciom, a nawet oddzielny poradnik achievementowy. Niczego ponad to nie ma.

19pajeczak20  2010-09-17 - 20:21

Dlaczego Tam Pisze Ze Numer 49 Rozdział 11 Jest W Mieszkaniu Joe Jak Nie Idzie Do Niego Wejsc??

Econochrist  2010-09-24 - 00:50

Kawał dobrej roboty. Najbardziej przydatny opis miejsc znalezienia Playboy'ów. :)

Stranger.  2010-09-24 - 16:23

19pajeczak20 --> Czytaj dokładnie opis. :) Mieszkanie Joe odwiedza się w końcówce tego rozdziału: http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1026&PART=330

matmafan  2010-09-27 - 22:35

Siemka, mam pytanko, otóż kolega sobie kupił nowego pc za 1600 zł i mafia II mu śmiga na maksymalnych ustawieniach bardzo płynnie, tylko że ma monitor ten crt 17 1280 na 1024 mak, moje pytanie jest takie, czy jak by podpiął lcd 21 ful hd i ustawił najwyższą rozdzialkę, to mogło by mu sie ścinać?

RaxJoris  2010-10-27 - 18:34

Koledzy pomózcie kupilem mafie 2 oczywiscie oryginał wpisuje cd key i tu mi wyskakuje ze ten jest juz w uzyciu itp itd. nie zmieniałem nic w koncie mam jeden od zawsze i nie wiem co jest grane , co mam robic ?? please moze ktos wie przeciez nie bede kupował drugiej gry

2010-12-16 - 09:53

hej mam problem z drzwiami w misji spłacenie długu dla bruno czemu on nie zapuka do tych drzwi na końcu rozdziału??? pliss powiedzcie

Stranger.  2010-12-21 - 17:23

( --> A uzbierałeś wystarczającą ilość gotówki?