Mafia II - poradnik do gry

Poradnik do gry Mafia II opisuje wszystkie możliwe sposoby zaliczenia kampanii fabularnej oraz poszczególnych misji wchodzących w jej skład. W solucji zawarto też zestawienia osiągnięć, czasopism oraz listów gończych wraz z instrukcją ich pozyskania.

15 września 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Solucja do gry Mafia II zawiera opis przejścia wszystkich misji składających się na fabułę produkcji - i to z uwzględnieniem różnych metod ich zaliczenia - Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry

Solucja do gry Mafia II zawiera opis przejścia wszystkich misji składających się na fabułę produkcji - i to z uwzględnieniem różnych metod ich zaliczenia. W poradniku objaśniono też najważniejsze kwestie związane z walką, kierowaniem pojazdami czy unikaniem policji, a całość została bogato zilustrowana i wyposażona w szereg przydatnych map. W kompendium nie zabrakło miejsca dla wszelkiej maści sekretów, osiągnięć oraz znajdziek - w tym listów gończych oraz czasopism. Tak skonstruowana treść powinna służyć zarówno tuzom przestępczego świata, jak i początkującym złodziejaszkom.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis wszystkich misji fabularnych;
  • Lista znajdziek: czasopism i listów gończych;
  • Zestaw przydatnych map;
  • Porady dotyczące walki, jazdy samochodem oraz uciekania przez policją;
  • Zestawienie wszystkich osiągnięć wraz ze sposobami ich zdobycia.

Mafia II - poradnik do gry

Poradnik do gry

Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Mafia II zawiera przede wszystkim szczegółowy opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. Warto dodać, że w opisie uwzględnione zostały różne metody rozwiązania misji.

Mafia II - osiągnięcia - poradnik do gry

Założeniem tego poradnika jest udzielenie pomocy w zdobyciu wszystkich osiągnięć (achievementów) dostępnych w grze. Tekst przygotowany został z myślą o wersji na konsolę Xbox 360, choć może się on też przydać posiadaczom innych platform.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
Mafia II - osiągnięcia - poradnik do gry

Komentarze do Mafia II - poradnik do gry:

Komentarze Czytelników (35)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
26.08.2010 21:25
odpowiedz
Harry M
95
Master czaszka

sUPER!

01.09.2010 20:49
odpowiedz
piokos
59
Legend

W części: [ Sekrety ] Czasopisma 1-9 przy numerze 8 jest dwa razy ten sam screen (zamiast mapki).

06.09.2010 11:59
odpowiedz
AlienShooter
99
Generał

We wrogu publicznym jak się skopie zadanie, to tez fabuła się posunie do przodu.

06.09.2010 13:38
odpowiedz
Daro_ufo
73
Pretorianin

BŁĄD! Numer 30 czasopisma nie znajduje się w knajpie Lone Star tylko w pubie Tara (knajpa Irlandczyków) na północy (opis jest błędny ale mapka jak i screen są prawidłowe).

06.09.2010 13:46
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

Dzięki za wychwycenie bugów. Wkrótce naniesione zostaną poprawki. :)

06.09.2010 16:33
odpowiedz
maslice
37
Shepard

Pobiorę sobie dla wszystkich Achivmentów ale gra ogólnie jest łatwa nawet na hardzie.

06.09.2010 17:12
odpowiedz
Streko
9
Chorąży

W końcu poradnik :D

06.09.2010 19:27
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

DoomnY --> Powodzenia z graniem w taki sposób. Ciekawe po ilu minutach znudzi Ci się wyskakiwanie z gry żeby obejrzeć kolejny kawałek filmiku. ;)

06.09.2010 20:54
odpowiedz
xittam
75
Pretorianin

gra jest prosta jak drut i rowniez liniowa - jaki sens pisac poradnik? zlokalizowanie znajdziek rozumiem.

06.09.2010 21:49
odpowiedz
Saves35
46
Konsul

To chyba najlepsze miejsce na napisanie tego, a więc ultima dołączała do gry kody na różne dodatki i teraz mój post "No więc tak wykorzystałem kod i na dysku utworzył się drugi folder Mafia II a w nim jest ściągnięta paczka, czyżby niekompatybilna wersja? Wchodzę do gry samochodów nie ma ubrań też nie, zawartość do pobrania wielka pustka, autopedia... nie ma, czy aby nas nie wychu**li ?? niech ktoś da znać czy ma taki sam problem" Wersja x-klocek język PL czyżby Cenega po raz tysięczny spier****ła sprawę ?

06.09.2010 21:51
odpowiedz
Michał1322
27
Chorąży

Będzie może poradnik do Starcraft 2???

06.09.2010 22:04
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

xittam i inni, którzy uważają, że poradniki do podobnych gier nie mają racji bytu -->
Proponuję zerknąć na ranking najchętniej pobieranych poradników:
http://poradniki.gracza.pl/

I na fajne zestawienie statystyk ze Steama, pokazujące ile osób zdołało już ukończyć grę czy nawet kilka jej początkowych rozdziałów (o znajdźkach nawet nie wspominam ;)).
http://steamcommunity.com/stats/MafiaII/achievements/?l=polish

07.09.2010 17:40
odpowiedz
Legend of Kain
25
Centurion

wiecie moze oco chodzi zainstalowałem sobe mafie i wszystko wporzo tylko zycie mi ciagle ucieka jak cos zjem to odrazu schodzi powoli wiecie o co biega ??

09.09.2010 17:25
odpowiedz
Issann
18
Chorąży

Gra jest na tyle prosta, że nie widzę jakiegokolwiek sensu w używaniu poradników do jej przejścia. No, chyba że tylko po to, żeby zdobyć wszystkie znajdźki, gdy samemu nie chce się szukać.

09.09.2010 20:24
odpowiedz
kisza345
3
Legionista

@legend of kain:muszisz dać nową grę i przechodzić od nowa do końca nie ominajac żadnej cut-scenki.

10.09.2010 20:35
odpowiedz
xittam
75
Pretorianin

Stranger --->>>

poradnik do RPG'ow gdzie mozna sie zgubic i zagubic w natloku pobocznych questow - ok; poradnik do gier przygodowych - zrozumiale. Jak pisalem, poradnik do mafia 2, czy gta4 sa okej jesli zawieraja szczegolowa lokalizacje ukrytych przedmiotow i na tym mozna poprzestac - potem spoleczenstwo nasze oplywa w bezmozgie jeti, ktore siodmy rok uczeszczaja do trzeciej klasy gimnazjum.

11.09.2010 10:24
odpowiedz
uki piła
1
Junior

hej chłopaki czy to możliwe że w misij spłacenie długu dla bruno mój bochater nie umie zapukać ku...rwa do tych jeba..... dzrzwi

12.09.2010 13:56
odpowiedz
oski barceloniak
5
Legionista

1 minus poradnika to brak odp co trzeba zrobić na żeby mieć 100% gry bo nadal nie wiem czy grafiki muszą być odblokowane. Napiszcie ile co daje % bo wiem że sama gra 70% a playboye i listy ile dają???

12.09.2010 21:40
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

oski barceloniak --> Jest przecież dział w poradniku poświęcony osiągnięciom, a nawet oddzielny poradnik achievementowy. Niczego ponad to nie ma.

17.09.2010 20:21
odpowiedz
19pajeczak20
5
Junior

Dlaczego Tam Pisze Ze Numer 49 Rozdział 11 Jest W Mieszkaniu Joe Jak Nie Idzie Do Niego Wejsc??

24.09.2010 00:50
odpowiedz
Econochrist
93
Nadworny szyderca

Kawał dobrej roboty.
Najbardziej przydatny opis miejsc znalezienia Playboy'ów. :)

24.09.2010 16:23
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

19pajeczak20 --> Czytaj dokładnie opis. :) Mieszkanie Joe odwiedza się w końcówce tego rozdziału:
http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1026&PART=330

27.09.2010 22:35
odpowiedz
matmafan
82
Altair ibn al-Ahad

Siemka, mam pytanko, otóż kolega sobie kupił nowego pc za 1600 zł i mafia II mu śmiga na maksymalnych ustawieniach bardzo płynnie, tylko że ma monitor ten crt 17 1280 na 1024 mak, moje pytanie jest takie, czy jak by podpiął lcd 21 ful hd i ustawił najwyższą rozdzialkę, to mogło by mu sie ścinać?

27.10.2010 18:34
odpowiedz
RaxJoris
8
Centurion

Koledzy pomózcie kupilem mafie 2 oczywiscie oryginał wpisuje cd key i tu mi wyskakuje ze ten jest juz w uzyciu itp itd. nie zmieniałem nic w koncie mam jeden od zawsze i nie wiem co jest grane , co mam robic ?? please moze ktos wie przeciez nie bede kupował drugiej gry

16.12.2010 09:53
odpowiedz
(
2
Junior

hej mam problem z drzwiami w misji spłacenie długu dla bruno czemu on nie zapuka do tych drzwi na końcu rozdziału??? pliss powiedzcie

21.12.2010 17:23
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

( --> A uzbierałeś wystarczającą ilość gotówki?

26.08.2015 20:46
odpowiedz
szajba8518
1
Junior

poradnik gdzie szukać czasopism powinien być poukładany według rozdziałów a nie ich numerów

16.09.2015 08:46
odpowiedz
Barti82
6
Legionista

Ktoś soptkał się z takim problemem że kiedy chcę skorzystać z budki telefonicznej, np. w tej misji to gra wychodzi bez żadnych komunikatów do systemu??

02.02.2016 00:30
odpowiedz
1 odpowiedź
niccosss
2
Junior

stara juz gierka ale beznadziejna murzyn mnie jebnie 2 razy i padam...