zobacz na gry-online.pl targi
gamescom 2017
22-26 sierpnia, Kolonia
newsy z gamescom gamescom facebook tvgry.pl na targach
Przed premierą 20 sierpnia 2009, 13:36

autor: Maciej Jałowiec

Diablo III - Już graliśmy! (gamescom 2009)

Na gamescomie zagraliśmy w Diablo III! do dyspozycji oddano wszystkie trzy klasy, jakie dotychczas ujawniono – Barbarian, Wizard i Witch Doctor.

Przeczytaj recenzję Zło powróciło - recenzja gry Diablo III

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

Diablo III wzbudziło mnóstwo emocji na targach gamescom 2009, co najlepiej potwierdza kolejka, w której trzeba było najpierw nieźle się wystać, aby mieć możliwość przetestowania nowego hack n’ slasha Blizzard Entertainment. Zaprezentowane demo gry pozwalało spędzić kilkanaście minut w pustynnej scenerii, zaś do dyspozycji oddano wszystkie trzy klasy, jakie dotychczas ujawniono – Barbarian, Wizard i Witch Doctor.

Rozgrywka rozpoczęła się w momencie, gdy bohater miał już za sobą kilkanaście poziomów doświadczenia i parę ciekawych przedmiotów w ekwipunku. Nadrzędnym zadaniem było przedostanie się do obozowiska, które zostało odcięte od świata przez grasujące na pustyni potwory z piekła rodem. Zabawa nie zaczęła się jednak w mieście, jak to bywało w poprzednich częściach. Tym razem bohater na samym początku lądował zawsze u zamkniętych wrót i mógł iść tylko w jednym kierunku. Dopiero później teren gry się nieco rozgałęział i w zależności od tego, jakie zakamarki zwiedziliśmy, trafiały się różne questy. Do Diablo III podchodziliśmy trzy razy, starając się za każdym z nich zwiedzać inne lokacje niż wcześniej i co ciekawe – zawsze znajdując inne zadania poboczne. Wniosek z tego, że mapy w nowej grze spod znaku Blizzard Entertainment będą zapewne imponować swoim rozmachem i prawdopodobnie z łatwością przebiją pod tym względem te z poprzedniej części serii.

Połacie złocistego piasku nie były jedyną scenerią dostępną w prezentowanej na targach w Kolonii wersji gry. Od czasu do czasu można było się natknąć na teleporty, które przenosiły bohatera (lub bohaterów – współpraca z siedzącymi obok graczami jak najbardziej była możliwa) do katakumb. Wszystkie te lokacje cechowały się dość jasną kolorystyką jak na stosunkowo mroczne realia świata Diablo. Może to wynikać z umiejscowienia akcji na pustyni. W końcu jeden akt z „dwójki” utrzymany był w podobnej palecie barw.

Katakumby najczęściej były powiązane z konkretnymi zadaniami zlecanymi przez napotkane postacie – wśród ciemnych korytarzy można było natrafić na jakiegoś wyjątkowo silnego stwora, którego zabicie było odpowiednio nagradzane. Jest to rozwiązanie raczej mało zaskakujące, aczkolwiek pewnie większość graczy stwierdzi, że nie wymaga ono żadnych poważnych poprawek. Jedna z lokacji mocno się jednak wyróżniała i to jak najbardziej pozytywnie. Wkroczyliśmy do jaskiń, które wkrótce miały się zawalić. Na ekranie wyświetlał się licznik czasu, a spadające z sufitu głazy od czasu do czasu trafiały bohatera, odbierając mu trochę energii i unieruchamiając go na niecałą sekundę. Zadanie polegało na zdobyciu jak największej liczby przedmiotów i złota, co najczęściej oznaczało również ignorowanie napotkanych potworów. Plądrowanie i ucieczka przed kompletnym zawaleniem się podziemnych korytarzy – to wprawdzie niewiele, ale w roli miłego urozmaicenia zabawy sprawdza się znakomicie. Taki wyścig z czasem w moich oczach wypadł bardzo udanie i nie miałbym nic przeciwko, gdyby kilka etapów tego typu pojawiło się w pełnej wersji gry. Inne zadanie polegało na wspomożeniu w walce kilku najemników. W zamian za pomocną dłoń oferowali oni swe usługi przy pokonywaniu pustynnych potworów.

Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?
Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?

Przed premierą

Wzorem dla studia Piranha Bytes przy tworzeniu Elexa są ponoć pierwsze odsłony serii Gothic. Faktycznie, projekt świata i model rozgrywki zdradzają pewne podobieństwa. Niestety, to samo można powiedzieć o prehistorycznej technologii...

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki
Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

Przed premierą

Targi E3 stały się kolejną okazją, by pograć w Mount & Blade II, a dokładniej by zasmakować ulepszonego systemu walki – jako dowódca i jako podkomendny króla w bitwie. Krótka prezentacja zostawiła nas z apetytem na znacznie, znacznie więcej.

Gramy w Divinity: Original Sin II – dojrzewanie wielkiego RPG-a
Gramy w Divinity: Original Sin II – dojrzewanie wielkiego RPG-a

Przed premierą

Wystarczyło kilka chwil spędzonych z Divinity: Original Sin II we wczesnym dostępie, by przekonać się, że Larian Studios szykuje RPG-a, który zdeklasuje swojego poprzednika.

Komentarze Czytelników (105)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
21.08.2009 15:42
odpowiedz
GreenDom
7
Chorąży

Ta gra pomimo tego że nic nowego w zasadzie nie wniesie i tak będzie hitem i nie mogę się jej doczekać... Trochę mnie martwi to automatyczne rozdzielanie statystyk ale inwestowanie w dane umiejętności może być rozwiązaniem różnorodności postaci o ile będzie zrobione z głową a Blizzard shitu nie wydaje więc jestem spokojny... Największy minus to brak losowego generowania map... dzięki temu wracałem do 1 i 2 niezliczoną ilość razy a np Titan Quest szybko mnie znudził przez to...

21.08.2009 16:19
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

PhoneNumber - Źle zrozumiałeś moje intencje, ja także dyskutuję, nie narzucam wam swojego zdania, ani nie odmawiam wam prawa do posiadania własnego, poprostu na tym polega dyskusja, każdy ciągne w swoją stronę :)

"poza tym nikt nie bedzie cie przepraszal za X czasu jak juz gra wyjdzie"

To był żart...

"CIagle piszesz o WoWie dzieje sie to CHYBA dlatego ze BLiz juz wmowil tobie (i tobie podobnym) ze nowe diablo moze byc drugim wowem i ze moze bezkarnie z niego czerpac "

Bo grałem w WoWa przed dłuższy czas i wiem że prawie wszystkie rozwiązania w nima zastosowane są świetne - dlatego. Zagraj a sam się przekonasz.

Asmodeusz
"Czyli zakladam ze nowa era to granie wedlug "gotowych buildow i rozpisek" bo "przypadkiem cos mozna spieprzyc robiac postac"? Gratuluje - czyli jest jak mowilem. Po co dawac 100 roznych zestawow przedmiotow jak kazdy zapieprza z jednym i tym samym - bo najlepszy build taki proponuje"

Niestety nie, muszę cię zasmucić ale to co opisałeś to nie jest WoW, nie jest to nawet nowa era w grach. Jest to cała kwintesencja Diablo 2 :P

"nie o MMO dla niepelnosprytnych"

Tak jak pisałem w poprzednim poście... Zawsze najwięcej do powiedzenia o WoWie mają ci którzy w niego nie grali (lub grali parę dni - przykro mi WoW powstawał w epoce grindu w MMO, oznacza to że zanim zaczniesz grać, musisz przez pewien czas [ze 2 miesiące] przecierpieć [jeżeli nie lubisz tego stylu], wtedy zaczyna się prawdziwa zabawa). Z WoWem jest tak, że prawie każdy (nawet menda i sceptyk) kto zagra i pozwoli się tej grze wciągnąć (a jak pisałem wymaga to czasu), zaczyna ją uwielbiać. Druga grupa to tacy którzy nie grali (lub widzieli jak kolega grał na zabugowanym, pirackim servie), ale mają dużo do powiedzenia o tym że gra nudna, że głupia, że dla idiotów - plują jadem a nie wiedzą z czym mają do czynienia... Zazdrość?, zawiść?, polskość?

Tak w ramach zakończenia. Blizzard to doświadczona firma, ale i bardzo konserwatywna, sami wiecie że nie wprowadzają zmian jeżeli nie jest to konieczne i dobrze przemyślane, to co działa dobrze zostaje takie jakie jest. Skoro więc postanowili zmienić ten system, napewno ma to uzasadnienie i napewno będzie się dobrze sprawdzał (jak juz pisałem, jest obecny w wielu produkcjach i gracze są zadowoleni). A jeżeli tak was to razi, to olejcie D3 i złego Blizza, skoro taki mało znaczący element wystarczy by rozstać się z lubianą serią to... sami ocencie. Uważam że powinniście dać grze szansę, a nie odrazu na nie - WoW jest bee, nowe Diablo też bee - skąd w was taki sceptycyzm? Też na początku uwierzyłem durnym krzykaczom dyskredytującym WoWa, byłem przekonany że to masówka dla debili, przemogłem się, zagrałem i odpłynołem...

Pozdrawiam, dzięki za dyskusję :]

21.08.2009 17:11
odpowiedz
PhoneNumber
73
Pretorianin

A kto mowil o odrzuceniu D3 calkowicie ?
Zapewne sie zagra i sie przejdzie pytanie tylko czy (zasadnicze pytanie) czy przejdzie sie raz czy moze dwa a czy moze jak w wypadku D2 ludzie maja ze nawet DZISIAJ(po kilku latach) potrafia wrocic do tego
Nie wiem czy tak bedzie z D3 skoro powtarzalnosc w tej grze bedzie wieksza niz w Diablo 2 co juz ustalilismy :]

21.08.2009 17:19
odpowiedz
Krycho65
32
Lisowczyk

A dlaczego poprostu nie mogło by być MOŻLIWOŚCI włączenia i wyłączenia rozdawania statow w ten sposób taki maniak WoWa ( np. RedCrow ) i maniak ( normalnej a nie robionej według " swietnych " rozwiązan z WoWa ) serii diablo ( np. PhoneNumber ) mogł by grać tak jak mu się podoba a nie tylko tak jak podoba się fanom WoWa ( i jego " swietnych " rozwiązan ).

Poza tym to ma być nowe diablo a nie WoW ( ze swoimi " swietnymi " rozwiązaniami ) w nowej nazwie DIABLO III ( przy czym najwieksza rożnica między tym a WoWem to opcja single player )

21.08.2009 17:25
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

PhoneNumber - O różnorodności już pisałem (ale jakoś do TEGO nie nawiązałeś :D). W WoWie jest dużo więcej buildów niż w Diablo 2 (mimo braku manualnych statystyk, możemy operować tylko talentami i przedmiotami. W D3 będzie pewnie podobnie - czyli umiejętności i przedmioty, choć słyszałem też coś o jakichś runach...), wystarczy nowy patch, zmieniąjący właściwości jednego tylko talentu czy umiejętności, a wszystko się zmienia, pole do popisu rośnie, nowe buildy mogą powstawać :)

Grałem w obie gry "super trudnego i rozbudowanego" D2 oraz "prostackiego, przystosowanego dla idiotów" WoWa, jerstem wielkim fanem obydwu (D2 mam na dysku nieprzerwanie od 5 lat, często do niego wracam). Mimo tego nie obwaiam się o podobieństwo D3 do WoWa, bo ten także jest świetny (ale dla ludzi którzy w WoWa nie grali to podobieństwo to wielki minus, większość wierzy złośliwcom, rozsiewającym bzdury o WoWie, i uprzedza się na zapas).

Krycho65
Wypraszam sobie, nie jestem maniakiem WoWa, jak napisałem bardzo lubię obie te gry, i żadnej nie faworyzuje. Blizzard wprowadził pewien system, który istnieje też w WoWie, wiem że się doskonale sprawdza i jestem spokojny. Ci którzy nie grali w WoWa panikują, bo nie mają pojęcia z czym to sie jje...

"przy czym najwieksza rożnica między tym a WoWem to opcja single player"

Nie prawda, WoW nastawiony jest na grę drużynową, sam niczego tam nie osiągniesz. Siłą D3 ciągle ma być samotna walka z hordami potworów...

PS. Jak wam się wydaje, czy Blizzard zrobił by coś przeciwko graczom? Jeżeli podjeli taką decyzję, to jestem pewien że wiedzą co robią, dają ludziom to czego chcą...

21.08.2009 18:00
odpowiedz
Asmodeusz
136
Legend

Gratuluje - czyli jest jak mowilem. Po co dawac 100 roznych zestawow przedmiotow jak kazdy zapieprza z jednym i tym samym - bo najlepszy build taki proponuje"

Niestety nie, muszę cię zasmucić ale to co opisałeś to nie jest WoW, nie jest to nawet nowa era w grach. Jest to cała kwintesencja Diablo 2 :P

Chyba jednak nie skoro nawet rozdawanie statow upraszczaja. Oznacza to ze diablo 2 bylo ZBYT SKOMPLIKOWANE. Czyli kwintesencja diablo3 maja byc gracze-idioci ktorych trzeba prowadzic za reke?

Tak jak pisałem w poprzednim poście... Zawsze najwięcej do powiedzenia o WoWie mają ci którzy w niego nie grali (lub grali parę dni - przykro mi WoW powstawał w epoce grindu w MMO, oznacza to że zanim zaczniesz grać, musisz przez pewien czas [ze 2 miesiące] przecierpieć [jeżeli nie lubisz tego stylu], wtedy zaczyna się prawdziwa zabawa). Z WoWem jest tak, że prawie każdy (nawet menda i sceptyk) kto zagra i pozwoli się tej grze wciągnąć (a jak pisałem wymaga to czasu), zaczyna ją uwielbiać. Druga grupa to tacy którzy nie grali (lub widzieli jak kolega grał na zabugowanym, pirackim servie), ale mają dużo do powiedzenia o tym że gra nudna, że głupia, że dla idiotów - plują jadem a nie wiedzą z czym mają do czynienia... Zazdrość?, zawiść?, polskość?

Znam inny MMO co powstal w erze grindu (jak to tam nazywasz) a jednak nie trzeba "przecierpiec 2 miesiecy" aby w niego grac. Przypadkiem mam link do strony podany obok nicka. Wiec nie oceniaj MMO przez pryzmat jednej sredniawej gry.


W WoWie jest dużo więcej buildów niż w Diablo 2 (mimo braku manualnych statystyk, możemy operować tylko talentami i przedmiotami.

Bullshit. Sorry ale ilosc buildow = ilosc mozliwosci przydzielenia statow/skilli/ekwipunku/bonusow na ekwipunku (w przypadku np rare'ow). I dzieki temu D2 z bazy ma najwiecej buildow jakie mozna spotkac w grach online. A to ze wiekszosc nie dziala to inna bajka. Fakt jednak jest taki - ze MOZNA sprobowac i mozna rozwijac postac niestandardowo. Prosty przyklad: necromancer - mozesz isc w poison daggera - a zeby uzywac sztylety musisz miec miec wysoki dex. Czy autorozdawanie w d3 pozwoliloby nam nosic kazdy sztylet z gry? Watpie. A bawilem sie poisonmancerem opartym o sztylet - calkiem fajna postac (chociaz nic uber ale da sie pograc). Ofc ty i tak pewnie bys o nim nie slyszal - bo "kazdy w pvp gra jednym buildem". I to jest roznica miedzy plebsem ktory uzywa tylko buildow innych ludzi a tymi ktorzy lubia eksperymentowac.

I fakt nie jestes maniakiem wowa. Jestes raczej maniakiem blizza i na wszystko co blizz proponuje patrzysz bezkrytycznie (jak blizz zorbil to MUSI byc dobre)

21.08.2009 18:08
odpowiedz
Sandro
117
Legend

stealth1947 - jest tak jak w Diablo 2. Tarcza, miecz lub laska zajmują sporo miejsca w ekwipunku.

21.08.2009 18:15
odpowiedz
Pinokio21
30
Konsul

Hehehe EVKA i WOW nie powinny stac kolo siebie w jednym zdaniu, mimo ze oba to MMO. :)

"jest tak jak w Diablo 2. Tarcza, miecz lub laska zajmują sporo miejsca w ekwipunku."

NIE JEST tak jak w Diablo. Sa dwa rodziaja ikonek - duza i mala. Duza (bron 2H, Shield, itp..) zajmuje 2 sloty, mala (dagger, potka, ring) 1 slot. Koniec.

"Nie prawda, WoW nastawiony jest na grę drużynową, sam niczego tam nie osiągniesz. "

Hly, hly, hly - lol. WoW to Single Player MMO. :) Jak levelowalem shamana teraz to od 1-80 w party bylem ze 3 razy, nie jestem w gildii. Full epic postac zrobilem z craftow i bicia repy solo. NIe jest to ofc najlepszy gear w grze ale nie czuje parcia na 2 miesieczne farmienie Ulduaru zeby DPS mi skoczyl o 100-200. Tyle. WoW to gra solo.

21.08.2009 18:20
odpowiedz
PhoneNumber
73
Pretorianin

Ja nie wiem co Blizz mysli, nie jestem jasnowidzem :P natomiast nie pamietam zeby gdzies bylo wielkie halo o to ze "ojej musze staty dodawac a to mnie przerasta , wywalcie to plix :/ "
Moga sie chlopaki z BLizza bawic w jakies serduszkaFULLHP z zabitego monstra ale cos tak fundamentalnego w postaci jak mozliwosc dodawania cech wedle WLASNEGO uznania powinni zostawic :P
a to ze w WoW to sie sprawdza to inna bajka
Diablo 3 powinno wyjsc (ze sie tak wyraze) spod szyldu DIABLO a nie mieszac to z czyms innym
zachcialo im sie krzyzowek :P

btw RedCrow grales kiedys w dungeon siege II ?
tam bylo podobnie- brak mozliwosci rozdawania statow (one rosly z czasem jak postac sie rozwijala)
bohater zakladal item w zaleznosci od klasy i levelu a skille mozna bylo resetowac (darowalem sobie gdyz to tak jakbym sam sobie strzelil z liscia :P )
I co z tego wyszlo ? ano przeszedlem to dawno temu RAZ i tyle te gre widzialem :)
Oby Magia D3 nie uleciala w momencie gdy Diablo znowu wyzionie ducha gdy Barb pocisnie go Toporkiem +5 do wizerunku
tyle :P

21.08.2009 18:34
21.08.2009 18:46
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

Pinokio21 - Wiesz, full epic i 80 lvl to każdy może zrobić, ale kwintesencja WoWa to Instatny, Raidy, BG i Areny, a tak się przypadkowo składa że żadnej z tych możliwości nie wykorzystasz solo... Bić moby i klepać levele to można w co drugim MMO, ale to nie znaczy że na tym polegają, jeżeli tak myślisz o WoWie, to nie przebiłeś się nawet do sedna gry :/

Asmodeusz

"Chyba jednak nie skoro nawet rozdawanie statow upraszczaja. Oznacza to ze diablo 2 bylo ZBYT SKOMPLIKOWANE. Czyli kwintesencja diablo3 maja byc gracze-idioci ktorych trzeba prowadzic za reke?"

Nie widzę związku między tą wypowiedzią, a cytatem pod którym się znalazła. Niemniej jednak, chodziło mi że twoja najczarniejsza wizja Diablo 3, przypomina to czym obecnie jest Diablo 2, dziwne prawda? :D

"Bullshit"
Skąd wiesz ile jest buidów do WoWa skoro nie grałeś? :P

"Jestes raczej maniakiem blizza i na wszystko co blizz proponuje patrzysz bezkrytycznie (jak blizz zorbil to MUSI byc dobre)"

Ahaaaa, czyli gybym krytykował D3 za automatyczne statystyki to był bym cool gość, ale skoro mi się podoba, to jestem maniak Blizza...? Ty jesteś prawdziwym fanem, a skoro tobie się nie podoba to innym także ma się nie podobać tak? Kto nie myśli tak jak ty, to maniak Blizza i fanatyk...
Tobie już podziękuję, widze że coraz bardziej w swoich postasz odbiegasz od tematu i koncentrujesz się na mnie, moja osoba nie ma nic wspólnego ze statystykami... Chcesz gadać zmień ton, i zejdz ze mnie. Wybacz że ośmielam się mieć inne zdanie i że nowy system mi się podoba, o ja niewierny...

Napisałem że system mi się podoba, podałem argumenty dlaczego tak jest, jeżeli to kwalifikuje mnie jako maniaka (w twoich oczach) to masz chyba problem...

A Blizza krytykuje, niezbyt często, ale to dlatego że to co robią zazwyczaj mi pasi. Uprzedzam pytanie i odpowiadam, co konkretnie: SC2 pocięty na 3 części, pewne zmiany wprowadzone w TBC, płatny BN 2.0, brak lanu w SC2... starczy?

Dosyć mam tego tematu więc powiem na koniec tyle:
Oba systemy (manualny i automatyczny) uważam za bardzo dobre, zwisa mi który znajdzie się w D3, z obu będe tak samo zadowolony - takie jest moje zdanie.

Na pocieszenie powiem wam że ani moje, ani wasze zdanie się nie liczy, decyzja należy do Blizza...
cYa.

21.08.2009 19:53
odpowiedz
pepis01
72
CTU Agent

Automatyczne czy nie, ja czekam na ten niesamowity klimat który oferują gry blizzarda:)

btw: nową klasą w diablo III jest "monk", podobno można już ją zobaczyć na stronie głównej diablo zmieniając język na koreański:)

21.08.2009 21:00
odpowiedz
Pinokio21
30
Konsul

"Pinokio21 - Wiesz, full epic i 80 lvl to każdy może zrobić, ale kwintesencja WoWa to Instatny, Raidy, BG i Areny, a tak się przypadkowo składa że żadnej z tych możliwości nie wykorzystasz solo... Bić moby i klepać levele to można w co drugim MMO, ale to nie znaczy że na tym polegają, jeżeli tak myślisz o WoWie, to nie przebiłeś się nawet do sedna gry :"

PROSZE CIE.... rozmawiasz do gracza WoW od koreanskiej bety, raidowalem starego naxxa, AQ40, BT i cala reszte po drodze. Jesli za kwintesenscje MMO uwazasz powtarzalne do bolu farmowanie mobkow w instach, napieprzanie tego samego bossa przez 2 miechy non stop aby ci dropnal jeden smieszny itemek podnoszacy dps o 5,5, farmowanie heroicow z zamknietymi oczami i tylem do ekranu bo sa tak latwe, ewentualnie smieszne PvP zamkniete na smiesznych arenkach niczym w CSie to sie mylisz. :) Tak samo granie stylem - login -> portal -> farma HC przez 2h -> logout.
JA z tego "sedna" gry juz wyroslem. Ja sobie leveluje alty, robie i CZYTAM questy, robie czasem inst (raz-dwa max bo mi sie nudzi potem), spekuluje na AH, zbieram kwiatki/ore robie achivementy takie jak "Loremaster" czy polowania na rare mobki (nie te "fajne inaczej" - collect 50 emblems from dungeons"), zwiedzam sobie swiat, itd.... swietnie sie bawie i nie wydaje mi sie zebym mijal "sedno" gry - ba od twojego sedna chce juz trzymac sie jak najdalej bo w WOTLK ono smierdzi moczem. :P

Pommijajac juz fakt ze to sedno jest 15 razy latwiejsze niz jak zaczynalem grac i nie daje mi zadnej satysfakcji.

Wlasciwie gram w WoWa bo podoba mi sie grafika, MUZYKA i swiat Warcrafta - tyle. :)
Gram tez w EVE Online (z przerwami) i ta gra oferuje mi wszytko to czego WoW nie moze, min normalne PvP. :)

21.08.2009 21:10
odpowiedz
Pinokio21
30
Konsul

Co da tematu przewodniego to nie wiem o co niektorzy placza. W D2 i tak atrybuty przyznawalo sie na scisle okreslonej zasadzie i 99% "buildow" wygladalo tak samo.
Przykladowo : SILA pod sprzet, ZR pod sprzet, EN - zero, full w VIT.

I tak w 99% przypadkow. Teraz gra to zrobi za ciebie - tylko sie cieszyc. :P

Natomiast poziom skomplikowania mysle ze wyrowna wiecej skili poprostu i tu bedzie mozna kombinowac = boski jak dla mnie system run.

21.08.2009 21:23
odpowiedz
RedCrow
52
Generał

Nie napisałem że to jest sedno MMO, ale że jest to sedno WoWa i nadal to podtrzymuje :] Może nie dla każdego, ale napewno dla większości graczy, wymienione przeze mnie elementy stanowią cel i główną materię rozgrywki. Bo jeśli nie to to co? MMO to gra dla mitomanów, chodzi o zdobywanie potęgi, wokół niej się wszystko kręci, a ta pochodzi głównie z itemów... :] (w większości MMO).

Określając WoWa sparafrazuje Winstona Churchilla:
"WoW to najgorsze możliwe MMO, ale nie wymyślono nic lepszego"

Ja wiem że teoretycznie to co oferuje WoW jest dalekie od doskonałości (Na papierze WoW wydaje się nudny, przestarzały, monotonny - ale w praktyce wciąga jak diabli, sam nie wiem z czego to wynika. Przekaz podprogowy jakiś? :D), ale tak jak napisałem wyżej, chwilowo ciężko o lepszą konstrukcję MMO (oczywiście to jest dyskusyjne, każdy może uważać że X jest lepsze od WoWa, ale mimo wszystko w statystykach przoduje właśnie ten ostatni, i chyba nie bez powodu, przecież nikt ludzi do grania w niego nie zmusza, a jednak to robią :P). Wierzę w to (i mam taką nadzieję) że pojawi się coś co rozwali WoWa (ale nie tylko w statystykach, pod względem grywalności także. Coś co zaoferuje ciekawą rozgrywkę, jakieś odświeżenie gatunku... Może to będzie SW:TOR?).

A co do [90] - to samo staram się im wytłumaczyć :P

21.08.2009 21:37
odpowiedz
Pinokio21
30
Konsul

BTW - Nowa klasa w Diablo 3 - MONK. Oraz nowy dodatek do WOW'a - WoW: Cataclysm. :)

Live news from Blizzcon. :)

21.08.2009 22:18
odpowiedz
petsen04
3
Junior

są jakieś pogłoski/plotki mówiące o tym że Diablo III ukaże się dopiero w 2011 roku !!! mam nadzieję że to nie jest prawda...

22.08.2009 08:26
odpowiedz
PhoneNumber
73
Pretorianin

Tutaj macie 4 postac w gameplayu :)

http://www.youtube.com/watch?v=B_IIe4Wufyw

22.08.2009 12:28
odpowiedz
magik603
32
Konsul

Zapowiada się nieźle, ale powiedzmy sobie szczerze tyle czekania, a gra ani nie ma wybitnych efektów graficznych, ani jakiegoś ogromnego świata, więc na co w ogóle czekamy?

22.08.2009 13:16
odpowiedz
Djas
35
Generał

Król hack'n'slash powraca :) Nie mogę się już doczekać.

22.08.2009 17:48
odpowiedz
speedfucker
2
Junior

A ja mam pytanie - Czy wie ktoś, coś na temat Diablo III w wersji na konsolę Playstation 3 ???

22.08.2009 23:03
odpowiedz
SzymEn
45
Generał

wątpie żeby w ogóle było diablo III na konsole ale jakieś pogłoski były

23.08.2009 14:04
odpowiedz
Nygus
4
Junior

ostatnim 5 herosem będzie jakaś postać posługująca się łukiem. Blizzard raczej tej broni nie pominie :)

23.08.2009 18:28
odpowiedz
ProTyp
88
work work

[95] wow, będę miał Diablo to gram Monkiem :O

25.08.2009 11:26
odpowiedz
Nolifer
96
The Highest

2011 Rok ;( Tyle czekania na ten tytuł OMFG

25.08.2009 13:42
odpowiedz
celebez
27
Centurion

magik603 - na to co w grach najwazniejsze - miodny gameplay

29.08.2009 09:44
odpowiedz
BurbonoPL
72
Konsul

efekty graficzne sa zarabiste co wy gadacie...ale mowie wam GRA WYJDZIE 2009\2010, nie 11:()

30.08.2009 00:06
odpowiedz
Tony.Montana
1
Junior

Ciekawe czy bendzie na xbox 360 ??

30.08.2009 11:23
odpowiedz
AIDIDPl
97
PC-towiec

Nie "bendzie"...

30.08.2009 11:26
odpowiedz
.Eric Cartman.
1
Generał

Już nie mogę się doczekać! czekam na ta grę bardziej niż na GW2! TO BĘDZIE HIT!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze