ocena redakcji
5.0
oceń grę
więcej
zobacz więcej

Recenzja gry Sniper: Ghost Warrior 2 - CryEngine 3 nie pomógł grze CI Games

CI Games starało się reklamować Sniper: Ghost Warrior 2 jako grę z kategorii AAA. Niestety, deweloper mocno przeszacował swoje umiejętności i oddał strzał co najwyżej w stopę.

18 marca 2013Gambrinus (gry-online.pl) 5.0/10
• strony: 12

Jedyny pistolet w grze, obłożony paskudną teksturą.

1
2
3
4
5
6
7
8
PLUSY:
  • oryginalny dobór lokacji;
  • strzały na dużą odległość sprawiają satysfakcję.
MINUSY:
  • tragicznie zacofana technologicznie – w ogóle nie widać możliwości silnika CryEngine 3;
  • koszmarnie krótka kampania fabularna, nawet na tle konkurencji;
  • dodany na siłę multiplayer, z dwiema mapami i jednym trybem;
  • mizerny arsenał.

Sniper: Ghost Warrior jest podręcznikowym przykładem produktu perfekcyjnie wycelowanego w potrzeby określonego odbiorcy. Gra, która nie grzeszyła jakością, ale też nie miała jakiejkolwiek konkurencji, rozeszła się w ogromnym nakładzie, dając potężnego kopa rodzimemu wydawcy CI Games (znanemu wcześniej jako City Interactive). Wydawałoby się, że naturalnym krokiem ze strony producenta będzie mocne zainwestowanie w drugą część serii. Nie wiem, jak kształtowały się wydatki ekipy Marka Tymińskiego, ale w Sniperze: Ghost Warrior 2 nie widać, niestety, ani dużego budżetu, ani wielkiej poprawy względem oryginału z 2010 roku.

Przede wszystkim gra rozczarowuje warstwą technologiczną. Huczne przejście na CryEngine 3 może się wręcz okazać jedną z gorszych decyzji podjętych na etapie prac koncepcyjnych. W grze brak bowiem jakichkolwiek wizualnych wodotrysków, ba, od pierwszej minuty straszą rozmyte tekstury, kanciasty teren stworzony z wykorzystaniem zbyt małej liczby wielokątów, niska jakość roślinności i efekt tafli wody prosto z A.D. 2007. W trakcie zabawy kilkakrotnie przecierałem oczy ze zdumienia i uparcie wracałem do ustawień w menu głównym, aby upewnić się, czy opcje faktycznie wskazują na poziom „bardzo wysoki”. Sniper : Ghost Warrior 2 udowadnia, że sam silnik nie znaczy absolutnie nic. Dla porównania specjalnie odświeżyłem sobie „jedynkę” i trudno mówić o jakimkolwiek postępie technologicznym w serii. Odniosłem nawet wrażenie, że widoki generowane na Chrome Enginie 4 wyglądały nieco lepiej. Nieciekawy obraz uzupełniają drewniane animacje (komandos pływający żabką – boki zrywać) oraz liczne graficzne babole, jak znikające karabiny i przenikające się tekstury. Za taką laurkę dla CryEngine’a 3 Crytek powinien wytoczyć proces polskiemu deweloperowi.

Na zwiastunach gra nie prezentuje się jeszcze tragicznie.

Na zwiastunach gra nie prezentuje się jeszcze tragicznie. [1:26]

CI Games nie można jednak odmówić pewnych ambicji – w kampanii fabularnej, głównej atrakcji Snipera: Ghost Warrior 2, odwiedzamy kilka nietypowych lokacji. Filipiny nie prezentują się jeszcze jakoś oryginalnie, ale Sarajewo w drugim akcie oraz tybetańskie świątynie w trzecim to jedne z największych atutów tej produkcji. Poruszenie kontrowersyjnego tematu konfliktu zbrojnego w Bośni, serbskich zbrodni wojennych oraz niedołężności NATO to odważny krok, którego nie wykonaliby pewnie amerykańscy scenarzyści. Szkoda tylko, że cała para poszła w gwizdek – fabuła jest całkowicie pretekstowa, główni bohaterowie irytują wymuszonym humorem, a ciekawe otoczenie nie przekłada się na równie interesujący projekt misji.

Recenzja gry Sniper: Ghost Warrior 2 - polska strzelanina daleko od celu - ilustracja #2

Sztuczna inteligencja prezentuje nieco wyższy poziom niż w „jedynce”. Przede wszystkim zachowuje się bardziej realistycznie – wrogowie nie namierzają już bohatera z taką łatwością, nie dysponują też celnością Zajcewa. SI jest jednak dość bierna – przeciwnicy okazjonalnie flankują pozycję gracza, ale przeważnie chowają się za odgórnie ustalonymi przeszkodami. Czasem trafiają się dziwne przypadki – nieprzyjaciel niereagujący na kule przelatujące mu tuż nad głową oraz najemnik zdolny wypatrzeć snajpera zza dwóch drzew, kępy krzaków i pokrycia z paproci.

Niezbyt zadowalające bywają też wybryki kompanów. Choć jest o niebo lepiej w porównaniu z wersją pokazywaną rok temu, to nadal nasza obstawa potrafi przepuścić szarżujących przeciwników i skupić się w zamian na wymianie ognia z oddalonym o kilkaset metrów żołdakiem.

Już na wczesnej prezentacji drugiego Snipera zauważyłem główny problem dewelopera. Projektanci chcieli stworzyć pseudosymulator strzelca wyborowego, przekradającego się za linię nieprzyjaciela i jednym pociągnięciem spustu posyłającego do diabła wrogiego VIP-a. Taki styl zabawy miał premiować pomysłowość, cierpliwość i zachęcać do eksperymentowania. Wymaga to jednak bardzo zaawansowanych skryptów sztucznej inteligencji, aby przeciwnicy nie dawali się zbyt łatwo wyprowadzać w pole, ale też nie frustrowali niemal rentgenowskim wzrokiem i nadpobudliwością wobec najmniejszych oznak działalności snajpera. CI Games wybrało więc najłatwiejszą drogę – w kluczowych momentach odbierając graczowi kontrolę nad kolejnością eliminacji oponentów oraz desygnując do pomocy zwiadowcę, oznaczającego cele i ciągle podsuwającego gotowe rozwiązania napotykanych problemów. Może i oddaje to dobrze styl pracy strzelca wyborowego (w rzeczywistości to właśnie obserwator decyduje o kolejności trafień), ale w grze sprawdza się słabo.

Animacja postaci pozostawia nieco do życzenia, szczególnie jeśli złapie się coś na drugim planie. - 2013-03-18
Animacja postaci pozostawia nieco do życzenia, szczególnie jeśli złapie się coś na drugim planie.

W wielu przypadkach zabawa sprowadza się do ścisłego wykonywania poleceń towarzysza – alternatywą jest przeważnie podniesienie alarmu, chaos i strzelanina na całego z niezbyt rozgarniętymi wrogami (patrz: ramka). Tym samym odpada potrzeba skrupulatnej obserwacji terenu i własnoręcznego namierzania kolejnych przeciwników, a pozostaje coś na kształt strzelaniny „na szynach”, z odgórnie narzuconymi pozycjami do prowadzenia ognia. O dziwo, w kilku misjach tracimy wsparcie kompana z syndromem „kapitana Price'a” i wtedy rozgrywka znacznie zyskuje. Szczególnie na najwyższym stopniu trudności, gdzie bez pomocy przy kalkulacji balistyki pocisku oraz systemu graficznego oznaczania oponentów tylko od naszych umiejętności zależy, jak wybrniemy z kolejnych zadań.

Przez 75 procent gry wykonujemy polecenia towarzyszących nam zwiadowców. - 2013-03-18
Przez 75 procent gry wykonujemy polecenia towarzyszących nam zwiadowców.
Tekst przygotowany na podstawie wersji PC. Dotyczy również wersji X360, PS3
inne
Recenzja gry No Man's Sky - w kosmosie nikt nie usłyszy twojego ziewnięcia

Recenzja gry No Man's Sky - w kosmosie nikt nie usłyszy twojego ziewnięcia

No Man’s Sky to nieudany eksperyment, który oferuje niewyobrażalnie duży świat, ale nie dostarcza przy tym wystarczającej motywacji do jego zwiedzania i szybko zabija entuzjazm podróżników poważnymi błędami technicznymi.  recenzja gry

Recenzja gry Rise of the Tomb Raider na PC - świetna konwersja!

Recenzja gry Rise of the Tomb Raider na PC - świetna konwersja!

Kontynuacja przygód Lary Croft na Xboksie One wypadła znakomicie i udowodniła, że konsola Microsoftu ma w sobie dość mocy, by olśnić oprawą graficzną. Wersja pecetowa pokazuje jeszcze więcej, choć sama rozgrywka nie zmieniła się przecież ani na jotę.  recenzja gry

Recenzja trzeciego epizodu gry Hitman – Agent 47 i arabska wiosna ludów

Recenzja trzeciego epizodu gry Hitman – Agent 47 i arabska wiosna ludów

Po dwóch bardziej kameralnych odcinkach, tym razem Hitman wpadł w sam środek poważnego kryzysu politycznego. Jak Agent 47 poradził sobie w centrum arabskiej wiosny ludów?  recenzja gry

ocena vs oczekiwania

Według naszych czytelników gra Sniper: Ghost Warrior 2 w wersji PC jest rozczarowaniem – oczekiwania przed premierą były wyższe niż aktualna średnia ocena użytkowników.

7.5

ocena czytelników

1799 ocen czytelników

8.8

oczekiwania przed premierą

1183 głosów czytelników

Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-25 - 258383Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-25 - 258382Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-25 - 258381Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-25 - 258380Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-25 - 258379Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-18 - 257856Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-18 - 257855Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-18 - 257854Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-18 - 257853Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 2013-03-18 - 257852
Nova Raider: Evolution

Nova Raider: Evolution

Zagraj za Darmo!

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

Zagraj za Darmo!

Watch Dogs - Ubisoft Exclusive PL - PC - 37,90 zł

promocja

PC 37,90 zł

Total War: WARHAMMER - PC - 178,90 zł

kup w sklepie

PC 178,90 zł

Mass Effect Trilogy - PC - 46,90 zł

kup w sklepie

PC 46,90 zł

Komentarze Czytelników (136)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
20.03.2013 21:20
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

DM na każdej siatce masz odniesienie przeważnie w kreskach poprawki którą musisz nanieść by tafić do celu. Rzecz w tym że odległość wskazane na tej luneci nie pokrywają się z tym gdzie ląduje pocisk. I zamiast pieprzyć banialuki włącz tryb hard, zagraj a potem dyskutuj.

20.03.2013 21:27
odpowiedz
DM
119
AFO Neptune

Ale miałeś napisać co to Barett 50mm a nie szukać w google obrazków lunet, i to z gier :)
Ja nie muszę włączać trybu hard i - grać - bo strzelam taką... realną bronią... z metalu, drewna, luneta jest ze szkła - nic nie jest z pikseli i jest tylko jeden tryb trudności... :)

a ty już grę przecież "sprzedałeś" (choć wszyscy wiedzą jaka jest prawda) więc żadne patche czy poprawki ci nie potrzebne... zagrałeś, "pieniądze odzyskałeś" ;), SGW2 to dla ciebie zeszłoroczny śnieg, po co te wszystkie posty do pana Mariusza niby... :)

20.03.2013 21:27
odpowiedz
Harwer1
1
Junior

Co do gry to rzeczywiście jest o wiele za krótka i jest masa rzeczy do których można się przyczepić ale jeżeli chodzi o grafikę to wygląda nieźle, na pewno o wiele lepiej niż na screenach załączonych powyżej. Z fizyką ruchów też wszystko było git (przynajmniej u mnie) więc nie wiem czemu są tu wytknięte błędy których nawet nie ma w grze.

20.03.2013 21:33
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

A o to wam chodzi :) łobuziaki, nie można było tak od razu. Powiedzmy że frustracja i wkur@## ustąpiło. Po za tym szkoda człowieka mi się zrobiło, wykonuje tylko swoją pracę

21.03.2013 01:15
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

DM nie chcę być upierdliwy ale opowidz nam tą bajeczkę o tym twoim strzelaniu, bo coś mi się wydaję że strzelałeś co najwyżej do żab z procy

21.03.2013 04:09
odpowiedz
ttwizard
149
AzoriuS

Może jakis admin ukrócić spam pana riotgamespl w każdym wątku ?

Co do gry, dużo osób przyczepia się do grafiki, która mnie osobiście kompletnie nie interesuje. Jak wygląda gameplay, czy gra sprawia wrażenie realistycznej ? Misje są ciekawe i mamy jakąś sensowną fabułe ? Zastanawiam się czy... w ogóle marnować łącze internetowe na ściąganie wersji torrentowej bo kota w worku nie mam zamiaru kupować.

btw. Co z multiplayer ?

21.03.2013 07:48
odpowiedz
DM
119
AFO Neptune

Gridmaster - ty nie wyjaśniles co to barett 50mm a ja mam ci opowiadać jak dorosli strzelają z prawdziwej broni...?
Chyba błędnie zakladasz, że skoro to forum o grach to każdy ma tu 14 lat i wszystko co doswiadcza odbywa się na monitorze... Nie mierz wszystkich swoją miarą... I wyjaśni w koncu co to baret 50mm

21.03.2013 08:26
odpowiedz
PierwszyWolnyJestZajęty
14
Generał

[113] Daj sobie spokój DM.
Już tutaj prowadziłem dyskusję na temat strzelectwa i z moich obserwacji wynika, że 99% użytkowników tego forum nigdy nie miało w ręku nawet czegoś strzelającego .22LR, co najwyżej "wiatrówki" i te śmieszne zabaweczki na kuleczki czyli ASG.
A dzieci piszą barett 50mm bo nie znają terminologii i tego jak zapisuje się kaliber.

21.03.2013 09:13
odpowiedz
Lothers
106
Generał

Ja łoiłem w wojsku i trochę na strzelnicy z broni krótkiej i w sumie zrozumiałem o jaki karabin chodzi po zapisie barret 50mm. Trzeba trochę umysł wytężyć ;)

21.03.2013 09:33
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

DM dobże wiesz że dałem tu plamę (cal50) Co do łojenia z pukawki pisałem kilkanaście postów wcześniej, miałem przyjemność strzelania z kałacha trzy razy w tygodniu, wprawdzie broń pochodziła z przełomy lat 70 jak i większość sprzętu którą mieliśmy na jednostce nie była wysokich lotów ale przyznam że np strzelanie z kbks sprawiało sporo przyjemności. Już nie będe tu wspominał o ilościach wypitego spirytusu etylowego (min spuszczanego z MIG-ów) To były jednak piękne czasy :)))))))))))))))

Lothers Z jakiego poboru byłeś :)

21.03.2013 09:41
odpowiedz
Vidos
99
Legend
3.0

Monotonia i o wiele za krótko, przeszedłem gre przy drugim podejściu, lipa.

21.03.2013 17:44
odpowiedz
Lothers
106
Generał

Jesień 98 CSWLąd.

21.03.2013 19:16
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

Zima 98 41 Pułk Lotnictwa Myśliwskiego JW-4976 w Malborku. :)))

21.03.2013 19:21
odpowiedz
Lothers
106
Generał

Ja tam wojska nie żałuję, dobrze było :) Mój dzień składał się z poligonu, piłki nożnej, siłowni, sauny i basenu. Zresztą nie byłem z poboru, tylko na ochotnika chciałem zobaczyć jak to jest i nie żałuję ;) Fala z "Samowolki" to mit jak się nie było pi...ą.

21.03.2013 20:05
odpowiedz
gridmaster
32
Konsul

hehe dokładnie ja tam swoich młodych nie jeb@# za mocno ,za to największymi falowcami u nas byli ci no najmniej dostali po piż@## jest co wspominać, wspaniałe czasy. Pozdrawiam :)

24.03.2013 18:45
odpowiedz
Mellygion
73
Konsul

Długość gry 4-5 godzin? Jakimkolwiek cudem ta gra by była nie kupił bym jej za więcej niż 19 złoty. A ponieważ jest jak jest, to może jak by autorzy jeszcze dołożyli z dychę to bym wziął ;P

24.03.2013 18:54
odpowiedz
szpenio102
16
Legionista

Ta recenzja pasuje idealnie do wszystkich strzelanek, które ostatnio się ukazują. Wydawcy widocznie bazują na naiwności graczy i nabijają ich w butelkę już na etapie przedsprzedaży, licząc na to że sam tytuł wystarczy ,
aby naciąć klientelę.

24.03.2013 19:15
odpowiedz
lajosz
59
Pretorianin

@szpenio102

szpenio102 napisał/a:
"Ta recenzja pasuje idealnie do wszystkich strzelanek, które ostatnio się ukazują."

Dokładnie tak.

Jednak nie mogę się zgodzić z tym, że wydawcy kogokolwiek naciągają i i oszukują.
Zanim dany tytuł się ukażę, zazwyczaj są filmiki z gampeplayem, wiec można zobaczyć czy nam gra pasuje, a nawet na tych (i tak mocno nienaciąganych) filmikach widać, że większość współczesnych gier, to nie gry, a filmy interaktywne dodatkowo przerywane cutscenkami i z rzadka przerywane fragmentami czegoś co można od biedy nazwać grą w której i tak MUSI BYĆ jakiś QTE.

Mimo to, dzieciarnia sama leci do sklepu z wywalonym jęzorem w zębach trzymając pieniądze i co więcej, pieje z zachwytu nad tymi gównami.
No to po co się wysilać.
Wystarczy dosłownie COKOLWIEK żeby zarobić.

31.03.2013 22:31
odpowiedz
1 odpowiedź
Nolifer
84
The Highest

Kupie gdy pojawi się w jakimś cdaction bo jestem pewien , że prędzej czy później w końcu tam trafi .

01.04.2013 19:11
odpowiedz
ELpolakoss
27
Pretorianin

Ostatnio był w CD-action snajper 1 co nie zmienia faktu iż warto go kupić teraz niż czekać tyle czasu.
Co do silnika jak w Temacie uważam że Cry Engine 3 nie wyszedł najgorzej w snajperze, musicie wziąć pod uwagę że tego typu rzeczy trzeba poznać by osiągnąć Maksymalne jego osiągi osobiście jestem zadowolony z kupna.
i że w grą warto zagrać

01.04.2013 19:17
odpowiedz
yasiu
148
Legend

Kurde, a ja nie pamiętam kiedy w wojsku byłem - ale jakoś w 21 wieku :) I było fajnie :)

02.04.2013 18:44
odpowiedz
ELpolakoss
27
Pretorianin

a CO TO MA DO RZECZY??

11.04.2013 14:58
odpowiedz
malfix
77
NooB

Fajna gra chyba musze sciagnac z neta jakas wersje, jak się sprawdzi to kupie fajne sa takie gierki

11.04.2013 18:07
odpowiedz
ELpolakoss
27
Pretorianin

Jak lubisz być sniperem to polecam. Gra ma fajne lokalizacje ciekawy tryb snipera możliwość próby postrzelania na strzelnicy. Fajna grafika ciekawie uginają szuwary w wodzie jakość ich jest słaba ale efekt zajebisty rzadko spotykany w grach. Kasa mała jak za podstawę gry. Oczywiście posiada błędy ale jak nie będziesz o nich czytać to nie których nie zauważysz . Więc polecam

18.04.2013 01:28
odpowiedz
edmun
2
Junior

Kilka uwag ode mnie. Akt 1, ostatnia misja.
Osłaniasz Diaz'a i ten ucieka od przeciwników. Razem jest ich chyba z sześciu. Jeden nawet z RPG.
Ty jako Snajper ściągasz kolejnych i kolejnych. Diaz mimo bycia w odległości 2 metry od broni na ziemi po zabitym przeciwniku, ucieka dalej z pustymi rękoma, aby na sam koniec powiedzieć że ma jakiś półautomat (ciekawe skąd) ale mu się zacina.

Kolejna sprawa. Nie jest to raczej wina silnika bo w innych tytułach na CR3 nie było problemów, tutaj w Sniperze2 jak zapauzuje grę i mam menu na ekranie to zabójczo leci mi w górę temperatura na karcie graficznej.
Zdziwiony byłem jak zapauzowałem grę i poszedłem zrobić herbatę a jak wróciłem to w pokoju gorąco a wentylatory na GPU rozkręciły się na maksa. Po powrocie do gry wszystko wraca do normy.
Karta GTX260, chłodzenie aktywne w całej obudowie, zasilacz sprawdzony na napięciach i posiadający wystarczającą moc. Ktoś miał podobnie ?

18.04.2013 01:31
odpowiedz
edmun
2
Junior

I zapomniałbym dodać, że pomimo że nawet przyjemnie się gra, to wkurza liniowość i niestety właśnie grafika. Spodziewałem się o wiele więcej po produkcji wydanej w 2013 roku. Dziwią mnie poziomy trudności, dziwi mnie że jedynka trzymała dłużej i nakłaniała do kontynuacji gry. Może być też że za dużo oczekiwałem po sequelu :/

21.04.2013 14:35
odpowiedz
omnipop
5
Legionista

@edmun: Jakieś tam niedociągnięcia fabularne się zdarzają ;-)
Co nie zmienia faktu, że fabuła po całości daje radę. ;-) Jeśli chodzi o przegrzewanie się karty na menu - nie zauważyłem czegoś takiego. Zgłaszałeś to na pomocy technicznej? Może mają jakiś sposób na to?
Co do reszty, to się zgadzam, Gra się całkiem przyjemnie, mimo liniowości i "korytarzy". Mi się bardzo podobały lokalizacje, to jak to wszystko wyglądało.
No i sam klimat gry, ale to już subiektywne odczucia ;-)

21.04.2013 15:10
odpowiedz
MonAnaLiza
5
Legionista

@omnipop jakie niedociągnięcia? :p A tak na poważnie - prawdę mówiąc nie zwracałem uwagi na fabułę, jako taką. Bardziej mnie rajcowało po prostu przechodzenie kolejnych misji. Jak snajpera. Co mnie tak naprawdę obchodzi, czy kolesie mają broń biologiczną i skąd (rząd i tak sfabrykuje dowody tak, żeby był pretekst do ataku na kolejny kraj z potrzebnymi surowcami ;-) ). Dla takiego snajpera ważniejsze jest, że tam między budynkami biegają jego koledzy i to ich ma osłaniać. Że ma przeniknąć gdzieś, wykonać zadanie i się wycofać ;-) Konstrukcja misji zadowalała mnie pod względem fabularnym i już.
Dlatego nie wnikałem w fabułę, aż tak.

27.04.2013 19:57
odpowiedz
ELpolakoss
27
Pretorianin

fakt że gram dla trybu snajpera a nie dla trybu biegania ze kałachem jakoś detale mnie nie ruszały jedyną rzeczą której mi brakowało to były małe odległości przydało by się więcej akcji na większe odległości. Bardzo mi się podobały lokalizacje i możność chowania się w krzakach i skradanie się w śród źdźbła trawy i zieleni. Bardzo ładny efekt. SI jest dosyć czujne na hałas choć czasami też byli tępakami ale czego oczekiwać jeżeli w BF3 też występują takowi. Gra zasługuje na 6 w skali 10 ma ładne misje choć jest krótka . Co do Silnika to nie mam większych zarzutów było parę mankamentów które wymagają poprawki a wiem że takowe są robiona co jakiś czas. Faktem jest to że możliwości Cryengine jest o wiele wiele większe ale poczekamy zobaczymy czy trzeci snajper wespnie się na górę myślę że tak i nawet na to liczę

27.04.2013 20:30
odpowiedz
_Maniek41_
8
Chorąży

Przyznam że miałem sytuacje że gra została zostawiona na godzinę czasu i nie słyszałem wzrostu obrotów wiatraka mam geforce gtx650Ti z chłodzeniem aktywnym i także wiatraki w obudowie i grafika się nie przegrzewa także może coś z grafiką masz lub sterownikami.
Patrząc że jest rok 2013 a lokalizacje polska to dla was gra jest do niczego jakby wydał to EA to gra była by najlepsza na świecie a gra jest naprawdę dobra pomijając pierdoły które w ogólne nie wpływają na samą rozgrywkę

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze