
Data wydania: 15 maja 2006
Kajko i Kokosz 2: Cudowny Lek to kolejna (po Szkole Latania) gra przygodowo-zręcznościowa, przeznaczona dla młodych użytkowników komputerów (od 6 lat), a umożliwiająca wcielenie się w rolę dwóch, tytułowych, znanych z komiksów Janusza Christy, bohaterów.
Gracze
Kajko i Kokosz 2: Cudowny Lek to kolejna (po Szkole Latania) gra przygodowo-zręcznościowa, przeznaczona dla młodych użytkowników komputerów (od 6 lat), a umożliwiająca wcielenie się w rolę dwóch, tytułowych, znanych z komiksów Janusza Christy bohaterów. Tym razem Kajko i Kokosz wyruszają w podróż, aby znaleźć lek, który uzdrowi Kasztelana Mirmiła, podstępnie zarażonego katarem przez złych zbójcerzy.
Twórcy przygotowali dziewięć zróżnicowanych i ekscytujących poziomów do pokonania, dzięki którym mamy okazję zwiedzić dobrze odwzorowany świat rodem z komiksu. Ponadto w omawianym tytule nie zabrakło również, znanych z wcześniejszej odsłony programu, atrakcji w postaci lotów nad okolicą, z tym wyjątkiem, że w Szkole Latania dostępnymi środkami powietrznego transportu były miotły i pnie, a tutaj poruszamy się na smoku Milusiu.
Autor opisu gry: Karolina Talaga
28 września 2011
Parszywa dziesiątka Czarnego Iwana powstała m.in. w oparciu o oceny na gry-online.pl, powtarzające się wypowiedzi w Internecie, a także wymianę zdań z niejakim Eugeniuszem Siekierą.
Wymagania sprzętowe gry Kajko i Kokosz 2: Cudowny Lek:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 700 MHz, 128 MB RAM, 200 MB HDD.
Średnie Oceny:
Średnia z 133 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.