Warlords: Battlecry [PC]

Warlords: Battlecry to wyprodukowana przez ekipę Strategic Studies Group strategia czasu rzeczywistego (RTS) z domieszką cRPG. Akcja gry osadzona została w świecie fantasy. Gracz kieruje poczynaniami bohatera, który ma za zadanie zniszczyć dwie Łzy Nieba zanim te sprowadzą kataklizm na mieszkańców wyspy Dawn. Tytuł wykorzystuje elementy mechaniki systemu fabularnego Dungeons & Dragons.

wersja językowa:
angielska

Warlords: Battlecry data premiery gry na PC:

05 lipca 2000 ( światowa data premiery )

05 października 2000 ( data wydania w Polsce )

gry podobne do Warlords: Battlecry:

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne
Kohan: Immortal Sovereigns
Warcraft II: Tides of Darkness

strategiczne, fantasy, RTS

Nocne niebo uroni dwie łzy: Niebieską jak niebiosa - Lucifusa Obrońcę, Dawcę Życia, Łagodziciela Boleści i Czerwoną jak piekło - Navaara Zdobywcę: Siewcę Śmierci. Obaj dysponują potęgą zbyt wielką dla ludzi i muszą zostać zgładzeni, a wraz z ich śmiercią przepadną wszystkie ich czyny. Jeśli jednak zginą z ręki człowieka, wyniknie z tego wielki kataklizm. Oto paradoks Dwóch Łez. Mieszkańcy wyspy Dawn są przerażeni. Ich los jest w twoich rękach. Ruszaj w drogę, aby zniszczyć Dwie Łzy. Przegrasz - Dwie Łzy spustoszą ziemię i przeleją ludzką krew. Czy jesteś przygotowany na podjęcie tego ryzyka?

Warlords: Battlecry zapoczątkowuje nową generację strategii czasu rzeczywistego, jest bowiem pierwszą grą, w której akcja toczy się wokół jednego bohatera, a nie bezimiennych armii. Postać ta staje się manifestacją gracza w świecie gry, a jej osobowość i umiejętności opartą wyrażone są według systemu statystyk legendarnej gry fabularnej Dungeons and Dragons.

  • gra w czasie rzeczywistym, nie w turach.
  • możliwość rozwijania postaci Bohatera i doskonalenia jego charakterystyki.
  • bohaterowie zatrzymują charakterystykę zdobytą w poprzednich scenariuszach.
  • promień dowodzenia - zasada premiowania jednostek sąsiadujących z Bohaterem.
  • automatyczne gromadzenie surowców eliminujące nudne poszukiwania potrzebnych dóbr.
  • system ułatwiający kierowanie i kontrolowanie formacji.
  • osiem różnych ras.
  • poprawiony system magii, ponad 90 czarów.
  • efekty świetlne w czasie rzeczywistym.
  • sztuczna inteligencja zapewniająca realistyczną symulacje żywego przeciwnika.
  • możliwość gry w Internecie lub sieci lokalnej dla 6 graczy.
  • szczegółowe efekty trójwymiarowe.
  • edytor scenariuszy.

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna   Liczba graczy: 1 – 4   Nośnik: 1 CD  
Ocena gry 7.6 / 10 na podstawie 160 ocen czytelników.   Cena gry w dniu premiery: 99 PLN

wymagania sprzętowe:

Pentium II 266 Mhz, 64 MB RAM + dodatkowo: karta sieciowa, podłączenie do internetu

komentarze czytelników


klimek_mac  2007-03-22 - 19:46

Mimo ze gra ma az 7 lat gra jest naprawde spoxx

kkkkkkrystian  2007-03-22 - 20:02

chłopie nic nie mam do tej gry do żadnej nic nie mam, ale w co ty grasz?

klimek_mac  2007-08-05 - 18:13

w klasyke

"BuTcher'™  2007-12-22 - 10:01

Gra jest Super...

Damix199  2009-04-16 - 11:55

Gra wybitna, pierwszy RTS w jakiego grałem :) Nie zapomne tych zarwanych dni, które przesiedziałem z tą grą, ale powiem że warto, ten nie samowity klimat i grywalność sprawi że ta gra będzie długo wieczna :) ...

rvn0000  2010-01-25 - 17:53

Bardzo dobra gra! Sama kampania jest moim zdaniem lepiej zrobiona niż w kolejnych częściach. Mimo, że to już dość stara gra to często do niej wracam. Ma coś czego brakuje II i III. Grafika wygląda lepiej niż na tych screenach. Warto zagrać!

arkadius2  2011-01-10 - 19:25

Całkiem nieźle zniosła dekadę :) Kampania naprawdę bardzo fajna, warto zagrać.