BeamNG.drive [PC]

BeamNG.drive to sandboksowy symulator jazdy samochodem, który wykorzystuje niezwykle zaawansowany silnik fizyczny, generujący bardzo efektowny model zniszczeń. Ważnym elementem gry jest też edytor, który pozwala nieustannie wzbogacać produkcję o nowe pojazdy, lokacje czy tryby rozgrywki.

wersja językowa:
angielska

BeamNG.drive data premiery gry na PC:

2016 ( światowa data premiery )

obecnie brak planów wydania ( w Polsce )

29 maja 2015 Wczesny dostęp

Gra dostępna we wczesnej wersji na Steam: http://store.steampowered.com/app/284160/

Beta Testy Gier ... zobacz więcej

Wyścigi, samochodowe, sandbox

BeamNG.drive to debiutancka produkcja niewielkiego studia BeamNG. Od początku swego istnienia pracowało ono nad zaawansowanym silnikiem fizycznym i dopiero po ukończeniu prac nad nim postanowiono stworzyć grę, która będzie skupiała się na jego wykorzystaniu.

Dlatego BeamNG.drive oferuje sandboksowy model rozgrywki, w którym swobodnie przemierzamy zróżnicowane lokacje o otwartej strukturze, oddając się przyjemności płynącej z jazdy i eksploracji. Robimy to za kierownicą jednego ze stosunkowo pokaźnej puli pojazdów, w pełni podatnych na uszkodzenia i szeroki zakres modyfikacji.

Za to, by taka rozgrywka szybko się nie znudziła, w dużej mierze odpowiadają sami gracze. Deweloper dołącza bowiem do gry rozbudowany edytor, który umożliwia tworzenie własnych map i pojazdów. Dostępna jest też opcja kreowania misji i wyzwań, co pozwala wzbogacać produkcję o swoiste kampanie fabularne. Co więcej, sami twórcy nieustannie rozwijają swoje dzieło, dodając do niego nowe obszary, wehikuły czy tryby rozgrywki, takie jak rajdy, wyścigi uliczne, zadania kurierskie, pokazy kaskaderskie i pościgi policyjne.

Najistotniejszą częścią omawianego tytułu jest jednak wspomniany silnik fizyczny. BeamNG stworzyło niezwykle zaawansowaną technologię, która, oprócz bardzo realistycznego modelu zachowania się samochodu na drodze, oferuje przede wszystkim system zniszczeń na niespotykanym wcześniej poziomie. Gięcie blachy i odpadanie części jest tutaj generowane w czasie rzeczywistym, a efekty kolizji nieznacznie odbiegają od tego, co możemy oglądać w testach zderzeniowych prawdziwych samochodów. Przy takim zaawansowaniu fizyki w grze jej oprawa graficzna, generowana przez silnik Torque3D, mimo stosunkowego ubóstwa detali i efektów, może zejść na dalszy plan.

Tryb gry: single player  
Oczekiwania czytelników: 9.4 / 10 na podstawie 372 głosów czytelników.  

wymagania sprzętowe

Rekomendowane: Quad Core i5 2.4 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 670 lub lepsza), Windows 7(SP1)/8, łącze internetowe

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout (PC)

"Wizualnie gra raczej nie będzie w stanie sprostać graficznym purystom. Modele pojazdów są dość siermiężnie wykonane. Lepsze wrażenie robi sceneria, ale pomimo oferowania rozdzielczości 1080p całość wygląda jakby była skalowana dość znacząco w górę. Pomimo tego, że animacja na GeForce 970 GTX i procesorze Intel 4690K zachowuje płynność, odnosi się wrażenie nieprzyjemnej ociężałości programu."  więcej

Pierwsza liga fizyki zniszczeń – test zderzeniowy BeamNG Drive (Samiec Alfa #41)

Pierwsza liga fizyki zniszczeń – test zderzeniowy BeamNG Drive (Samiec Alfa #41) [14:00]

Samochody nie są do jeżdżenia, samochody są do niszczenia. O BeamNG usłyszeliśmy pierwszy raz kilka lat temu – już pierwsze zwiastuny tego projektu robiły wrażenie. Jego twórcy chcą odtworzyć realistyczne zachowanie samochodów w trasie i pokazać niezwykle rozbudowany system zniszczeń. Jak ten pomysł prezentuje się dzisiaj? Sprawdzamy w kolejnym odcinku Samca Alfa.

komentarze czytelników (25)


7.5

bl000dy  2014-01-05 - 15:21

Super! Tylko... co z tym zrobić?

bizon1807  2014-01-24 - 00:57

Z tego co wiem to w pełnej wersji gry mają być misje, pościgi policyjne, kariera itd.....achhh już sobie wyobrażam te wbijanie się w policyjne blokady na tym modelu zniszczeń, zacna gierka!!!!

bizon1807  2014-01-24 - 14:05

Robimy to za kierownicą jednego ze stosunkowo pokaźnej puli pojazdów Błąd! W BeamNG Drive jest (w wersji alpha nie demo!) tylko jeden sedan, furgonetka, dostawczak, pickup i mały hatchback. A w wersji demo jest jeden samochód. Quad Core i5 2.4 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 670 lub lepsza), Windows 7(SP1)/8, łącze internetowe Kolejny błąd. Przecież ta gra nie wymaga takiego kompa.

HitStuntman  2014-02-04 - 13:18

Gra jest epic! Grałem w demo, ale niestety na przeciętnym laptopie sobie nie pograsz (strasznie się zacina)

Damian_XO  2014-02-14 - 17:01

Super Gra! Raz biore sobie super auto robie radiowozy co mnie gonią postawiam cieżarówkie i Boom boskie uczucie części latają auta się rozsybują

8.0

Guwnokp  2014-03-12 - 13:51

Mogłbym dać 9/10 tak samo co Next Car Game, ale problemem jest optymalizacja. Brakuje jeszcze BeamNG.Flight

kubula12  2014-04-25 - 18:21

gdzie można ją kupić na pc

jasiekbusz  2014-04-25 - 18:28

http://www.beamng.com/BeamNG.drive Tylko tu można kupić. Ale z tego co wiem, to niedługo na Steamie ma się pojawić.

9.5

Hubert2003 Rig'n'Roll  2014-06-19 - 17:10

Godny Następca Rigs of Rods

bizon1807  2014-10-04 - 12:27

Co to kur...jest?! Miało być w grudniu to uja >:( Mam nadzieje że GOL się jakoś pomylił bo na internetach żadnej wzmianki o przesunięciu premiery Beam NG.

Third Ai's Eye  2014-10-04 - 12:35

Na platformie Steam data premiery prezentuje się następująco: Q1/2015

AdamSadam  2015-01-21 - 20:38

Rocketstar powinien wykupić ta firmę i wypuścić kolejne GTA z takim systemem zniszczeń, to byłaby bajka :))

10

szympek1818  2015-05-30 - 20:13

Fajnie wygląda na zwiastunie myślałem, że to jakiś gniot, ale z tego co przeczytałem to bardzo ciekawie się zapowiada :)

9.0

maciek.ittech  2015-05-31 - 10:27

Tylko czekać, jak jakiś moder zaimplementuje tą fizykę do GTA V na PC, no ja na PC sobie nie pogram, bo gram na konsoli, ale fajnie byłoby to zobaczyć chociaż w akcji :)

Kyjoz18  2015-06-01 - 14:25

z ocena się wstrzymam do czasu premiery, póki co nie jest źle. Mody super sprawa. mimo że to alpha, model zniszczeń jakoś mnie aż tak nie zachwyca, zbyt mało odłamków, i cześći zmieniających kształt. mam nadzieję że to ich priorytet... no i sterowanie tragedia jak na razie;p

mmaakkss  2015-06-10 - 23:17

Juz dzwonię do Rockstar w sprawie GTA 6 :D

HETRIX22  2015-06-13 - 20:00

Na początku chciałem kupić tą gierkę bo lubie tego typu gierki. Jednak jak się bliżej przyjrzeć to... model zniszczenia jest dosłownie identyczny co w Rigs of Rods, który nie kosztuje 20 euro, a jedyne 0 euro. Do tego fani wciąż robią do niego mapy i pojazdy. Jedyna różnica jaką zauważyłem to grafika, aczkolwiek w BeamNG też nie jest jakaś zachwycająca. Radzę się zastanowić przed kupnem czy warto.

robert357  2015-07-02 - 14:59

@HETRIX22 Bo oglądając to można tylko zobaczyć różnice w wyglądzie i zawartości (pojazdy, mapy itp.). Gra się bardzo różni od RoR. BeamNG posiada lepszy model jazdy, w moim odczuciu bardziej dopracowany model zniszczeń, lepsze odczucia z jazdy. Gra jest w alfie więc cały czas się zmienia oraz posiada zaplecze moderskie.

10

pl0078  2015-07-04 - 12:04

Gra miodna o wiele i to wiele lepsza od next car game. Cóś pięknego. Polecam

TheJoahim  2015-07-27 - 19:42

Czy w Beam.NG można grać na kierownicy którą można kupić w sklepie?