zobacz na gry-online.pl targi
gamescom 2017
22-26 sierpnia, Kolonia
newsy z gamescom gamescom facebook tvgry.pl na targach

Warhammer Online: Age of Reckoning PC

Warhammer Online: Age of Reckoning to pierwsza próba stworzenia gry MMO osadzonej w świecie wzorowanym na uniwersum fantasy Warhammer, rozwijanym już od 1983 roku przez firmę Games Workshop.

RPG, fantasy, PvP, PvE, MMORPG, Games Workshop, sieciowe.

Gra przestała działać 18 grudnia 2013

Warhammer Online: Age of Reckoning - screen - 2008-12-30 - 129753Warhammer Online: Age of Reckoning - screen - 2008-12-30 - 129752Warhammer Online: Age of Reckoning - screen - 2008-12-30 - 129751Warhammer Online: Age of Reckoning - screen - 2008-12-30 - 129750Warhammer Online: Age of Reckoning - screen - 2008-12-30 - 129749Warhammer Online: Age of Reckoning - screen - 2008-12-30 - 129748Warhammer Online: Age of Reckoning - screen - 2008-12-30 - 129747Warhammer Online: Age of Reckoning - screen - 2008-12-30 - 129746Warhammer Online: Age of Reckoning - screen - 2008-12-30 - 129745

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Warhammer Online: Age of Reckoning | PC

18września2008

premiera PL

18września2008

premiera światowa

Gra Warhammer Online: Age of Reckoning na PC przestała działać

18grudnia2013

PC Windows
Okładka Warhammer Online: Age of Reckoning (PC)
Warhammer Online: Age of Reckoning

Uwaga: 18 grudnia 2013 roku zostały zamknięte serwery gry i zaprzestano jej dalszego rozwoju.

Warhammer Online: Age of Reckoning to pierwsza próba stworzenia gry MMO osadzonej w świecie wzorowanym na uniwersum fantasy Warhammer, rozwijanym już od 1983 roku przez firmę Games Workshop. Zatem produkt ten zdecydowanie powinien zainteresować zarówno miłośników komputerowych MMO, jak i wszelakiej maści figurek, komiksów lub gier fabularnych związanych z Warhammerem.

Firma Mythic Entertainment, odpowiadająca ze developing i ciągły postęp Warhammer Online, w porozumieniu z Games Workshop, zdecydowała się nie osadzać gry w żadnym znanym dotychczas okresie historycznym. Decyzja ta dała jej programistom i projektantom sporą swobodę w budowaniu wirtualnego uniwersum, zaś jednymi z głównych źródeł inspiracji były: słynna gra fabularna Warhammer Fantasy Role-play oraz figurkowa gra bitewna Warhammer Fantasy Battle. W wyniku otrzymaliśmy coś całkiem nowego, zupełnie nową otoczkę i nieznane dotąd wydarzenia rozgrywające się w tym słynnym świecie fantasy. Jednakże wszystko trzyma specyficzny klimat Warhammera.

Podobnie jak w Dark Age of Camelot, poprzednim produkcie Mythic Entertainment z gatunku MMOcRPG, tak i tutaj, kwintesencją rozgrywki jest gigantyczna wojna poszczególnych światów i nacji, określana pojęciem Realm versus Realm. W konflikcie biorą udział przedstawiciele następująych ras: Humans, Chaos Humans, High Elves, Dark Elves, Dwarves, Orcs, Goblins. Jak łatwo się domyśleć, wszyscy diametralnie różnią się od siebie zarówno pod względem wizualnym, jak i charakterystycznych zdolności jakie mogą rozwinąć i z jakich mogą korzystać podczas walki. Ogólnie rzecz biorąc, struktura gry do pewnego stopnia przypomina tą znaną z DAoCa - każda strona konfliktu posiada swój ląd ojczysty, gdzie można w spokoju rozwijać prowadzone postacie (PvE), a do walki poszczególnych armii wydzielony został specjalny obszar graniczny (analogiczny do frontierów znanych z DAoC).

Jednak w stosunku do Dark Age of Camelot znacznie rozwinięto ideę RvR. Przede wszystkim, grający toczą nieustanne batalie nie tylko o budowle wojskowe (np. zamki) lecz również o kontrolę nad źródłami surowców kluczowych dla egzystencji każdego z królestw. Są nimi np. tartaki czy wszelakiego rodzaju świątynie. Ponadto w Warhammer Online: Age of Reckoning pod pojęciem RvR kryją się też specjalnie wydzielone pola bitew (tzw. Battlefieldy lub Skirmishe). Spektakularne zwycięstwa w tych arenach mogą otworzyć drogę tryumfującej frakcji do najazdu na obszary ojczyste przeciwnika, w tym i do splądrowania jego stolicy.

Proces kreacji i rozwoju postaci został podzielony na kilka stopni, tudzież faz. Na samym początku gracz może wybrać jeden z podstawowych archetypów dla swojego bohatera, a w marę postępów, decydować się na jego ewolucję w kolejne, bardziej wyspecjalizowane profesje. Ciekawym elementem są także zmiany wizualne awatarów, m.in. z czasem Orkowie stają się wyżsi i bardziej muskularni, a Krasnale bardziej owłosieni i przysadziści.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: massive online multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Nośnik: 1 DVD

Ocena gry 8.07 / 10 na podstawie 579 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 8.6 / 10 na podstawie 393 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 139 PLN

Gry podobne do Warhammer Online: Age of Reckoning

Klasyfikacja PEGI Warhammer Online: Age of Reckoning

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Warhammer Online: Age of Reckoning

Rekomendowane: Pentium 4 2.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 15 GB HDD, Windows XP/Vista

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG GL553

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ | Procesor Intel® Core™ i5 7300HQ
Pamięć: DDR4 2400 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM umożliwiające rozszerzenie do 32 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 z 2G/4G GDDR5 VRAM | NVIDIA® GeForce® GTX 1050Ti z 4G GDDR5 VRAM
Wyświetlacz: 15.6" 16:9 HD (1366x768)/Full HD (1920x1080)/IPS FHD (1920x1080) przeciwodblaskowa
Magazyn danych: SSD - 128GB (M.2 2280) | SSD - 256GB (M.2 2280) | HDD - 1TB 7200RPM SSH

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Warhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gry

Recenzja 30 grudnia 2008, 11:54

To jeszcze nie wszystko. Kluczową cechą Wahammera Online jest system walki Realm vs. Realm, podobnie zresztą jak to miało miejsce w Dark Age of Camlot, poprzedniej grze studia Mythic. W odróżnieniu jednak od niej tu nie musimy czekać, aż osiągniemy wysoki poziom doświadczenia, by uczestniczyć w globalnej wojnie. Tiery są tak skonstruowane, że część z nich zajmują lokacje PvE Destruction, część PvE Orderu, a część właśnie RvR, gdzie praktycznie od pierwszego poziomu możemy zmagać się z graczami strony przeciwnej. Ba, w skrajnym przypadku możemy w ten sposób nie tylko zdobywać punkty sławy, ale i po prostu levelować, niemal całkowicie pomijając questy i walkę z potworami. Jak łatwo się domyślić, im wyższy osiągamy poziom naszą postacią, a tym samym i Tierem, tym większą część map zajmują obszary RvR.

6 graczy poleca tę grę. Ostatnio:

BardzoRudaRudolfina

Moria

Gorn221

Komentarze Czytelników (160)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.05.2009 18:40
odpowiedz
kuba1711
80
Ten post może kłamać?

Gdyby nie ta grafika,to byłaby całkiem dobra...

13.05.2009 22:19
odpowiedz
FranPL
40
Pretorianin

jak dla mnie to gra kicha...

grałem na trialu i grafika jakoś mniej mi się podobała niż w Wowie...
tak samo z rozgrywką... ;)
nie ma takiego klimatu jak WoW... może dlatego że nie znam żadnej historii warhammera a z warcrafta tak ;)
więc warhammer nie dla mnie ;)

14.05.2009 02:35
odpowiedz
qLa
172
Temet nosce

Jak dla mnie gra to wielki zawod. Spory hype, a tak naprawde wielu szumu o nic. Nudna, powtarzalna rozgrywka, wlasciwie cala mechanike i zalozenia gry mialem okazje poznac w trakcie Closed Bety.
Zreszta - ilosc abonentow niziutka, ciagle zamykanie serwerow, darmowe transfery - wszystko, zeby utrzymac przy zyciu.
Nie jestem fanem WoWa, nie gram juz od 1.5 roku, ale uwazam, ze byl to znacznie ciekawszy, nowatorski i przyciagajacy MMO.

23.05.2009 18:07
odpowiedz
Czaarny
5
Junior

Daja slaba grafe zeby wicej ludzi gralo :P kiedy to wkoncu pojmiecie?

28.12.2009 02:55
odpowiedz
Break-of-day
6
Legionista

I nie ma skavenów. Brak szacunku dla Rogatego Szczura, squeak squeak. Szmira! :P

08.03.2010 21:27
odpowiedz
MrAks
61
Pretorianin

Kto lubi Warhammer'a polubi i tą grę ;).
Jest to niepowtarzalny klimat , najlepsze MMO jakie grałem :D

07.04.2010 09:40
odpowiedz
BPAdrian
40
Chorąży

Przetestowałem i mogę powiedzieć tylko jedno jest to gra dla ludzi chcących głównie grać na pvp ale zrobiłem sobie taki mały test który dla mnie był dość ważny :
1. Grafika; Warhammer zdecydowanie mniej cukierkowa grafika niz w Wow-ie z naciskiem na realizm (nie jak lineage czy silkroad chińskie lalki ze sztucznym biustem biegające ze złamanym kręgosłupem;P), niestety warhammer nawet na max detalach ma słaby wygląd, dużo rozmazanych tekstur a świat ma niestety mało detali na max troszkę tylko trawki gdzieniegdzie, animacja to już porażka jak z epoki kamienia łupanego postacie stojące 4metry dalej poruszają się jak na pokazie slajdów(i nie da się tego zmienić !!!) wow zdecydowanie ostrzejsze tekstury i cały czas płynna animacja wow1:war0

2.Wymagania: tutaj niestety warhammer przegrywa na całej linij niby wymagania nie są jakieś potężne lecz gra ma strasznie źle zoptymalizowany silnik i rwie na każdym kroku, czasami nawet bez powodu próba otwartego świata bez loadingów niestety wyszła im fatalnie przy każdym wejściu do jaskini bądź pewny że gra ci się przytnie na 3-4 sek zanim znowu zacznie działać znośnie jedynie na battalegroundach jest jeszcze na pół biedy znośnie ale świat poza nim dla mnie odpada całkowicie, wow ma natomiast płynną grafikę świetnie zoptymalizowaną więc zagra sobie w nią każdy. wow1:war0

3.Grywalność: i tu należy się warhammerowi zdecydowany punkt za przeogromny naciska na pvp jest on tu głównym nośnikiem całej gry i spotyka się go na każdym kroku . W wowie gdzie jest ogromny nacisk na pve jak i pvp świat wowa służy do expienia i instowania bossów w przeróżnych instach a bg są tylko przy zapisywaniu się na nie , natomiast w warhammerze nawet świat do expienia jest wielkim battalegroundem. wow0:war1

4.Ocena końcowa wow2 : war1
Ocena pewnie bardzo nierówna bo powinno wchodzić jeszcze masa aspektów ale dla osoby której "chce spróbować" danego tytułu na początku kieruję się właśnie tymi aspektami. Jeśli chodzi o mnie pobawię się jeszcze jakiś czas w warhammera lecz już teraz jestem pewien że to będzie zabawa nic więcej. Wiele osób zdecydowanie spodoba się, jako statystycznie polacy zdecydowanie wolą przez neta tłuc się w wszelaki sposób niż widzieć rpg-a w takich grach.

Krótko zakończę, kto się Chce tylko tłuc w mmo polecam warhhamera natomiast kto chce chodzić na epickie bosy, rozwiązywać zadania i być w klimacie typowego Rpg-a w którym dodatkiem jest że są tu jeszcze ludzie polecam wowa jako fan old-school RPG pzdr.

26.05.2010 22:17
odpowiedz
MrAks
61
Pretorianin

Gra jest boska , ale nie ma klimatu Warhammera papierowego, to oczywiste. Pomimo tego gra jest super ! wiele różnych rozwiązań które nie mają miejsca w innych grach MMO .
Gdyby nie to że gra jest troche niestabilna i na sprzęcie który spełnia wymagania sprzętowe po prostu - tnie to gra byłaby ideałem . No i do szcześcia jest potrzebne jeszcze aby gra była darmowa . xD
Ale i tak dam 10 / 10 ! :D

11.07.2010 19:25
odpowiedz
deTorquemada
172
I Worship His Shadow

Ślepa uliczka z tymi MMO jak na razie. Żałuję Warmłotka, że zwykłego bitewniaka z niego zrobili. Polecieli po prostu za kasą - zrobić młóckę i będzie dobrze. No ale jak widać, dobrze nie jest :)

Wystarczy siąść i zastanowić się nad światem Warmłotka - co nas w nim bawi oprócz klimatu? Profesje ;) Zrobili by z tego coś na kształt symulatora jak Ultima Online i więcej nie trzeba.

Może za kilka lat ?

27.07.2010 23:48
odpowiedz
pablo397
109
sport addicted

mija okolo rok jak ostatni raz latalem po azer... ups nie ta kraina. no to mija rok jak ostatni raz biegałem po krainie warhammera (a cholera wie jak to sie wabi). i nie powiem, free endless trial troche mnie skusil. wiec zabralem sie za granie.

na dzien dobry - szok. namieszali cos z kontami. login mi sie zmienil, wszystkie ustawienia konta sie pokrzaczyly - ogolnie nie wiedzialem nawet jak mam sie zalogowac na konto w internecie a co powiedziec o graniu. troche grzebania, kombinowania, przypominania loginow na maila i sie dowiedzialem co i jak. mythic przejal serwery europejskie od goa (glownego winowajcy niskich wynikow gry na starym kontynencie...) ale ze duzo zamieszania z tym to i sie pokrzaczylo troche.

za to w zamian free trial, czyli cos jak dodatkowe konto. na standardowe nie szlo sie zalogowac bez oplacenia subskrypcji, wiec ruszylem z calkiem nowym, czystym kontem.

klienta stwierdzilem, ze dociagne z neta, bo i tak pewnie ten z plytek z pudelka sie nie nadaje - i tu kolejne zaskoczenie - zrobili streamowanego klienta. ciagniesz cos kolo paru giga na poczatek a reszta w trakcie gry sie dociagnie. sciaganie sprawnie poszlo, wiec szybko ruszylem do boju.

i kolejne zaskoczenie - nowe postacie laduja w jednej, łącznej strefie startowej. troche dziwne, ze co takie krasnoludy robia posrodku imperium, ale mozna przelknac. po szybkich pytaniach na czacie okazalo sie, ze poprzednie strefy startowe sa jak najbardziej dostepne, ale tylko na pelnym koncie.

zeby bylo dla odmiany - znowu zaskoczenie - wszedzie tłumy graczy! wrecz sie bija o quest itemy, czy zeby wziac udział w PQ! - co kiedys bylo zmora warhammera (czyli niska frekwencja) zdało sie odejsc w niebyt. w koncu mozna spokojnie zrobic PQ, bez obawy, ze sie jest jedynym graczem w okolicy, mozna ruszyc na RvR, bo strefy sporne sa wrecz upstrzone ikonkami potyczek. dochodzi wrecz do tego, ze w PQ biora udzial takie ilosci graczy, ze polowa zostaje bez nagrod, bo tych nie starcza dla wszystkich. raz sie wkurzylem, bo wynik na tablicy mialem drugi, ale po slabym losowaniu nie dostalem zadnego baga, nawet najgorszego. innym razem biegalem healerem i leczylem kogo sie dalo i rzucalem dotami a wynik dostalem przedostatni - co mnie bardzo zdziwilo, bo moim zdaniem wklad mialem o wiele wiekszy.

duza ilosc graczy ma tez swoje minusy - klotnie i podbieranie sobie quest itemow czy za duza liczba uczestnikow PQ - moim zdaniem powinno dzialac tu jakies skalowanie, bo co z tego, ze final boss jest otagowany 'hero' jak przy takiej ilosci graczy pada po kilku chwilach. a influence points podnosza sie o milimetr... i to na drugim etapie PQ w tier1! trzeba sie nameczyc i nagrindowac...

kubel zimnej wody nadszedl szybko, gdy popytalem ludzi na czacie czy w innych strefach jest tak samo z frekwencja - uslyszalem, ze tak samo jak kiedys albo i gorzej :/

duzo ludzi w RvR powoduje oczywiscie koszmarne lagi - nic sie na tym polu rowniez nie zmienilo.

zaobserwowalem natomiast wieksza itemizacje postaci - cos co wczesniej bardzo mnie bolalo w warze. niby to ma byc wojna i z jednej strony fajnie jest widziec armie podobnie wygladajacych orkow - w koncu to zolnierze. a z drugiej kazdy chce, zeby jego postac sie wyrozniala i byla specyficzna. obecnie zauwazylem, ze na low-lvlach postacie biegaja ubrane bardziej roznorodnie. maly plusik :)

grafika? niewiele sie zmienilo na tym polu, ale i tak milo jest popatrzec, ze swiat sprawia wrazenie zyjacego - to jakies npcy biegaja po okolicy, to jakis wiatrak na horyzoncie plonie radosnie - w innych mmo ciezko uswiadczyc jakas dynamike w swiecie poza dzialaniami graczy. i same PQ jakos bardziej dynamiczniejsze sie wydaja - koncowa etap pierwszego PQ dla order-u - widok nadchodzacego ogra? (a cholera wie co to jest), ktory przewraca drzewa i krzyczy z daleka zrobil na mnie wrazenie. wczesniej jakos tak sie nie odczuwalo efekciarstwa w PQ. ale domyslam sie, ze to specjalnie podrasowano na potrzeby triala i aby przyciagnac klientow :/

ogolnie trial mnie pozytywnie przekonal i dalem grze kolejna (juz bodajze 3:P) szanse. wykupilem abonament na miecha, zobaczymy co bedzie. zdazylem sie wkurzyc, bo trzeba dociagnac dodatkowe 4GB danych - to po cholere na trialu zaznaczylem 'download all'?! i sobie dzisiaj nie pogram... grrr

zobaczymy czy wytrzymam te 30 dni w grze, w eve online tez ostatnio reaktywowalem konto i to od razu na 60 dni, ale pogralem pare dni i przypomnialem sobie jak cholerny zjadacz czasu to jest i dalem sie na spokoj :P

24.09.2010 14:36
odpowiedz
Boro28101993
11
Legionista

Ta gra jest płatna??

26.09.2010 07:33
odpowiedz
MiniMAX 13
6
Legionista

Niestety gra jest Płatna ale można zassać nie ograniczony Trial i pograć do 10 Lewelu.

Mój sprzęcik

Widows Viśta
Intel Core Duo E-7200
4 Giga Ramu
GeForce GTX 260

Śmiga jak ta lala na Ful detalach

26.09.2010 07:49
odpowiedz
MiniMAX 13
6
Legionista

Po 10 Lewcu też morzesz grać ale dostajesz 0 EXP

10.10.2010 21:06
odpowiedz
gawrych12
16
Chorąży

Ile wynosi Abonament?

14.10.2010 20:24
odpowiedz
Dr Nuzyn
12
Legionista

Na allegro można kupić kod 30 dniowy za 29,5 zł. W godzinach wieczornych o dziwo gra sporo osób, nie jest aż tak źle jakby się mogło wydawać.

02.12.2010 23:14
odpowiedz
dzikaczika
2
Junior

Uwielbiam tę grę.
Wkurza mnie niezwykle - za bugi, za op konkretnych klas, za powolny rozwoj, za niesatysfakcjonujący endgame i jeszcze pewnie dużo by się znalazło...
Ale kocham tę grę :P
Za grafikę, za świat, za pvp, za dobrze oddany klimat, za scenaria i piękne zbroje. Za to, że nie trzeba spędzać niekończących się godzin, żeby być pro. Za brak grindingu. Za wykorzystanie myślenia u graczy. Za zbijanie ich w kooperujące drużyny, za wymóg współpracy między ludzmi. Między dziesiątkami graczy :] Za walki 100 vs 100. Za zielonoskórych, za kreacje postaci i ich głosy. Za krajobrazy.
Szkoda wielka, że wydawcy ją trochę zaniedbują. Ma naprawdę duży potencjał, ale przez słąby endgame po pewnym czasie po prostu nuży. Ale i tak ludzie wracają znowu :] Spróbować swoich sił w niszczeniu przeciwnika inną klasą:)
Ja polecam spróbować, nie każdemu wyjadaczowi WoWa się spodoba (w przeciwienstwie do niego w Warku PVE < PVP), ale na pewno są tacy co zostaną.

29.12.2010 02:09
odpowiedz
Lepir
64
Emperor

...no jest platna ale mysle ze to kwestia czasu az przejdzie na f2p + store :)

29.12.2010 20:33
odpowiedz
Alliot18
7
Legionista

Jeśli jest ktoś chętny to serdecznie zapraszam ja i mój kumpel na serwer Karak-Azgal. Gramy po stronie destruction. Poziomy jak na razie niskie lecz gramy systematycznie i poszukujemy więcej osób do public questów i do RvR. Pozdrawiam nick w grze Labrance.

27.07.2011 17:56
odpowiedz
power89
34
Pretorianin

Mam pytanie, czy w tej grze są jakieś darmowe serwery na których nie trzeba płacić abonamentu co miesiąc, a jeśli są to podajcie namiary na taki serwer, z góry dziękuje za odpowiedź

14.03.2012 16:28
odpowiedz
dimzard
8
Legionista

Witajcie

Kiedyś dość sporo grałem w młotka spędziłem w gildii twierdza niezliczone godziny później jakbym się wypalił miałem jakieś chwilowe przebłyski tymczasowych powrotów ale też niespecjalnie wypalały.
Czytam o sytuacji w młotku ludzie narzekają na bugi zamykanie serwerów migracje odchodzenie graczy i ogółem słabą kondycje Warhammera Online coraz bardziej domagając się wersji free to play. Czy mimo wszystko warto jest wydać jeszcze te 50zł i zabawić się choć te 30dni? Czy będzie tam z kim grać tudzież czy jakieś gildie jeszcze jakoś żyją?

Pozdrawiam

Robert

ps. Z góry dziękuje za odpowiedź

14.03.2012 16:39
odpowiedz
wert
174
Kondotier

Z tego co czytałem (bo sam już też nie gram) to gra głównie toczy się w Tier 1 (bo jest free do 10 lvl) oraz w Tier 4. Tier 2 i 3 ponoć świecą pustakami.

Trochę pograłem w Tier 1 (na nowym koncie) i w sumie mi się znudziło - ileż można się przeganiać po mapie i zdobywać te same punkty :)

22.03.2012 12:50
odpowiedz
maroog
37
Centurion

Gra wydaje się fajna, ale z takimi ograniczeniami na trialu to ja podziekuje az bedzie full f2p. I pytanie: sa do tego jakies prywatne servery? Google na nic nie wskazuje...

07.11.2012 16:51
odpowiedz
MrAks
61
Pretorianin

Nie ma prywatnych serwerów... Póki co główny projektant powiedział, że nie ma mowy o F2P. Sądzę, że ta gra nigdy nie będzie F2P, ponieważ skoro jako tako im się to kręci, zarabia na siebie to nie przejdą na F2P.
Poza tym jeśli ma to być F2P jak w Everquest 2 to ja dziękuje -,-. Bo co z tego, że możesz grać za darmo, jak 3/4 magii, umiejętności możesz używać tylko jeśli masz abonament... I to nie ten silver, tylko musisz mieć GOLD za 14,99 euro/miesiąc.

19.09.2013 16:41
odpowiedz
Garbol
88
Generał

Widać że to zombie w końcu padło

http://social.bioware.com/forum/Gameplay/General-Discussion/Official-WAR-shutting-down--17346725-1.html

18 grudnia Warhammer Online przechodzi do historii jako jedno z najgorzej prowadzonych MMO przez Mythic albo w ogóle przez kogokolwiek.

http://www.warhammeronline.com/article/Warhammer-Notice-Shutdown

11.11.2013 22:12
odpowiedz
MrAks
61
Pretorianin

Lekarstwem na brak grających, byłby F2P, ale oni nie chcieli... Woleli zamknąć całkowicie serwery :/

05.01.2014 10:13
odpowiedz
dimzard
8
Legionista

Szkoda ze wyłączali Warhammera , resztką nadziei wklepałem w google frazę private server i tu wielkie zaskoczenie, znalazłem server ba nawet działajacy! http://www.warhammer-server.com/join-us/

21.05.2014 00:46
odpowiedz
dimzard
8
Legionista

I prywata zamknęli lecz powoli tworzy się nowy http://warhammeronline.corplaunch.com/index.php?gid=397228

21.05.2014 14:28
odpowiedz
dimzard
8
Legionista

Okazuje się że war emu też ma swój prywat a myślałem że to tylko projekt emulatora offline. Okazuje się że war emu też ma swój prywat a myślałem że to tylko projekt emulatora offline.

07.07.2014 15:15
odpowiedz
Kasquit
7
Chorąży

Chyba ta gra by się utrzymała, gdyby tak przeszli na darmowniaka i (choć ja bym nie był do końca szczęśliwy) wprowadzić po prostu skavenów (do destro oczywiście, w pełni grywalnych, rozwijamy normalnie od 1 levela) jako... płatnych. Tak, wtedy by się chyba utrzymali, nie musieliby chyba nawet robić szczurzych obozowisk, taka moja sugestia, jak Mythic było bardzo biedne, ale teraz i tak już za późno :(

07.10.2014 11:58
odpowiedz
Ozcar
23
Chorąży

... ale jest to: http://www.gothicwars.org/index.php/topic/11863-warhammer-online-legal-private-server/
Z tym, że clienta pobierajcie z forum po rejestracji, bo tu jest stara wersja. Na razie trafiłem na kilka nieistotnych bugów i jedno niewykonalne zadanie. Czyli nie jest tak źle, porównując w oficjalnym serwerem sprzed lat.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze