EA tłumaczy opóźnienie pecetowej wersji Battlefield 1943

Zaledwie wczoraj informowaliśmy Was o małym zamieszaniu związanym z premierą konsolowych i pecetowej wersji gry Battlefield 1943. Decyzja EA o opóźnieniu premiery PC względem edycji konsolowych o trzy miesiące spotkała się z krytyką fanów. Na oficjalnym forum gry, jeden z producentów wytłumaczył jej powody.

Maciej Śliwiński

Zaledwie wczoraj informowaliśmy Was o małym zamieszaniu związanym z premierą konsolowych i pecetowej wersji gry Battlefield 1943. Decyzja EA o opóźnieniu premiery PC względem edycji konsolowych o trzy miesiące spotkała się z krytyką fanów. Na oficjalnym forum gry, jeden z producentów wytłumaczył jej powody.

EA tłumaczy opóźnienie pecetowej wersji Battlefield 1943 - ilustracja #1

Gordon Van Dyke, członek ekipy pracującej nad Battlefield 1943, w obszernym poście poinformował graczy, że opóźnienia wynikają z chęci absolutnego dopracowania przygotowywanej na PC wersji. Według jego słów, studio DICE pracujące nad grą, chce dołożyć wszelkich starań, aby posiadacze komputerów osobistych otrzymali jak najlepszy produkt. Van Dyke tłumaczy, że studio nie chce kopiować w stu procentach kodu gry przygotowanego na konsole, ponieważ PC daje dodatkowe możliwości.

Przedstawiciel studia przypomniał również, że Battlefield 1943 będzie pierwszą grą na PC, które szwedzcy developerzy opracują przy wykorzystaniu silnika graficznego Frostbite. Wiąże się to z pewnymi zmianami, na które studio potrzebuje więcej czasu. Van Dyke zapewnił jednak, że gra spełni oczekiwania fanów, jednocześnie przyznając, że producenci długo zastanawiali się nad decyzją o przesunięciu premiery wersji PC. Licząc się z krytyką fanów, postanowili jednak jeszcze bardziej dopracować swój produkt.

Przypomnijmy, że Battlefield 1943 w wersjach na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 zostanie wydany już w czerwcu. Gra będzie udostępniona do pobrania z sieciowych usług obu konsol i ma kosztować 15 dolarów. Posiadaczom komputerów osobistych przyjdzie poczekać do września.

Battlefield 1943

Battlefield 1943

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 8 lipca 2009

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
12

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2009-04-24
14:11

LordVader1 Generał

👍

To, że dopracowują grę jest dobrze, ale wnerwia mnie, że trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.

Komentarz: LordVader1
2009-04-24
14:15

PitbullHans Legend

PitbullHans

Po prostu chcą się dorobić na wersjach konsolowych, bo potem wersja PC będzie jak duch.

Komentarz: PitbullHans
2009-04-24
14:16

bone_man Legend

bone_man

Chcą dopracować, ta jasne. Swoją drogą, może jestem jedyny, ale jakoś nie wróżę przyszłości temu produktowi.

Komentarz: bone_man
2009-04-24
19:39

zanonimizowany409726 Generał

Stałe wytłumaczenie

Komentarz: zanonimizowany409726
2009-04-25
00:11

flyhighxx Chorąży

W sumie troche smieszne, ze nie zrobili tego od razu - BF to strzelanka sieciowa wiec 3 mapy + 3 mce opoznienia hmm ... poczekam na BF3 :)

Komentarz: flyhighxx

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl